Kolejna promocja w KLM

archiwum KLM

Linie Lotnicze KLM zapraszają swoich klientów do współtworzenia oferty, w ramach nowego konceptu promocyjnego– „Vote for Offer”.

Dziś wystartowała promocyjna sprzedaż biletów na loty KLM do San Francisco w cenie od około 2 000 zł, która potrwa tylko przez 2 dni – od dziś (18.07.2017) do środy (19.07.2017). Co ciekawe o trasie, na której polecimy taniej zadecydowali klienci i fani KLM Polska na Facebooku, w drodze głosowania. Promocje w ramach nowego konceptu „Vote for Offer” mają się pojawiać cyklicznie raz na miesiąc. Linia zapowiedziała obniżki do 30 proc.

Dodatkowo partner KLM – linie lotnicze Air France obniżyły ceny na loty do Hawany (od 2 300 zł), St. Maarten (od 2 400 zł) i Antananarivo na Madagaskarze (od 3170 PLN), w ramach trwającej właśnie dwudniowej promocji „last minute”.

Po wielkim sukcesie (ponad 1 500 osób biorących udział w głosowaniu) majowej akcji, w której głosujący wybierali między Kapsztadem, St. Maarten i Miami, trwa już druga z kolei promocja z cyklu “Vote for Offer”, które KLM zapowiedział organizować raz w miesiącu. Tym razem, w lipcu, klienci KLM mieli do wyboru trzy amerykańskie miasta – Waszyngton, Boston i San Francisco, z których najwięcej głosów zyskało San Francisco, zasługując tym samym na obniżkę ceny. W ciągu dwóch najbliższych dni, przeloty z Polski do San Francisco można kupić w cenie od około 2 000 zł, a podróż w promocyjnej cenie można odbyć w wielu dostępnych terminach (do sprawdzenia na www.klm.pl). Z tej ceny mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy i Gdańska, wyloty z Krakowa są o około 80 zł droższe.

Każdorazowo przewoźnik będzie ogłaszał listę trzech propozycji miast w swojej siatce lotów, kwalifikujących się do obniżki cenowej. Lista ta jest każdorazowo zamieszczana na dedykowanej stronie internetowej https://voteforoffers.klm.com/pl/pl?WT.ac=hp_carrousel_voteforofflcljul17. Przez trzy kolejne dni klienci i fani KLM mogli oddawać głosy na wybrane przez siebie kierunki, dokąd chcieliby kupić bilety w promocyjnej cenie. Można też na bieżąco sprawdzić, które miasto cieszy się największym zainteresowaniem w głosowaniu i ma szansę na rabat. Po zakończeniu trzydniowego głosowania i zliczenia głosów KLM rozpoczyna sprzedaż promocyjną biletów do wybranego miasta, które cieszyło się największym zainteresowaniem.

Bilety można kupić przez dwa kolejne dni, w cenach obniżonych nawet do 30% w stosunku do taryfy regularnej. Terminy wylotów są za każdym razem różne, a informacje na ten temat zawsze znajdziemy na dedykowanej promocji stronie. Wraz ze startem sprzedaży „współtwórcy” oferty promocyjnej otrzymują powiadomienia, jeśli loty do wybranych przez nich miast można kupić w niższej cenie.

Duże zainteresowanie pierwszą edycją „Vote for Offer”, która miała miejsce w maju b.r. sprawiło, że KLM zaplanował powtórki akcji raz na miesiąc, aż do końca tego roku (z wyłączeniem września). Za każdym razem linia przygotuje nowy zestaw interesujących destynacji z całego świata. Warto więc śledzić profil KLM Polska na Facebooku, aby upolować kolejną okazję tańszych lotów.