Louvre Hotels Group z tytułem Great Place to Work
Grupa hotelowa Louvre Hotels otrzymała tytuł Great Place to Work. Ten wyjątkowy certyfikat przyznawany jest pracodawcom, którzy wyróżniają się na rynku pod względem szczególnie komfortowych warunków pracy. Wyróżnienie przyznawane jest m.in. na podstawie relacji i ankiet przeprowadzanych wśród pracowników.
W lipcu po zebraniu wyników wszystkich ankiet i przeprowadzeniu stosownych badań, komisja przyznająca certyfikaty „Great Place to Work” zdecydowała się włączyć LHG do grona przedsiębiorstw spełniających najwyższe standardy, wytyczone przez lata przez największe firmy na rynku. Od teraz Louvre Hotels Group może używać zastrzeżonego, jedynie dla nagrodzonych, symbolu „Great Place to Work”.
François Delattre, Director Integration Management w Louvre Hotels Group, powiedział: „To dla nas wspaniała wiadomość i cenny feedback. Certyfikat oznacza, że w naszych strukturach tworzymy atmosferę przyjazną pracownikom, a więc idziemy właściwą ścieżką, którą wcześniej wyznaczylismy. Certyfikat „Great Place to Work” to potwierdzenie satysfakcji pracowników, z którą stykamy się każdego dnia. Pracownicy każdego szczebla mogą liczyć na równe i właściwe traktowanie, a jasno wytyczona ścieżka kariery i przykłady ludzi, którzy nią podążają, pokazują, że w LHG kierujemy się właściwym kodeksem zasad i obyczajów.”
Inicjatywa „Great Place to Work” wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych i sięga 1981 roku. Wówczas jeden z dziennikarzy z Nowego Jorku poprosił Roberta Leveringa i Miltona Moskowitza o stworzenie listy 100 najlepszych, z perspektywy pracowników, przedsiębiorstw w USA. Po blisko 40 latach przedsięwzięcie analizuje rynki w przeszło 50 krajach, regularnie kontrolując blisko 10 000 miejsc pracy. Dane, które wpływają na decyzję o przyznaniu certyfikatu to m.in. zaangażowanie i satysfakcja pracowników oraz benefity, które otrzymują.
Szczególnie ważne, że to sami pracownicy decydują o przyznaniu nagrody pracodawcy. Oznacza to, że nagroda nie wynika jedynie z zaangażowania zarządu i wysoko postawionych managerów, ale jest rezultatem opinii i decyzji każdego z pracowników.
POWIĄZANE WPISY
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lipca 2024
Trendy w hotelarstwie: goście chcą spersonalizowanych wrażeń oraz instagramowych momentów
Właściciele hoteli stale poszukują sposobów na poprawę obsługi gości, by sprostać ich…
0 Komentarzy6 Minuty
17 lipca 2024
Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie – nowa miejscówka na mapie MICE
Rok po otwarciu Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie udostępnia nową przestrzeń…
0 Komentarzy8 Minuty
11 lipca 2024
IGHP: czerwcowe obłożenie w hotelach niższe niż rok temu
W czerwcu hotele odnotowały gorsze obłożenie w porównaniu do zeszłego roku – wynika z…
0 Komentarzy6 Minuty
11 lipca 2024
Nowy hotel Campanile otwarty na warszawskim Żeraniu
Campanile Warszawa Północ to obiekt zlokalizowany przy ul. Modlińskiej 15a w Warszawie, w…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2024
Rafał Kincer nowym prezesem zarządu PHH
W dniu 15 lipca 2024 roku funkcję prezesa zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego sp. z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 lipca 2024
Nocowanie.pl: muzyczne gwiazdy przyciągają tłumy i podnoszą ceny noclegów
Im większe gwiazdy, tym droższe noclegi. Sezon festiwalowy w pełni, a wraz z nim rosną…
0 Komentarzy5 Minuty
1 lipca 2024
Nocowanie.pl: Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów
Polacy tłumnie ruszyli na wakacje. Zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg, Jastarnia i…
0 Komentarzy4 Minuty