Hotele Campanile promują się Zieloną Kropką
Akcja Zielona Kropka Campanile rozpoczęła wielką podróż po Europie i Azji. Od 23 czerwca jej wojaże można śledzić za pośrednictwem animowanych pocztówek udostępnianych w mediach społecznościowych.
Od 23 czerwca Zielona Kropka Campanile, brand hero marki hotelowej zrzeszonej w Louvre Hotels Group, co tydzień wysyła swoim followersom animowane pocztówki z miejsc, w których wyjątkowe chwile zawsze są na wyciągnięcie ręki.
Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group, powiedziała: „Akcja #CampanileWelcomeTo to wymyślona w Polsce kampania wizerunkowa o globalnym zasięgu. Działania mają charakter promocji krzyżowej. Włączyły się w nie Europa i Chiny. Animowane pocztówki będą udostępniane zarówno na krajowych profilach marki, jak i na profilach poszczególnych obiektów. Naszym celem jest nie tylko ukazanie całego bogactwa portfolio jednego z naszych wiodących brandów, ale także wzmocnienie wizerunku marki Campanile poprzez budowę wokół niej coraz większej i coraz bardziej zaangażowanej grupy odbiorców.”
W ramach #CampanileWelcomeTo za pomocą animowanych postów udostępnianych w mediach społecznościowych zaprezentowanych zostanie 9 krajów i 23 destynacji. Dzięki kampanii fani marki Campanile odkryją nowe miejsca, w których mogą liczyć na nocleg i inne usługi hotelarskie w standardzie, który dobrze znają i lubią.
Zainaugurowana właśnie kampania potrwa do końca tego roku. Już po pierwszych pozytywnych sygnałach odbiorców planowane są jej następne odsłony. Podróż Zielonej Kropki Campanile można śledzić w mediach społecznościowych za pomocą hashtagu #CampanileWelcomeTo.
Louvre Hotels Group – start kampanii edukacyjnej na rzecz zrównoważonego pobytu
POWIĄZANE WPISY
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Startuje nowa trasa Ryanair z Katowic do Bari
Ryanair wystartował dziś (16 kwietnia) z Katowic z pierwszym lotem na nowej trasie do…
0 Komentarzy1 Minuty