Lufthansa – łatwiejsze rezerwacje grupowe

Linie Lufthansa Group – Austrian, Lufthansa i SWISS –wystartowały ze zintegrowanym narzędziem do rezerwacji grupowych, dostępnym tylko dla operatorów turystycznych, konsolidatorów oraz biur podróży.
Dzięki jednemu narzędziu online będą oni mogli rezerwować podróże grupowe dla minimum dziesięciu osób u trzech przewoźników. Rezerwacje w każdej kombinacji mogą zostać dokonane z natychmiastowym potwierdzeniem. Narzędzie obejmuje zarówno grupy osób podróżujących prywatnie, biznesowo, jak i turystycznie.
Po otrzymaniu zapytania narzędzie Book-a-Group, dostępne w 14 językach, dostarczy ofertę oraz wycenę w czasie rzeczywistym. Warunki handlowe dla grup zostały ponownie udoskonalone oraz ustandaryzowane w jednej umowie, ważnej dla wszystkich przewoźników sieciowych Lufthansa Group. Nowe warunki obejmą wszystkie nowe rezerwacje w narzędziu „Book-a-Group”. Jednym ze znacznych ulepszeń jest na przykład wprowadzenie możliwości krótkoterminowych rezerwacji grupowych. W przyszłości będzie również możliwe odwoływanie rezerwacji na 60 dni przed planowaną podróżą bez ponoszenia dodatkowy opłat, w trakcie 72 godzin od dokonania rezerwacji. Od teraz usługa będzie dostarczana przez jeden kontakt, wspólny dla wszystkich przewoźników.
Stefan Kreuzpaintner, wiceprezes ds. sprzedaży na region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) w Lufthansa Group, powiedział: „Dzięki nowemu, zintegrowanemu narzędziu, jakim jest Book-a-Group, udało się wdrożyć kolejny krok w harmonizacji produktów i usług naszych przewoźników. Przewoźnicy sieciowi Lufthansa Group – Austrian Airlines, Lufthansa oraz SWISS – są reprezentowane przez jeden zintegrowany dział sprzedaży, który za pomocą prostego narzędzia może oferować rezerwacje grupowe z jednego źródła”.
Narzędzie Book-a-Group będzie umożliwiało również dokonanie rezerwacji obejmujących kombinację połączeń innych przewoźników sieciowych należących do Lufthansa Group (Brussels Airlines oraz Eurwings), jak i linii partnerskich Lufthansy. Umożliwi to pośrednikom oraz biurom podróży oferowanie klientom jeszcze szerszej sieci połączeń oraz ich większą dostępność. Kolejnym udogodnieniem jest to, że pracownik biura podróży nawet po dokonaniu rezerwacji będzie miał dostęp do wszystkich danych oraz będzie mógł samodzielnie zająć się kwestiami administracyjnymi grupy podróżnych.
POWIĄZANE WPISY
27 marca 2023
Ryanair poleci z Lublina do Bergamo
Wczoraj (26 marca) Ryanair zainaugurował nowe połączenie z Lublina. Połączenie będzie…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
Airbusy A380 Emirates polecą na Bali
Emirates wprowadzą swój flagowy samolot A380 na Bali. Inauguracyjny lot został…
0 Komentarzy1 Minuty
23 marca 2023
107 tras do 30 krajów w letnim rozkładzie lotów z Katowic
W niedzielę 26 marca 2023 r. w Międzynarodowym Porcie Lotniczym "Katowice" imienia…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2023
Luty na Lotnisku Chopina – ponad milion odprawionych pasażerów
Ruch pasażerski na Lotnisku Chopina w Warszawie odbudowuje się w dość szybkim tempie. W…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2023
Startuje letni rozkład lotów z Wrocławia. W ofercie dwa nowe kierunki
Dwa nowe połączenia do Brindisi i Sofii oraz powrót ulubionych kierunków w południowe…
0 Komentarzy5 Minuty
20 marca 2023
Samoloty linii Emirates w nowych barwach
Charakterystyczne malowanie międzynarodowej linii lotniczej Emirates zostało odświeżone.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2023
Lotnisko we Wrocławiu: w lutym obsłużyliśmy ponad 195 tys. pasażerów
Ponad 1800 operacji lotniczych i ponad 195 tys. podróżnych obsłużyło w lutym wrocławskie…
0 Komentarzy3 Minuty
13 marca 2023
Katowice Airport: w lutym wynik o 78 proc. lepszy niż w 2022
W lutym 2023 roku z pyrzowickiej siatki połączeń regularnych i czarterowych skorzystało…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2023
Zielona Góra-Babimost: ponad 3 tys. pasażerów w lutym. To dużo lepszy wynik niż przed pandemią
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost wypracował w lutym 2023 bardzo dobre wyniki…
0 Komentarzy1 Minuty