Jak hotel biznesowy radzi sobie w kryzysie? Nowe segmenty klientów i dobra jesień 2021 [PODCAST #26]

hotel biznesowy

Lato mija pod znakiem bardzo dobrego obłożenia, zaś jesień to powrót różnego rodzaju mniejszych wydarzeń. Klienci coraz chętniej rezerwują terminy z dużym wyprzedzeniem, co zapowiada bardzo dobry rok 2022 – mówi Artur Derela, dyrektor hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

Obiekt, który przez większość roku żyje z wydarzeń i gości biznesowych nie miał podczas kryzysu lekko. Załoga Courtyard by Marriott Warsaw Airport angażowała się podczas lockdownu między innymi we wsparcie dla infolinii GIS na temat covid-19. Hotel należący do Polskiego Holdingu Hotelowego zachował w kryzysie komplet swojej załogi. Dziś odbudowuje segment konferencyjny i cieszy się z powodzenia wśród klientów wakacyjnych.

„Wyszliśmy z ofertą do rodzin jeżdżących na wakacje i to zadziałało. Osoby udające się na wypoczynek z lotniska Chopina chętnie nocowały u nas tego lata” – mówi Artur Derela.

Courtyard by Marriott Warsaw Airport obserwuje również powrót konferencji i wydarzeń wszelkiego rodzaju. Są to spotkania mniej liczne, ale za to często organizowane. Obłożenie sal konferencyjnych jest pełne, restauracje też są popularne. W pobliżu Lotniska Chopina klienci organizują nawet wesela.

RSS https://feeds.acast.com/public/shows/6061d42357ed335bef3b2883

Spotify https://open.spotify.com/show/3kJhLEovsVHpwwrLJ6vG0v

Patreon: https://www.patreon.com/waszaturystyka

Google Podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkcy5hY2FzdC5jb20vcHVibGljL3Nob3dzLzYwNjFkNDIzNTdlZDMzNWJlZjNiMjg4Mw

Apple Podcasts: https://apple.co/31LUJ5A

Stitcher: https://www.stitcher.com/show/waszaturystykapl-podcast