Itaka z nową stroną internetową. Odświeżony interfejs, sztuczna inteligencja i szybsza aktualizacja cen
Itaka prezentuje nową wersję strony internetowej, która ma działać szybciej, zawierać wyższej jakości treści, być łatwiej dostępna na urządzeniach mobilnych oraz wykorzystywać innowacyjne technologie. Nowy interfejs ma minimalistyczną formę i zawiera inspirujące ilustracje nawiązujące do sztuki Henri Matissa. Itaka wprowadziła również usprawnienia w opisach ofert i modułach opinii oraz wykorzystuje na nowej stronie sztuczną inteligencję.
Itaka zaprasza klientów na odmłodzoną i przeprojektowaną stronę, która ma nowoczesny design, działa szybciej, prezentuje nowe treści, lepiej działa na urządzeniach mobilnych i wykorzystuje nowe technologie.
„Zależało nam na nowoczesnej, oryginalnej formie, odwołującej się do najlepszych wzorców. Ten minimalistyczny design nie zakłóca odbioru najważniejszych informacji i nie rozprasza użytkownika. Od strony technicznej warto podkreślić szybkość działania i skrócenie do minimum czasu rezerwacji. Została wykonana olbrzymia praca, za którą dziękuję wszystkim zaangażowanym zespołom, pamiętając o tym, że najważniejszą ocenę wystawią nam klienci. Życzę naszym klientom wielu pozytywnych wrażeń z korzystania z nowego serwisu” – komentuje Piotr Henicz, Wiceprezes Itaka Holdings.
Nowy unikalny design
Opisy hoteli zostaną ulepszone, zapewniając większą przejrzystość. Prezentacja typów pokoi i plaż wraz ze zdjęciami będzie ułatwiać podejmowanie decyzji. Na nowej podstronie “zainspiruj się” znajdą się unikalne opisy kierunków, które zostały współtworzone przez pilotów i rezydentów, łącząc prostą formę z ekspercką treścią.
Ulepszony moduł opinii
Klienci chętnie publikują swoje opinie o podróżach z Itaką i chętnie z nich korzystają wybierając się na wakacje. Nowe możliwości modułu opinii pozwalają na szybsze docieranie do przydatnych dla użytkownika treści. Klient może wyszukiwać opinie przez wpisanie istotnych dla siebie fraz.
Nowoczesne rozwiązania technologiczne
Klienci oczekują wygodnych i łatwych do korzystania narzędzi online. Dzięki 100 proc. integracji systemu rezerwacyjnego ze wszystkimi kanałami, informacje są na bieżąco aktualizowane. Dotyczy to kluczowych dla sprzedaży: cen oraz dostępności miejsc.
Sztuczna inteligencja
Serwis zaprojektowano z użyciem AI (Fact Combiner – Machine Learning), pozwalającego na inteligentne sortowanie wyników wyszukiwania i proponowanie klientom ofert najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Sztuczną inteligencję wykorzystano także po to, by w transparentny sposób ułatwić użytkownikom analizę opinii. Moduł AI przetwarzając ogromne ilości informacji zawartych w recenzjach klientów, stworzył obiektywne podsumowanie hotelu. Nowoczesnej technologii użyto również do tłumaczenia tekstów na inne wersje językowe.
I etap: dwa równoległe serwisy
Aktualnie funkcjonują dwa serwisy: stary pod linkiem itaka.pl i nowy pod linkiem beta.itaka.pl. Wybrana grupa użytkowników wchodząc na itaka.pl zostanie przeniesiona na beta.itaka.pl w ramach testów nowej strony. Użytkownicy mogą sami przełączyć się na widok nowej strony klikając w baner na stronie głównej itaka.pl lub wpisując adres beta.itaka.pl. Projekt powstał we współpracy z Software House Axabee.
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty