Lufthansa punktualna jak nigdy

archiwum Lufthansy

W 2013 roku Lufthansa zanotowała najlepsze w swojej historii wyniki pod względem punktualności.
Ponad 85 procent wszystkich lotów rozpoczynających się we Frankfurcie i Monachium nie było opóźnionych więcej niż 15 minut.

Kwadrans właśnie jest przyjmowany w liniach lotniczych jako standard przy ocenie punktualności. Zeszłoroczny wynik oznacza, że poprawiła się znacznie sprawność obsługi naziemnej, szybkość odprawy bagażowej i samego załadunku bagażu. Liczba pasażerów, którzy na wymienionych lotniskach spóźnili się na lot transferowy lub stracili bagaż wyniosła mniej niż 1 proc.

Punktualność i solidność to dwie główne cechy oczekiwane przez pasażerów od Lufthansy, jako linii międzynarodowej.
Warto podkreślić, że dobre wyniki zostały osiągnięte mimo prac budowlanych na lotnisku w Monachium (ten port lotniczy to obecnie jedne z największych placów budowy w Europie) oraz mimo zakazu lotów nocnych we Frankfurcie.
Władze Lufthansy oczekują, że w tym roku oba najważniejsze porty lotnicze znajdą się w czołówce lotnisk europejskich.
Co więcej, również linie lotnicze Germanwings zanotowały w ubiegłym roku bardzo dobre wyniki pod względem punktualności – w grudniu 2013 roku osiągnęła ona ponad 90 proc., co jest najlepszym wynikiem wśród tanich przewoźników.

{gallery}394{/gallery}