Lufthansa i Austrian – łatwiej rezerwować bilety

archiwum Lufthansy

Linie lotnicze Lufthansa i Austrian zakończyły wdrażanie rozwiązania Amadeus Fare Families, które pozwala grupować taryfy lotnicze o podobnych parametrach w „rodziny”, ułatwiając porównywanie ofert i podnosząc satysfakcję klienta.

W efekcie tego wdrożenia każda z czterech linii lotniczych wchodzących w skład Grupy Lufthansa może już spójnie udostępniać swoje nowe taryfy, zarówno w kanałach sprzedaży bezpośredniej jak i pośredniej. Klienci Amadeus mogą rezerwować taryfy Light, Classic i Flex na przeloty, które odbędą się po 30 września br. Rozwiązanie zwiększa możliwości pozycjonowania produktów i usług sprzedawanych przez linie lotnicze we wszystkich kanałach dystrybucji, jednocześnie poprawiając przejrzystość oferty dla użytkownika końcowego czyli podróżujących. Amadeus Fare Families pozwala udostępniać taryfy Grupy Lufthansa na wszystkich platformach rezerwacyjnych Amadeus, we wszystkich punktach sprzedaży na całym świecie oraz dla wszystkich grup klientów.
Rozwiązanie Amadeus Fare Families udostępnia nową strukturę taryfową Grupy Lufthansaw spójny sposób, zarówno podróżującym jak i biurom podróży. Przez oznakowanie marką i zróżnicowanie swoich produktów i usług, linie lotnicze Grupy Lufthansa będą mogły wyeksponować korzyści każdej z „rodzin taryf”, zapewniając większą przejrzystość cech produktów i warunków korzystania z nich.
Dzięki temu konsultanci w biurach podróży sprawniej zarezerwują przelot i lepiej doradzą swoim klientom, podnosząc jakość ich obsługi. Co więcej, biura podróży łatwiej zaoferują pasażerom wyższą taryfę, dobierając jej parametry do ich indywidualnych potrzeb. Podróżni natomiast zyskają dzięki większej przejrzystości i lepszemu dostosowaniu usług kupowanych w dowolnie wybranym kanale sprzedaży, a także dlatego, że będą płacić wyłącznie za usługi, z których faktycznie skorzystają.

Joerg Hennemann, wiceprezes ds. sprzedaży, cen i dystrybucji w liniach lotniczych Lufthansa, powiedział: „Jesteśmy zadowoleni, że nasza nowa koncepcja taryf lotniczych na trasach europejskich jest już dostępna w bezpośrednich i pośrednich kanałach sprzedaży. Dzięki temu klienci Grupy Lufthansa oraz biura podróży współpracujące z Amadeus będą mogły korzystać ze spójnej oferty każdego
z przewoźników Grupy. Nasze strategie dotyczące rodzin taryf oraz usług dodatkowych uzupełniają się, zapewniając pasażerom większy wybór, innowacyjność oraz swobodę w dostosowywaniu swojej podróży do osobistych preferencji.”

Holger Taubmann, wiceprezes ds. dystrybucji w Amadeus, dodał: „Cieszymy się, że możemy wesprzeć strategię Lufthansy i Austrian w zakresie wielokanałowego pozycjonowania ich produktów i usług. Dzięki wykorzystaniu koncepcji rodzin taryf i narzędzia Amadeus Fare Families obaj przewoźnicy mogą na nowo zdefiniować sposób, w jaki prezentują swoje usługi, łączyć je w pakiety i zachęcić klientów do skorzystania z wyższej taryfy. Jednocześnie, wykorzystanie rozwiązania Amadeus Ancillary Services pozwala liniom lotniczym oferować usługi dodatkowe, dopasowane do potrzeb pasażerów. Dzięki pełnej integracji ze wszystkimi platformami rezerwacyjnymi Amadeus oraz gwarancji dostępności w punktach sprzedaży na całym świecie, powyższe rozwiązania podkreślają nasze zaangażowanie w innowację, a także wiodącą rolę, jaką technologia Amadeus odgrywa w branży turystycznej”.