JM Hotel w Warszawie stanie się Leonardo Royal Hotel
15 marca JM Hotel w Warszawie zostanie włączony do oferty sieci Leonardo Hotels i będzie odtąd działać pod nazwą Leonardo Royal Hotel Warsaw.
Hotel zajmuje piętra od 18 do 27 w wieżowcu JM Tower, zlokalizowanym w samym sercu Warszawy. Hotel posiada 178 pokoi i specjalizuje się w organizacji wszelkiego rodzaju imprez, oferując sześć funkcyjnych pomieszczeń o łącznej powierzchni ponad 500 metrów kwadratowych. JM Hotel pozostaje jednym z najwyższych budynków w mieście, gwarantujących fantastyczne widoki panoramiczne z pięter od 18 do 27. Obiekt Dzięki współpracy z Andreasem Neudahmem, międzynarodowym projektantem specjalizującym się w wystrojach obiektów hotelowych, hotel zostanie zmodernizowany zgodnie z wymogami Leonardo Royal Standard.
Daniel Roger, dyrektor zarządzający na obszar Europy, powiedział: „Warszawa stanowi ważną lokalizację na mapie Europy Wschodniej, zarówno jako ośrodek handlowy, jak i miejsce atrakcyjne pod względem kultury. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w wyniku długotrwałych negocjacji z zarządem JM Hotels Sp. z o.o. oraz prezesem zarządu, panem Jerzym Mendelką, udało nam się pozyskać ten obiekt pod wynajem. Dzięki temu Warszawa została włączona do naszej oferty, a nasi goście będą mogli cieszyć się pobytem w kolejnej atrakcyjnej lokalizacji”.
jak podała PAP, Przedstawiciele GRUNDCONSULT Projektmanagement i Investment GmbH, spółki zależnej berlińskiej korporacji FFIRE AG, doradzili władzom Leonardo Hotels wynajem warszawskiego obiektu.
Norbert Moraczewski, dyrektor generalny i dyrektor krajowy w Polsce, odpowiedzialny za realizację transakcji, skomentował: „Warszawa to idealna lokalizacja dla pierwszego obiektu Leonardo Hotels w Polsce. Jesteśmy więc szczęśliwi, że udało nam się sfinalizować transakcję i przyczynić się do wejścia sieci na polski rynek. Jest to duży sukces dla wszystkich zainteresowanych stron, który dowodzi, że warszawski rynek hotelowy nadal charakteryzuje się wysokim popytem”.
Leonardo Hotels to europejski oddział Grupy Fattal Hotels Group, założonej w Izraelu przez Davida Fattala. Sieć Leonardo Hotels posiada ponad 120 hoteli w ponad 50 lokalizacjach na terenie Izraela i Europy. Grupa weszła na europejski rynek w 2006 r., pozyskując od tego czasu ponad 75 obiektów w ponad 40 miejscach w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Belgii, Holandii, Anglii, Szkocji, Hiszpanii, Czechach, Polsce, Węgrzech i Włoszech. Mieszcząc w sobie łącznie ponad 13 tys. pokoi i ponad 22 tys. metrów kwadratowych powierzchni konferencyjnych, hotele należące do Grupy tworzą niepowtarzalny klimat, odzwierciedlający cechy regionalne i posiadający wyjątkowy urok, zgodnie z zasadą „czuj się dobrze” (ang. feeling good), zapewniając gościom 100% satysfakcji. Działając w wyższej kategorii obiektów 3-4 gwiazdkowych, Leonardo Hotels obejmuje następujące marki: Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels oraz NYX Hotels.
POWIĄZANE WPISY
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty
10 września 2024
Mercure Szczyrk Resort otwarty dla gości. Może pomieścić tysiąc osób
Najwyżej zlokalizowany hotel w Szczyrku, położony na wysokości 600 m n.p.m – Mercure…
0 Komentarzy2 Minuty
9 września 2024
Radisson wprowadza markę Prize by Radisson do Polski
Radisson Hotel Group ogłosił rebranding marki prizeotel na Prize by Radisson oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
6 września 2024
Accor wzmacnia globalną strategię marek premium
Accor ma dwóch nowych Global Brand President. Zostali nimi: Benoît Racle i Jean-Yves…
0 Komentarzy3 Minuty
4 września 2024
Handwritten Collection – butikowa marka Accor otwiera nowe hotele
Handwritten Collection, butikowa marka grupy hotelarskiej Accor otwiera hotele na…
0 Komentarzy1 Minuty
4 września 2024
Nocowanie.pl: to był średni sezon wakacyjny
Wakacyjna pogoda sprzyjała wypoczynkowi w kraju, jednak właściciele obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
29 sierpnia 2024
Nocowanie.pl: sierpień lepszy od lipca
Drugi miesiąc wakacji poprawił nieco nastroje rodzimej branży turystycznej. Rezerwacji w…
0 Komentarzy3 Minuty
13 sierpnia 2024
Arche stawia na MICE. Powstają nowe centra konferencyjne w całej Polsce
Notowana na Catalyst Arche SA stale zwiększa rentowności posiadanych resortów poprzez…
0 Komentarzy4 Minuty