easyjest i Amadeus na dłużej ze sobą

archiwum easyJet

Linie lotnicze easyJet i Amadeus ogłosiły przedłużenie długofalowego partnerstwa, zapewniającego użytkownikom rozwiązań technologicznych Amadeus stały dostęp do szerokiej oferty taryf przewoźnika.

Kontrakt wspiera strategię wzrostu easyJet, zakładającą rozwój w segmencie podróży służbowych i zapewnienie klientom łatwego dostępu do gamy produktów przyjaznych dla biznesu, takich jak taryfy Inclusive oraz Flexi. Współpraca easyJet i Amadeus trwa od 2007 r. W kolejnych latach easyJet został przewoźnikiem pilotującym innowacyjną funkcję „light ticketing”, pozwalającą biurom podróży rezerwować usługi easyJet w taki sam sposób, jak innych linii, podczas gdy przewoźnik łączył się z Amadeus w technologii XML.

Anthony Drury, szef działu Biznes w easyJet, powiedział: „easyJet był jedną z pierwszych niskokosztowych linii lotniczych, która udostępniła swoją ofertę biurom podróży w pośrednim kanale sprzedaży. Kontynuacja naszej współpracy z Amadeus jest dla nas kwestią priorytetową, przy jednoczesnym wykorzystaniu technologii „light ticketing” i kluczowych produktów, jak taryfy biznesowe. Około 20% pasażerów easyJet podróżuje w celach biznesowych, dlatego chcemy dalej realizować strategię rozpoczętą w 2010 r., zwiększającą nasze zorientowanie na ten segment rynku.”

Decius Valmorbida, wiceprezes ds. dystrybucji i marketingu w Amadeus, dodał: „easyJet i Amadeus osiągnęły znaczące sukcesy podczas dotychczasowej, 9-letniej współpracy i cieszymy się, że będziemy mieli szansę ją kontynuować. easyJet skorzystał z naszej szerokiej sieci partnerów biznesowych, w tym korporacji i biur podróży, oraz z naszego dotarcia rynkowego, rozwijając usługi w sektorze podróży biznesowych. Wspólnie wsparliśmy rozwój i wdrożenie nowych inicjatyw i innowacyjnych, unikalnych technologii. Branża turystyczna nieustannie ewoluuje, dlatego chętnie współpracujemy z partnerami, takimi jak easyJet, którzy myślą przyszłościowo.”