IX edycja kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie

Goście hotelowi coraz częściej oczekują od miejsca wypoczynku zapewnienia kompleksowej oferty – noclegu w najwyższym standardzie, profesjonalnej obsługi, transportu czy dodatkowych atrakcji, szczególnie dla najmłodszych. Tak narodziła się nowa wartość, będąca odpowiedzią na te potrzeby, czyli turystyka kreatywna.
Violetta Hamerska, ekspert rynku hotelowego i organizatorka kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie, powiedziała: “Nowy model zakłada dostarczenie podróżującym rozrywki, fascynacji i edukacji. Goście hotelowi nie chcą już tylko spędzić weekendu w pokoju hotelowym, skorzystać ze SPA i restauracji. Oczekują od miejsca wypoczynku czegoś więcej – animacji dla dzieci, inspirujących spotkań czy polecenia atrakcji znajdujących się w okolicy. Dlatego tak ważna staje się obecnie współpraca obiektów noclegowych z lokalnymi partnerami.”
Współpraca w centrum uwagi
Na współpracę z lokalnymi instytucjami stawia ogólnopolska kampania Hotel Przyjazny Rodzinie, nagradzająca specjalnym certyfikatem obiekty noclegowe spełniające warunki dla rodzin podróżujących z dziećmi. To właśnie na współpracy hoteli z regionami będzie skupiona uwaga audytorów podczas oceny obiektów, które zgłosiły się do IX edycji plebiscytu.
Violetta Hamerska dodała: “Będziemy oceniać już nie tylko wyposażenie pokoi czy standard oferowanych usług. Przyjrzymy się również temu, jak obiekty noclegowe przyczyniają się do promocji lokalnych atrakcji turystycznych i jak wygląda ich współpraca z regionalnymi instytucjami.
Celem takiego działania jest przede wszystkim zarekomendowanie podróżującym z dziećmi miejsc, które zapewniają kompleksową ofertę wypoczynkową. Dzięki temu goście będą mieli pewność, że wybierając obiekt nagrodzony certyfikatem Hotel Przyjazny Rodzinie, otrzymają gotowy produkt turystyczny, w którym mogą liczyć na wysoki standard wypoczynku.”
Wymiana doświadczeń, drogą do sukcesu
Do prestiżowego grona Hoteli Przyjaznych Rodzinie już od 8 lat należą obiekty noclegowe, które spełniają najwyższe standardy. Z roku na rok poziom prezentowany przez obiekty biorące udział w konkursie jest coraz wyższy. A to za sprawą edukacji, która jest dla organizatorów kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie niezwykle ważna.
Violetta Hamerska skomentowała: “Naszym celem jest nie tylko ocena obiektów noclegowych, lecz także przyczynianie się do poprawy świadczonych przez nie usług. W ramach projektu dzielimy się wiedzą ekspercką i podpowiadamy, jak tworzyć hotele przyjazne rodzinom. Pozwala to hotelarzom na rozwój oferty obiektu, dopasowanie jej do potrzeb gości tak, aby ci chętnie wracali i polecali to miejsce swoim bliskim.”
Siła rekomendacji poparta badaniami
To, jak ważna jest rekomendacja, potwierdzają badania, jakie PBS przeprowadziło dla Polskiej Organizacji Turystycznej. Wynika z nich, że aż 70 procent turystów w Polsce wybiera hotel, kierując się właśnie poleceniem. Kampania Hotel Przyjazny Rodzinie, wyłaniając obiekty przyjazne rodzinom z dziećmi, tworzy sieć sprawdzonych i rekomendowanych miejsc. Dzięki temu rodzice w łatwy i szybki sposób znajdują miejsce idealne na rodzinny wypoczynek. Korzystają na tym także hotelarze, których oferta trafia bezpośrednio do sprecyzowanej grupy docelowej.
