Klaster Turystyczny Szlak Piastowski szuka koordynatora

Wielkopolska Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w konkursie na stanowisko koordynator Szlaku Piastowskiego.

Klaster Turystyczny Szlak Piastowski w Wielkopolsce. To stowarzyszenie powołane w 2016 roku, którego podwaliną była umowa między jednostkami samorządu terytorialnego (powiatami, miastami i gminami) z terenu Wielkopolski, będącymi dzisiaj podmiotami finansującymi jego działalność.

Głównym celem klastra jest koordynacja Szlaku Piastowskiego na terenie województwa wielkopolskiego, kreowanie jego atrakcyjnego wizerunku oraz zwiększenie liczby turystów odwiedzających szlak.

Bazowym miejscem wykonywania pracy jest Gniezno, aczkolwiek od koordynatora Szlaku Piastowskiego oczekiwana będzie duża mobilność i częsty udział w eventach, spotkaniach oraz innych wydarzeniach.

Aplikować na stanowisko można do 1 stycznia 2022 roku. Zgłoszenia należy przesyłać wyłącznie przez portal pracuj.pl.
Pełne informacje związane z ofertą oraz formularz aplikacyjny są dostępne pod tym adresem: https://www.pracuj.pl/praca/koordynator-szlaku-piastowskiego-gniezno,oferta,1001393771

Zadania i zakres obowiązków:

• bezpośredni kontakt z członkami stowarzyszenia oraz obiektami szlaku
• kierowanie pracą biura klastra
• przygotowywanie dokumentacji w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków na realizację zadań stowarzyszenia
• koordynacja imprez i eventów organizowanych przez stowarzyszenie
• koordynacja działań w zakresie oferty Szlaku Piastowskiego dla turystów, w tym przede wszystkim pakietów turystycznych
• koordynowanie kalendarza imprez na szlaku
• obsługa portali turystycznych poświęconych Szlakowi Piastowskiemu oraz zarządzanie profilem szlaku w mediach społecznościowych
• organizacja i obsługa stoisk promocyjnych

Oczekiwania i cechy kandydata:

• umiejętności interpersonalne, w tym umiejętność wystąpień publicznych
• znajomość zagadnień turystyki w regionie, ze szczególnym uwzględnieniem Szlaku Piastowskiego
• wykształcenie wyższe
• doświadczenie w zakresie promocji oraz redagowaniu treści promocyjnych oraz turystycznych
• biegła znajomość oprogramowania biurowego i systemów zarządzania treścią (CMS)
• znajomość zagadnień z zakresu mediów społecznościowych
• prawo jazdy mile widziane
• znajomość języka angielskiego lub innych języków obcych mile widziana