Kampania Radisson Hotel Group „Odkryj Polskę”

Krajową turystykę wspiera Radisson Hotel Group i zachęca do podróżowania w swojej nowej kampanii. W letniej ofercie sieci znajduje się konkurs, w którym można wygrać 14 weekendowych pobytów w obiektach Grupy Radisson w całej Polsce.
W tym roku entuzjaści turystyki i miłośnicy city breaków mogą wziąć udział w atrakcyjnym konkursie.
Wystarczy zrobić jedno, niepowtarzalne zdjęcie z wakacyjnej podróży po Polsce i zamieścić je do 31 sierpnia na Facebooku lub Instagramie z hashtagami #polskazeradisson i #polskazparkinn.
Nagrodą główną jest 14 weekendowych pobytów do zrealizowania w każdym z hoteli Grupy Hotelowej Radisson w Polsce – wszystko dla jednego zwycięzcy. Wraz z osobą towarzyszącą zostanie on zaproszony do korzystania z usług obiektów sieci w Polsce.
Dodatkowo, każdyz hoteli przyzna również indywidualne vouchery w postaci jednego pobytu weekendowego dla dwóch osób.
Z nagrody będzie można korzystać do końca 2023 roku.
POWIĄZANE WPISY
13 maja 2025
Polacy spędzili majówkę 2025 w kraju. Królowały góry i aktywny wypoczynek
Z danych Polskiej Organizacji Turystycznej wynika, że 43 proc. Polaków planowało krótki…
0 Komentarzy3 Minuty
13 maja 2025
TBO.com wprowadza AI Smart Search dla agentów turystycznych
TBO.com, globalna platforma B2B dla branży turystycznej, informuje o wprowadzeniu nowej…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Sopot dla każdego i przez cały rok. Sukces kampanii „See you in Sopot”
Sopot i Sopocka Organizacja Turystyczna zakończyły pierwszą odsłonę kampanii „Widzimy się…
0 Komentarzy2 Minuty
12 maja 2025
DOT uruchomiła nową wersję portalu dolnyslask.travel
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zakończyła modernizację portalu turystycznego…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Polski design w europejskim wydaniu. Nowe wnętrza hotelu Mercure Tallinn
Hotel Mercure Tallinn zyskał nowe wnętrza, zaprojektowane przez warszawskie Aure Studio…
0 Komentarzy2 Minuty
12 maja 2025
Paul Schwaiger nowym CCO w Corendon Airlines
Doświadczony menedżer lotniczy Paul Schwaiger objął stanowisko Chief Commercial Officer w…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Katowice i Reggio Calabria zacieśniają współpracę gospodarczą i turystyczną
Miasto Reggio Calabria zaprezentowało w Katowicach ofertę turystyczną swojego regionu…
0 Komentarzy3 Minuty
8 maja 2025
TFG: ponad 2,3 mln turystów w biurach podróży w I kwartale 2025 roku
W pierwszym kwartale 2025 roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej…
0 Komentarzy2 Minuty
8 maja 2025
Campanile Warszawa Północ: hotel miejski jako przestrzeń społeczna i funkcjonalna
Hotel Campanile Warszawa Północ redefiniuje rolę miejskiego hotelu, łącząc funkcję…
0 Komentarzy3 Minuty
7 maja 2025
Jakie dokumenty są potrzebne, żeby wynająć samochód?
Wynajem samochodu cieszy się sporym zainteresowaniem zarówno w gronie miłośników…
0 Komentarzy4 Minuty
[…] Kampania Radisson Hotel Group „Odkryj Polskę” […]