Louvre Hotels Group świętują pięć lat programu Pets Friendly w Polsce
Pets Friendly to rozwijany w całej Europie projekt Louvre Hotels Group, którego celem jest uczynić hotele miejscami przyjaznymi dla osób podróżujących ze zwierzętami, a zarazem takimi, w których obecność czworonogów nie będzie zakłócała komfortu pozostałych gości. Nad Wisłą projekt zapoczątkowany został 5 lat temu kampanią pilotażową w hotelu Campanile Bydgoszcz. Dziś Pets Friendly to wyróżnik marek hotelowych zrzeszonych w Louvre Hotels Group, dzięki któremu wszystkie własnościowe obiekty sieci w Polsce oferują jednolity standard usług dedykowanych zwierzakom i ich właścicielom.
Od ekonomicznych hoteli Première Classe przez dwu- i trzygwiazdkowe Campanile aż po czterogwiazdkowe Golden Tulip – niezależnie od tego, który standard wybiorą, we wszystkich własnościowych hotelach Louvre Hotels Group w Polsce goście podróżujący w towarzystwie swoich kudłatych przyjaciół mogą liczyć na serdeczne przyjęcie. W przestrzeniach publicznych czworonogi mogą korzystać z misek ze świeżą wodą, a w pokoju na gości i ich pupili czeka pakiet powitalny zawierający zabawki dla psa lub kota oraz list z kompletem wskazówek dotyczących etykiety, która obowiązuje przebywające w hotelu zwierzaki.
„Program opiera się jednak przede wszystkim na kulturze, którą kształtujemy w naszych hotelach. Chodzi nam o coś więcej niż tylko o opakowanie usługi pobytu ze zwierzęciem w zestaw gadżetów. Logo Pets Friendly, które wita gości w progach naszych hoteli, to znak, że trafili w miejsce, gdzie rozumie się ich potrzeby. Dzięki doświadczeniu i opiniom zbieranym przez ostatnie 5 lat nasze załogi są dobrze przygotowane na wizytę czworonogów. Goście zawsze mogą liczyć na życzliwość i wsparcie, a także na wskazówki dotyczące innych przyjaznych dla zwierząt miejsc w okolicy” – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
Obiekty Louvre Hotels Group przyjazne zwierzętom
Obowiązująca w obiektach biorących udział w programie jednolita polityka w zakresie przebywania na ich terenie zwierząt domowych sprawia, że na gości czekają wyłącznie miłe niespodzianki. Właściciele zwierząt otrzymują jasne instrukcje dotyczące obowiązujących reguł, których celem jest zapewnienie ich pupilom jak największej swobody przy zachowaniu pełnej troski o potrzeby wszystkich gości hotelu. Komfort i bezpieczeństwo czworonoga gwarantuje również jednolity protokół obsługi pokojów, w których znajdują się zwierzęta.
„Wierzymy, że ci, którzy zdecydują się odwiedzić nas w towarzystwie swoich kudłatych przyjaciół, docenią nasze starania o to, by pobyt w hotelu był bezstresowy zarówno dla czworonoga, jak i jego właściciela. Pozostali goście mogą być natomiast pewni, że obecność zwierząt domowych na terenie hotelu nie wpłynie na jakość ich wypoczynku. Chcemy, by dzięki programowi Pets Friendly wszyscy czuli się w naszych hotelach jak w domu” – dodaje Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
POWIĄZANE WPISY
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Startuje nowa trasa Ryanair z Katowic do Bari
Ryanair wystartował dziś (16 kwietnia) z Katowic z pierwszym lotem na nowej trasie do…
0 Komentarzy1 Minuty