Jak dobrać narzędzia promocji do charakteru atrakcji turystycznej
Ci, którzy próbują w każdej sytuacji stosować jeden szablon promocyjny szybko przekonują się, że nie tędy droga. O tym, jak dobrać narzędzia promocji do rodzaju produktu porozmawiają podczas VI Forum Promocji Turystycznej eksperci ds. marketingu miejsc i przedstawiciele miejsc turystycznych o różnych profilach.
Marketing dla rosnącej liczby atrakcji turystycznych coraz częściej nie polega tylko na doraźnych inicjatywach promocyjnych. Wszelkie akcje i działania promocyjne mają bowiem kluczowe znaczenie w efektywnym zarządzaniu marką również przez władze samorządowe. Przygotowując się do akcji promocyjnej na dłuższą metę, budując strategię promocyjną, trzeba przede wszystkim dokonać analizy marketingowej, która pokaże nam mocne strony i szanse danego miejsca, wskaże jak uniknąć porażek.
Same narzędzia promocyjne powinny być dobrane nie tylko na podstawie tej analizy oraz możliwości organizacyjno-finansowych. Powinny przede wszystkim uwzględniać specyfikę danego obiektu i charakterystykę odwiedzających go turystów, ich potrzeby, wymagania.
O tym, jak teorię przekuć w praktykę, porozmawiają eksperci zaproszeni na VI Forum Promocji Turystycznej:
Arkadiusz Förster, dyrektor ds. Komunikacji i Kontaktów z Mediami w Fundacji Ochrony Dziedzictwa Przemysłowego Śląska, Ernest Mirosław, właściciel biura Ernesto Travel, organizator Kongresu Turystyki Pielgrzymkowej, Jarosław Nowak, prezes sieci Elbest Hotels, Karina Przybyło-Kisielewska z hotelu Bristol w Busku Zdroju, Michał Rydz, przedstawiciel zespołu ds. marketingu turystycznego Drezna i Krainy Łaby, Konrad Szymański z Zamku Chęciny, Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej
Moderatorami będą: Adam Mikołajczyk, prezes Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc oraz Adam Gąsior, redaktor naczelny portalu WaszaTurystyka.pl.
VI Forum Promocji Turystycznej odbędzie 23 października w Hotelu Polonia Palace w Warszawie. Zarejestruj się!
POWIĄZANE WPISY
5 czerwca 2023
Postępowanie UOKiK wobec Wizz Air i innych przewoźników. Chodzi o koszty połączeń z infolinią
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowania wyjaśniające…
0 Komentarzy4 Minuty
1 czerwca 2023
Katarzyna Szepczyńska nową dyrektorką departamentu ubezpieczeń turystycznych w Europa Ubezpieczenia
Katarzyna Szepczyńska dołączyła do zespołu Europy Ubezpieczenia, wzmacniając ich pozycję…
0 Komentarzy2 Minuty
26 maja 2023
Polski szef kuchni zdobywa tytuł najlepszego managera Marriott na świecie
Piotr Lasecki, szef kuchni hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, został…
0 Komentarzy3 Minuty
18 maja 2023
Travelist.pl: tegoroczne wakacje droższe niż kiedykolwiek wcześniej
Już tylko kilka tygodni pozostało do rozpoczęcia wakacji 2023. Niestety zapowiadają się…
0 Komentarzy5 Minuty
18 maja 2023
Rusza nowa kampania „Wrocław miasto przygody”. W tle poszukiwanie skarbu i dawna legenda
Opactwo benedyktynów, Skarb Ołbiński, pościgi i historia Wrocławia – właśnie to będą…
0 Komentarzy5 Minuty
15 maja 2023
Pętla Szczyrkowska już po wiosennych przeglądach. TMR zaprasza na wędrówkę po Beskidzie Śląskim
Ośrodki turystyczne Szczyrk Mountain Resort i COS OPO Szczyrk zapraszają całe rodziny do…
0 Komentarzy1 Minuty
11 maja 2023
Kongres Impact’23: Ponad 4,5 mln zł wsparcia dla poznańskich firm i hoteli
Wczoraj w Poznaniu rozpoczęła się kolejna edycja międzynarodowego kongresu Impact’23, a…
0 Komentarzy3 Minuty
10 maja 2023
Mazowsze oficjalnie otwiera sezon turystyczny 2023. Rosnący ruch turystyczny i nowe inicjatywy promocyjne
Na pokładzie statku Info Barka w Warszawie oficjalnie otwarto sezon turystyczny 2023 na…
0 Komentarzy2 Minuty
27 kwietnia 2023
Małopolska z nową kampanią promującą turystykę kulinarną
Województwo Małopolskie startuje z nową kampanią promującą turystykę kulinarną, jako…
0 Komentarzy2 Minuty