Kyriad Stargard otwiera się już 17 października

fot. archiwum LHG

17 października pierwszych gości w swych progach powita nowy hotel Kyriad Stargard. Tym samym polskie portfolio Louvre Hotels Group wzbogaci się o nową destynację w północno-zachodniej Polsce. Obiekt będzie działał pod szyldem marki Kyriad, jednego brandów LHG, w ramach umowy franczyzowej z inwestorem Magdaleną Szejny.

Hotel Kyriad Stargard oferuje 60 klimatyzowanych pokoi z bezpłatnym Wi-Fi, stanowiskiem roboczym, łóżkiem i łazienką. Pokoje wyposażono w specjalne poduszkowe menu z opcją wyboru poduszki typu memory pillow i podgrzewane lustro w łazience. Ściany i wykładziny zapewniają wysoki poziom izolacji akustycznej.

Stargard Kyriad znajduje się przy ulicy Spichrzowej 2, tuż obok zabytkowego spichlerza z XVII stulecia, który wkrótce zostanie poddany rewitalizacji, oraz średniowiecznej Bramy Młyńskiej – najbardziej charakterystycznej budowli w mieście, która niegdyś służyła za punkt kontrolny dla przepływających pod nią Kanałem Młyńskim barek wyładowanych towarami, między innymi mąką z pobliskiego młyna. Historia zobowiązuje, więc tradycje okolicy zainspirowały twórców hotelowej restauracji Farina (co po łacinie znaczy „mąka”) do stworzenia menu pełnego polskiej klasyki ze szczyptą nowoczesności, w którym nie mogło zabraknąć wypiekanych na miejscu chlebów i słonych przekąsek. Restauracja znajduje się na parterze, a ponad nią na gości czeka nowoczesny bar z bogatym wyborem napojów, świeżą kawą i letnim tarasem z widokiem na miasto.

Kyriad Stargard oferuje dwie profesjonalnie wyposażone sale konferencyjne (Spichrzową i Młyńską) o powierzchni od 35 do 40 metrów kwadratowych. W każdej z nich wydarzenia mogą odbywać się przy świetle dziennym lub w pełnym zaciemnieniu. Przy hotelu znajduje się dozorowany parking z dostępem dla osób niepełnosprawnych, a także jedyna w Stargardzie stacja ładowania pojazdów elektrycznych.

Magdalena Szejny, inwestor, podkreśliła: „Szybki rozwój Louvre Hotels Group w skali międzynarodowej i wzmocnienie pozycji na polskim rynku budzi szacunek i napawa optymizmem. Dołączenie do silnej i dynamicznej grupy hotelowej stanowi dla nas ważny moment w rozwoju. Wkrótce planujemy kolejne inwestycje, które zapewne ukażą się pod jedną z marek Louvre Hotels Group. Jesteśmy nowi w tej branży i współpraca z Louvre Hotels Group to nowy etap rozwoju, oznaczający poszerzenie bazy klientów, dostęp do najnowszych trendów, nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, a przede wszystkim wartościowe i solidne partnerstwo. Mamy głęboką nadzieję, że Kyriad Stargard wytyczy nowe trendy w branży w tej kategorii hoteli.”

Agata Przeniosło-Drozd, Partner & Starszy Konsultant w Horwath HTL, dodała: „Mieliśmy przyjemność wspierania inwestora w wyborze sieci oraz marki hotelowej dla projektu w Stargardzie. Jesteśmy przekonani, że marka Kyriad należąca do sieci Louvre Hotels Group wpisze się idealnie i trwale w lokalny oraz regionalny rynek hotelowy. Szybki rozwój marki Kyriad w skali międzynarodowej i krajowej jest niewątpliwie ważnym atutem. Rosnąca rozpoznawalność marki oraz doświadczenie sieci Louvre Hotels Group będą stanowiły dodatkowe wsparcie dla hotelu; co jest istotne, biorąc pod uwagę w jak trudnych czasach obecnie się znajdujemy.”