IX edycja kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie już ruszyła
Certyfikaty HPR pomagają dokonać wyboru zapracowanym rodzicom, którzy chcą wygodnie i przyjemnie spędzić czas z pociechami w sprawdzonych miejscach. Od 2008 roku kampania Hotel Przyjazny Rodzinie, jako pierwsza i jedyna tego typu inicjatywa, przyczynia się do poprawy jakości obsługi gości hotelowych i wygody samego podróżowania. Właśnie ruszyła nowa, już dziewiąta edycja plebiscytu, a kandydatów do konkursu można zgłaszać poprzez stronę www.rodzinawhotelu.pl.
Wśród pierwszych obiektów, które już zgłosiły chęć udziału w nowej edycji konkursu znalazły się: Olandia Kraina Wypoczynku i Konferencji, Hotel Lubicz Wellness & SPA, Grand Lubicz – Uzdrowisko Ustka, Hotel Górski Raj, Hotel Pałac Alexandrinum, Pałac Tłokinia Restauracja Hotel, Magra Holiday Club, Pensjonat Burkaty, Cottonina Villa & Mineral SPA Resort, Golden Tulip Międzyzdroje Residence, Holiday Inn Warszawa Józefów, Sośnica, Hotel Aurora Family & SPA, Pałac i Folwark Galiny oraz Hotel & Medi Spa Biały Kamień.
Informacje dodatkowe
Hotel Przyjazny Rodzinie to ogólnopolska kampania oraz konkurs promujące miejsca noclegowe, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą się czuć komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Dotyczy to zarówno specjalnego wyposażenia dla dzieci w różnym wieku, jak również życzliwego podejścia do małych gości. Obiekty, które spełniają kryteria danej edycji konkursu, otrzymują specjalne certyfikaty, które są ważne przez rok.
Obiekty noclegowe w kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie są oceniane w następujących kategoriach:
najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny
najlepszy obiekt na wypoczynek i wakacje dla rodziny
najlepszy hotel sieciowy na wypoczynek dla rodziny
najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny
najlepszy hotel miejski dla rodziny
najlepszy hotel sieciowy miejski dla rodziny
najlepszy pensjonat dla rodziny
Dodatkowo, w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.
Biuro kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie:
ul. Kolumbijska 11, 01-991 Warszawa, tel. 664 995 596, email: [email protected], www: www.rodzinawhotelu.pl
POWIĄZANE WPISY
17 marca 2023
Aneta Wodyk prezeską zarządu PHH Hotele
Rada Nadzorcza spółki PHH Hotele, należącej do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy,…
0 Komentarzy2 Minuty
15 marca 2023
Magdalena Mucha nową dyrektorką regionalną IGHP na Pomorzu
Do grona dyrektorów regionalnych Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła…
0 Komentarzy3 Minuty
15 marca 2023
Grupa Accor otwiera w Wiedniu pierwszy hotel marki przyjaznej środowisku
Accor we współpracy z Tristar Hotel Group otworzył w Wiedniu pierwszy obiekt…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2023
A&O chce nauczyć swoich gości zrównoważonego stylu życia. Rusza pilotaż nowego programu
W a&o w Berlinie, Kopenhadze i Dreźnie na klatkach schodowych pojawiły się komiksy…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2023
Polskie Airbnb z nową funkcją bezpieczeństwa dla podróżujących w pojedynkę
Airbnb uruchomił w Polsce funkcję Solo Traveler Safety. Dane platformy pokazują, że…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2023
Grupa Accor: marka Mövenpick pojawi się w Serbii i Węgrzech
Accor dodaje do portfolio dwa nowe hotele Mövenpick na Węgrzech i w Serbii. Pierwsze…
0 Komentarzy3 Minuty
2 marca 2023
BedBooking wdraża licencje na wynajem krótkoterminowy
Wynajem krótkoterminowy (STR) to prężnie rozwijająca się część branży turystycznej. W…
0 Komentarzy2 Minuty
24 lutego 2023
Accor: przychody wyższe o 80 proc. niż w 2021. Zysk netto na poziomie 402 mln euro
Accor podsumował 2022 rok z przychodem ponad 4 224 milionów euro, co oznacza wzrost o 80…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lutego 2023
Ibis Styles angażuje się w ochronę środowiska
Hotel ibis Styles Kraków Centrum zdobył uznanie turystów i gości za design skoncentrowany…
0 Komentarzy2 Minuty