LOT poprawia regularność i punktualność swoich rejsów

W ciągu ostatnich 30 dni wskaźnik regularności połączeń LOT-u wyniósł aż 99,3 proc. W tym samym okresie wskaźnik punktualności osiągnął ok. 72 proc. W porównaniu z czerwcem br. oznacza to poprawę o ponad 10 punktów proc. i wedle dalszych prognoz, wyniki operacyjne będą rosły ponad europejską średnią.
Adrian Kubicki, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej LOT-u, powiedział: „Nasi klienci oczekują, że linia lotnicza, którą wybierają zrobi wszystko, by rejsy odbywały się regularnie i na czas. Dla nas jest to zobowiązanie, którego zamierzamy dotrzymać. W sierpniu znacząco poprawiliśmy wskaźniki punktualności i regularności, osiągając w tym zakresie lepsze wyniki niż wiele innych linii lotniczych. Wrzesień wygląda pod tym względem jeszcze lepiej.”
W ciągu kilku tygodni LOT osiągnął regularność na poziomie powyżej 99,0 proc. a ostatni tydzień operacji był dotychczas najlepszym okresem od początku 2018 roku pod względem regularności wykonywanych połączeń – z wynikiem sięgającym powyżej 99,5 proc.
Punktualność przewoźnika również znacząco się poprawia.
Od sierpnia wskaźniki punktualności przekraczają 70 proc. To wynik lepszy od wielu innych linii lotniczych. We wrześniu LOT przewiduje osiągnięcie wyniku punktualności połączeń na poziomie 75 proc., co powinno przekroczyć europejską średnią.
Adrian Kubicki dodał: „Nasi pasażerowie mogą być pewni, że zamierzamy wywiązać się z danej obietnicy wysokiego poziomu obsługi, zarówno pod względem regularności i punktualności operacji ale także obsługi pasażerskiej. Dzięki dostawom sześciu nowych Embraerów dla LOT-u zyskaliśmy elastyczność flotową, co pozwala nam na lepsze reagowanie na problemy operacyjne. Nadal w naszym hubie na Lotnisku Chopina w Warszawie pasażerom pomaga dodatkowe kilkadziesiąt osób, które dbają o to, by pasażerowie maksymalnie bezproblemowo przesiadali się na kolejne połączenia.”
POWIĄZANE WPISY
15 maja 2025
Wizz Air rozszerza obsługę klienta. Wsparcie w języku polskim dostępne online
Wizz Air uruchomił usługę wsparcia w języku polskim jako element programu Customer First…
0 Komentarzy1 Minuty
15 maja 2025
Flying Blue uruchamia kolejną promocję „Status match”
Program lojalnościowy Flying Blue, należący do linii lotniczych Air France-KLM, rozpoczął…
0 Komentarzy1 Minuty
14 maja 2025
Rekordowy kwiecień w Katowice Airport – blisko 426 tys. pasażerów
Katowice Airport podsumowało ruch pasażerski za czwarty miesiąc bieżącego roku. W…
0 Komentarzy2 Minuty
13 maja 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenie Warszawa-Genua
Wizz Air uruchomił nowe połączenie lotnicze na trasie Warszawa – Genua. Jest to pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Paul Schwaiger nowym CCO w Corendon Airlines
Doświadczony menedżer lotniczy Paul Schwaiger objął stanowisko Chief Commercial Officer w…
0 Komentarzy1 Minuty
7 maja 2025
Jakie dokumenty są potrzebne, żeby wynająć samochód?
Wynajem samochodu cieszy się sporym zainteresowaniem zarówno w gronie miłośników…
0 Komentarzy4 Minuty
7 maja 2025
Linie Emirates poszukują członków personelu pokładowego
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
7 maja 2025
Air France uruchamia nowe połączenie Paryż-Phuket
Linie lotnicze Air France kontynuują rozbudowę swojej siatki połączeń dalekiego zasięgu w…
0 Komentarzy2 Minuty
6 maja 2025
Agadir nowym kierunkiem w siatce połączeń Jasionki
Lotnisko Rzeszów–Jasionka im. Rodziny Ulmów uruchomiło nowe połączenie czarterowe do…
0 Komentarzy2 Minuty