Itaka zawiera partnerstwo z Disneyland Paris

Itaka i Disneyland Paris zawarły strategiczne partnerstwo, podpisując umowę touroperatorską na sześć rynków. Poza organizacją imprez turystycznych w planach są również działania szkoleniowe i marketingowe również w mediach własnych Disneya.

Itaka podpisała umowę touroperatorską z Disneyland Paris na sześć rynków (Polska, Czechy, Słowacja, Estonia, Łotwa i Litwa) stając się tym samym jedynym graczem na w.w. rynkach posiadających ten rodzaj kontraktu. To kolejne partnerstwo strategiczne opolskiego holdingu i kolejna umowa pogłębiająca i poszerzająca ofertę, kierowaną do rodzin z dziećmi.

„Po niewątpliwym sukcesie współpracy pomiędzy naszą firmą a Energylandią, zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej rozwijać ofertę kierowaną do najmłodszych turystów i ich rodziców. Co ważne, będziemy dalej rozwijać oferty łączące wypoczynek z atrakcjami dla najmłodszych” – mówi Piotr Henicz, wiceprezes prezes zarządu Itaka Holdings.

„W tym roku partnerstwo z Disneyland Paris ma dodatkowy wymiar, związany z Olimpiadą, organizowaną w Paryżu i patronatem, którym objęła Itaka polskich olimpijczyków” – dodaje.

„Zarówno podpisanie umowy jak i plany rozwojowe, które wspólnie przygotowaliśmy są dla nas wydarzeniem o dużym znaczeniu. Cieszymy się, że mamy w tym rejonie Europy tak silnego, stabilnego i rozpoznawalnego, dużego partnera jakim jest Itaka. Współpraca nie będzie opierać się tylko na naszym produkcie i sieci sprzedaży Itaki. Wspólne plany obejmować będą również szkolenia, webinary, czy inne działania marketingowe” – zadeklarowała Joanna Olech, reprezentująca Disneyland Paris w krajach nordyckich i CEE.

Oferta Disneyland Paris będzie dostępna w najbardziej różnorodnej formie dynamicznych pakietów, oferowanych przez Itaka Smart. W następnej kolejności dołączona będzie oferta na dojazd własny. Już dzisiaj, oprócz ofert Smart, można kupić trzy wycieczki do Paryża zawierające wizytę w parku rozrywki Disneyland Paris.

„To był długi rok przygotowań do sprzedaży oferty, która kojarzy się z radością, magią a dla rodzica z chwilami spędzonymi z dzieckiem z zachwytem oglądającym bajkowy świat Disneya. Rozpoczęliśmy od sprzedaży sześciu tematycznych hoteli Disneya, zlokalizowanych tuż przy parku. Lada dzień pojawi się opcja dojazdu własnego do Disney’s Davy Crockett Ranch oraz hotele partnerskie, zlokalizowane w pobliżu Disneylandu. Najbardziej istotny jest jednak fakt, że wszyscy nasi klienci kupują kompleksowy pakiet, zawierający: przelot, transfer, zakwaterowanie i bilety wstępu do kompleksu parków Disneya (z dodatkową godziną przed otwarciem parku dla klientów hoteli Disneya) w relacji – jeden nocleg na dwa dni wstępu do parku” – informuje Marcin Kołodziejczyk, dyrektor Itaka Smart, departamentu dynamicznego pakietowania.

Sprzedaż oferty Disneya oficjalnie rozpoczęła się w czwartek 28 marca 2024 roku a zaraz potem, 1 kwietnia 2024, rozpoczęła się szeroko zakrojona kampania informacyjna prowadzona wspólnie przez obie firmy.