Louvre Hotels Group z tytułem Great Place to Work
Grupa hotelowa Louvre Hotels otrzymała tytuł Great Place to Work. Ten wyjątkowy certyfikat przyznawany jest pracodawcom, którzy wyróżniają się na rynku pod względem szczególnie komfortowych warunków pracy. Wyróżnienie przyznawane jest m.in. na podstawie relacji i ankiet przeprowadzanych wśród pracowników.
W lipcu po zebraniu wyników wszystkich ankiet i przeprowadzeniu stosownych badań, komisja przyznająca certyfikaty „Great Place to Work” zdecydowała się włączyć LHG do grona przedsiębiorstw spełniających najwyższe standardy, wytyczone przez lata przez największe firmy na rynku. Od teraz Louvre Hotels Group może używać zastrzeżonego, jedynie dla nagrodzonych, symbolu „Great Place to Work”.
François Delattre, Director Integration Management w Louvre Hotels Group, powiedział: „To dla nas wspaniała wiadomość i cenny feedback. Certyfikat oznacza, że w naszych strukturach tworzymy atmosferę przyjazną pracownikom, a więc idziemy właściwą ścieżką, którą wcześniej wyznaczylismy. Certyfikat „Great Place to Work” to potwierdzenie satysfakcji pracowników, z którą stykamy się każdego dnia. Pracownicy każdego szczebla mogą liczyć na równe i właściwe traktowanie, a jasno wytyczona ścieżka kariery i przykłady ludzi, którzy nią podążają, pokazują, że w LHG kierujemy się właściwym kodeksem zasad i obyczajów.”
Inicjatywa „Great Place to Work” wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych i sięga 1981 roku. Wówczas jeden z dziennikarzy z Nowego Jorku poprosił Roberta Leveringa i Miltona Moskowitza o stworzenie listy 100 najlepszych, z perspektywy pracowników, przedsiębiorstw w USA. Po blisko 40 latach przedsięwzięcie analizuje rynki w przeszło 50 krajach, regularnie kontrolując blisko 10 000 miejsc pracy. Dane, które wpływają na decyzję o przyznaniu certyfikatu to m.in. zaangażowanie i satysfakcja pracowników oraz benefity, które otrzymują.
Szczególnie ważne, że to sami pracownicy decydują o przyznaniu nagrody pracodawcy. Oznacza to, że nagroda nie wynika jedynie z zaangażowania zarządu i wysoko postawionych managerów, ale jest rezultatem opinii i decyzji każdego z pracowników.
POWIĄZANE WPISY
29 maja 2023
Torsten Loos nowym dyrektorem operacyjnym A&O hostels
Torsten Loos został powołany na stanowisko dyrektora operacyjnego w grupie A&O hostels.…
0 Komentarzy1 Minuty
29 maja 2023
Nocowanie.pl: w czerwcowy długi weekend Polacy stawiają na krótsze i bliższe podróże
Jak wynika z danych serwisu Nocowanie.pl Polacy zamiast planować dalekie wyjazdy, coraz…
0 Komentarzy3 Minuty
25 maja 2023
Accor i Grupa PHH nawiązują współpracę. Nowy Mövenpick Hotel powstanie w Świnoujściu
Accor i Grupa Polski Holding Hotelowy ogłaszają rozpoczęcie współpracy, w ramach której…
0 Komentarzy2 Minuty
24 maja 2023
B&B Hotels inwestuje w rozwój na polskim rynku hotelowym. „Wzmocnimy struktury i ulepszymy oferty dla gości”
Grupa B&B Hotels wprowadza nową strategię na polskim rynku, skupiając się na koncepcji…
0 Komentarzy2 Minuty
17 maja 2023
Federico J. González nowym dyrektorem generalnym w Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group ogłosił, że Federico J. González został mianowany na nowego CEO oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2023
PHH chwali frekwencję nad Bałtykiem. Nadmorskie hotele spółki z 83 proc. obłożeniem w majówkę
Spółka Polski Holding Hotelowy (PHH) podsumowała wyniki ostatniego długiego weekendu…
1 Komentarz1 Minuty
11 maja 2023
Atlantis the Royal od lutego przyjmuje gości. Jak wygląda na żywo? [ZDJĘCIA]
Głośny projekt, mający ambicje być nowym wyznacznikiem luksusu w usługach hospitality,…
0 Komentarzy18 Minuty
9 maja 2023
Accor rozszerza portfolio marek w Estonii o Mövenpick i ibis Styles
Accor stale rozbudowuje portfolio marek w krajach bałtyckich i podpisuje umowy na…
0 Komentarzy2 Minuty
26 kwietnia 2023
IGHP: marzec przyniósł poprawę wyników w hotelach
Według ankiety IGHP wyniki hoteli w Polsce poprawiają się z miesiąca na miesiąc.…
0 Komentarzy10 Minuty