Louvre Hotels Group – start kampanii edukacyjnej na rzecz zrównoważonego pobytu

Większość gości oczekuje od hotelu podejmowania działań na rzecz szeroko pojętej ochrony środowiska. Louvre Hotels Group wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, z jednej strony zapraszając gości do wspólnych działań na rzecz redukcji odpadów oraz śladu węglowego i wodnego generowanych przez hotele, a z drugiej – sięgając po nowoczesne rozwiązania w zakresie przyjaznej środowisku chemii gospodarczej.
W kwietniu Campanile rozpocznie w mediach społecznościowych pilotażową kampanię edukacyjną, w ramach której hotele zaproszą gości, by podczas pobytu aktywnie włączyli się w proekologiczną politykę marki. Infografiki przypomną o tym, że w myśl powiedzenia o kropli, która drąży skałę, drobne z pozoru decyzje podejmowane podczas wykonywania codziennych czynności mają znaczenie, jeśli stanowią część zmiany nawyków całego społeczeństwa. Po złagodzeniu obowiązujących obostrzeń pandemicznych i ponownym otwarciu branży kampania będzie kontynuowana w przestrzeniach hotelowych.
Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group, powiedziała: „Celem jest włączenie naszych gości w troskę o zrównoważony rozwój branży hotelarskiej. Zachęcamy więc, by podczas pobytu nie zapominali o dobrych, proekologicznych praktykach, które wielu z nich z powodzeniem stosuje już w domu. Koncentrujemy się na wskazówkach związanych z redukcją śladu węglowego i wodnego.
Zachęcamy na przykład do oszczędzania wody poprzez rezygnację z codziennego oddawania ręczników do prania czy do wspierania nas w segregowaniu odpadów poprzez korzystanie ze specjalnych koszy do segregacji udostępnionych gościom w wybranych hotelach.”
By chronić zarówno środowisko naturalne, jak i zdrowie gości, Louvre Hotels Group nawiązało współpracę z firmą Diversey, liderem w dziedzinie innowacyjnych i zrównoważonych technologii do utrzymywania czystości i higieny w obiektach hotelowych.
Danuta Marcinkowska dodała: „Polskie hotele marek Campanile, Première Classe i Golden Tulip, w tym krakowski hotel Metropolo by Golden Tulip, używają produktów Diversey, dzięki którym możemy łączyć troskę o zdrowie naszych gości z odpowiedzialnością za zrównoważony rozwój branży hotelarskiej. Wybrane środki czyszczące posiadają unijny certyfikat Ecolabel, a wszystkie dostarczane są do hoteli w skoncentrowanej postaci, co pozwala ograniczyć odpady oraz lepiej zarządzać zużyciem wody i samych detergentów. Dzięki temu możemy utrzymywać najwyższe standardy higieniczne w przestrzeniach hotelowych, nie zaniedbując przy tym troski o środowisko.”
Louvre Hotels Group – François Delattre dyrektorem operacyjnym na Europę
POWIĄZANE WPISY
30 stycznia 2023
Hotel Saski w Krakowie nagrodzony Property Design Awards 2023
Otwarty pod koniec lipca ubiegłego roku Hotel Saski Kraków, Curio Collection by Hilton…
0 Komentarzy4 Minuty
27 stycznia 2023
SITE Poland podsumowało miniony rok: był trudny i ekscytujący
Tradycyjnie, w styczniu członkowie SITE Poland spotkali się, aby podsumować poprzedni…
0 Komentarzy2 Minuty
27 stycznia 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
26 stycznia 2023
Wizz Air – 10 samolot na Lotnisku Chopina w Warszawie i 6 nowych tras latem
Linia lotnicza Wizz Air planuje na maj dodanie 10. samolotu na Lotnisku Chopina oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
26 stycznia 2023
Accor otworzy nowy hotel ibis Styles w Warszawie
Grupa hotelowa Accor podpisała umowę o zarządzanie z ISWM Real Estate Fund RAIF V.C.I.C.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 stycznia 2023
Ryanair wraca na Lotnisko Chopina. Pięć letnich tras
Ryanair ogłosił dziś (25 stycznia), że po czterech latach wraca na lotnisko Warszawa…
0 Komentarzy2 Minuty
25 stycznia 2023
Ras Al Khaimah w 2022 odwiedziło ponad milion turystów
Biuro Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah (RAKTDA) poinformowało o najwyższej w…
0 Komentarzy6 Minuty
25 stycznia 2023
IGHP: grudzień słabszy niż się spodziewaliśmy
W grudniu wyraźnie więcej hoteli odnotowało frekwencję poniżej 30 proc. i jednocześnie…
0 Komentarzy10 Minuty
25 stycznia 2023
Stambuł: prawie 40 mln osób odwiedziło Wielki Bazar
Wielki Bazar lub Kryty Bazar, historyczne centrum handlu i zakupów, po odrestaurowaniu w…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Louvre Hotels Group – start kampanii edukacyjnej na rzecz zrównoważonego pobytu […]
[…] Louvre Hotels Group – start kampanii edukacyjnej na rzecz zrównoważonego pobytu […]
[…] Louvre Hotels Group – start kampanii edukacyjnej na rzecz zrównoważonego pobytu […]