Kraków Airport Hotel ma szefową marketingu

Monika Wilk dołączyła do zespołu balickiego hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport i zajęła nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. marketingu. Do jej obowiązków będzie należało kreowanie strategii marketingowej hotelu i spółki Kraków Airport Hotel.
Monika Wilk jest absolwentką ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, posiada także prestiżowy certyfikat Diploma in Professional Marketing przyznawany przez brytyjski Chartered Institute of Marketing (CIM). Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała wcześniej między innymi jako koordynator ds. marketingu w BP Europa SE/ Oddział Polska, gdzie była odpowiedzialna za tworzenie oraz realizację planów i budżetów marketingowych, zarządzanie projektami na terenie całej Polski, zarządzanie stroną internetową, współpracę z licznymi podwykonawcami, organizację konferencji, spotkań biznesowych i wyjazdów typu Incentive. Pracowała także jako specjalista ds. promocji w Nowy Styl Group czy regionalny koordynator ds. marketingu w BOŚ Banku. Prowadziła ponadto liczne projekty w ramach własnej działalności – m.in. była organizatorką konferencji coachingowej Digital Age Coaching dla Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. J. Tischnera w Krakowie, podczas której odpowiadała za kompleksową organizację wydarzenia, sprzedaż oraz działania promocyjne.
Nowa specjalistka ds. marketingu będzie odpowiedzialna za wszystkie działania marketingowe, zarówno spółki, jak i należącego do niej obiektu – hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport – w tym za: współtworzenie strategii marketingowej spółki, projekty specjalne, wsparcie sprzedaży oraz działania wizerunkowe i komunikacyjne.
Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport, znajduje się tuż przy lotnisku Balice, 12 km od historycznej części miasta. W obiekcie mieści się 155 komfortowo urządzonych pokoi. Z myślą o turystach biznesowych przygotowano części wspólne, dziewięć sal konferencyjnych, jedną salę posiedzeń oraz całodobowe centrum biznesowe.
POWIĄZANE WPISY
7 grudnia 2023
B&B Hotels: cztery nowe hotele i 40 proc. wzrost w Polsce w 2023 roku
Wdrożenie nowej strategii rozwoju, nowe hotele na mapie Polski, podjęcie dialogu z branżą…
0 Komentarzy5 Minuty
5 grudnia 2023
Bezpłatny wyjazd z Airbnb. „Szukamy elfów do pracy na Poczcie Głównej Świętego Mikołaja“
W okolicach nadchodzących świąt Bożego Narodzenia Poczta Główna Świętego Mikołaja w…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Grupa Accorinvest kontynuuje ekspansję w Polsce. Powstaje nowy hotel w Krakowie
Grupa AccorInvest, będąca właścicielem Orbis S.A. oraz inwestorem, operatorem i…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
25 lat Polskiego Holdingu Hotelowego. Wartość spółki wzrosła do 2,2 mld zł
Historia Polskiego Holdingu Hotelowego liczy 25 lat. W 1998 roku Przedsiębiorstwo…
0 Komentarzy5 Minuty
22 listopada 2023
Szymon Wąsowski nowym dyrektorem hotelu Stradom House w Krakowie
Szymon Wąsowski został nowym dyrektorem operacyjnym pięciogwiazdkowego hotelu Stradom…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Czarna Góra Resort dołącza do portfolio Sun & Snow
Sun & Snow, operator zarządzający wynajmem ponad 2,5 tys. apartamentów, za sprawą…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
IGHP: październik w hotelach słabszy niż rok temu
Wyniki hoteli w październiku były na satysfakcjonującym poziomie, ale wyraźnie słabsze od…
0 Komentarzy5 Minuty
16 listopada 2023
Hotelarze w obliczu podwyżek. Wzrost podatku VAT i droższe wyjazdy
Branża hotelarska w Polsce stoi przed kolejnym wyzwaniem. Po okresie pandemii, który…
0 Komentarzy3 Minuty