Kampania Dubaju pokaże mieszkańcom i turystom, jak spędzić lato w mieście

Kampania promująca Dubaj pod hasłem #DubaiDestinations weszła ostatnią fazę. Skupia się na letniej ofercie emiratu i zachęca do korzystania z niej nie tylko turystów, ale i mieszkańców.
Kampania jest realizowana przez Brand Dubai, departament biura medialnego rządu Dubaju. Kolejna odsłona #DubaiDestinations, która potrwa do końca sierpnia 2023, zaprezentuje najlepiej oceniane letnie atrakcje miasta i jego charakterystyczne punkty, m.in. plaże, parki wodne i malownicze hotele.
Dubaj ma ofertę na lato
„Chcemy przekształcić Dubaj w najlepsze miasto na świecie do życia i odwiedzania. Kampania promuje różnorodność, niezapomniane wrażenia i kreatywną miejską atmosferę, które definiują charakter Dubaju jako jednego z najlepszych miejsc na świecie. Wykorzystując moc opowiadania historii, kampania ma na celu podkreślenie oferty Dubaju w letnich miesiącach, z naciskiem na wyjątkowe doświadczenia” – powiedziała Mona Al Marri, wiceprzewodnicząca i dyrektor zarządzająca Rady ds. Mediów w Dubaju oraz dyrektor generalna Biura ds. Mediów rządu Dubaju.
„Najnowszy sezon kampanii #DubaiDestinations zaprasza mieszkańców i gości do odkrywania wyjątkowych miejsc, które Dubaj oferuje w miesiącach letnich. Jak zawsze, łączymy siły z jednostkami rządowymi, interesariuszami branżowymi z sektora publicznego i prywatnego oraz mediami, aby zwiększyć świadomość o różnorodnej gamie letnich atrakcji. Dzięki interaktywnym przewodnikom i angażującym treściom medialnym staramy się tworzyć narracje, które pokazują istotę doświadczenia Dubaju, zachęcając ludzi ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich i całego świata do przeżycia przygód w mieście” – komentuje Shaima Al Suwaidi, dyrektor marki Dubai.
Interaktywni przewodnicy podpowiedzą, jak spędzić czas
W ramach kampanii, Brand Dubai wprowadzi kolekcję interaktywnych przewodników, oferujących cenne informacje na temat najważniejszych letnich atrakcji Dubaju. Od obozów dla dzieci po atrakcje wodne i hotele — przewodniki mają być źródłem informacji dna temat tego, co najlepszego oferuje Dubaj latem. Kampania #DubaiDestinations zwróci również uwagę na atrakcje wewnątrz budynków, takie jak centra handlowe, restauracje z placami zabaw, obiekty sportowe i parki tematyczne.
Brand Dubai będzie współpracować z twórcami z emiratu, w tym influencerami, fotografami, twórcami treści w mediach cyfrowych, artystami wizualnymi oraz animatorami, aby tworzyć atrakcyjne treści dotyczące oferty miasta. Kampania jest prowadzona w mediach cyfrowych, telewizyjnych i drukowanych.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty











[…] Kampania Dubaju pokaże mieszkańcom i turystom, jak spędzić lato w mieście […]