Itaka rozpoczyna sprzedaż sezonu lato 2024. W ofercie 177 tras wycieczek objazdowych i 548 hoteli
Itaka rozpoczęła promocyjną sprzedaż sezonu lato 2024. Oferta obejmuje 548 hoteli w 51 destynacjach oraz 177 autorskich tras wycieczek objazdowych. Ponadto wprowadzony został innowacyjny produkt Itaka Smart.
To pierwsza odsłona oferty, sukcesywnie wprowadzane będą kolejne destynacje, hotele i wycieczki. W komunikacie adresowanym do sieci sprzedaży prezes Piotr Henicz podkreśla:
„To początek naszej kolejnej wspólnej podróży i nowych wyzwań jakie niesie sezon lato 2024, a także 35. już wakacje, na które zapraszamy naszych klientów.”
Itaka stawia na optymalny stosunek jakości do ceny, kierunki, gdzie polscy turyści znajdą zarówno najwyższe standardy wypoczynku jak i wiele wakacyjnych atrakcji. Prawie 90 proc. hoteli zakontraktowanych na lato 24 to obiekty cztero- i pięciogwiazdkowe. Niestandardowe długości pobytu, od kilku dni do dwóch tygodni, wyloty z większości polskich lotnisk i jeszcze więcej produktu Itaka Smart opartego na pakietowaniu dynamicznym to kolejne atuty oferty lato 24.
Jak co roku klienci Itaki spędzą wakacje w Grecji w najpopularniejszych kurortach: na Krecie, Rodos, Zakynthos, Kos, Korfu, Thassos i Chalkidiki. Turcja reprezentowana jest przez najsłynniejsze miejsca wakacyjne i najlepsze plaże na Wybrzeżu Egejskim i Riwierze Tureckiej. W ofercie znajduję się też Hiszpania z Wyspami Kanaryjskimi i Portugalia z Maderą. Natomiast na egzotyczne podróże Itaka zaprosi na Zanzibar, Malediwy i Wyspy Zielonego Przylądka. W pierwszej odsłonie sezonu lato 24 są także: Egipt, Tunezja, Bułgaria, Albania, Gruzja, Czarnogóra.
W wakacyjnym portfolio Itaki znalazł się również produkt adresowany do konkretnego klienta: rodzinny wypoczynek w Klubach Przyjaciół Itaki i ItaKarma – wakacje w hotelach „adults only”.
Wycieczki objazdowe do Korei
Dywersyfikacja produktu zaznacza się także w wycieczkach objazdowych. Są to zarówno popularne trasy europejskie jak i egzotyczne podróże. Wśród nowości wyróżniają się wycieczki do Bhutanu, Korei, a także czarter do Rzymu, skąd rozpoczną się trasy objazdowe po Włoszech.
„Wszystkich nas łączy wielka pasja do podróży, dołóżmy więc wszelkich starań, aby podzielić się nią z naszymi klientami i bądźmy ich najlepszymi przewodnikami w odkrywaniu świata, bo I…taki świat jest piękny!” – zwraca się Piotr Henicz do sieci sprzedaży.
Trwa promocyjna sprzedaż oferty, do 28 września w ramach pakietu „zyskaj na wakacje”: dający pewność, że cena nie ulegnie zmianie (gwarancja niezmienności ceny gratis); komfort zmiany rezerwacji bez limitu/ograniczeń (multi zmiana gratis), specjalne warunki rezygnacji i oszczędność na zaliczce (tylko 15 proc., resztę należy dopłacić 22 dni przed rozpoczęciem imprezy), a także: specjalne ceny dla dzieci w wybranych hotelach, zniżki do 44 proc. oraz 3 proc. zniżki dla stałych klientów.
POWIĄZANE WPISY
9 września 2024
Sierpień na lotnisku w Katowicach lepszy o 11 proc. niż w 2023 roku
Sierpień 2024 roku okazał się najlepszym miesiącem w historii lotniska w Katowicach. Port…
0 Komentarzy1 Minuty
6 września 2024
Kompas Tour zaprasza na roadshow w Warszawie i Katowicach
Kompas Tour po pierwszym letnim sezonie w Polsce rozszerza swoją ofertę na zimę 2024/2025…
0 Komentarzy2 Minuty
6 września 2024
Accor wzmacnia globalną strategię marek premium
Accor ma dwóch nowych Global Brand President. Zostali nimi: Benoît Racle i Jean-Yves…
0 Komentarzy3 Minuty
6 września 2024
Dertour Group przejmuje firmę technologiczną Anixe
Dertour Group, do której należy Exim tours Polska, kupuje firmę Anixe – dostawcę…
0 Komentarzy1 Minuty
5 września 2024
Raport PIT: wakacyjne wyjazdy 2024 z biurami podróży były tańsze o 10 proc.
Zagraniczne wakacje Polaków 2024 przyniosły ożywienie w polskiej turystyce zagranicznej,…
0 Komentarzy6 Minuty
5 września 2024
Grupa eSky przejmuje markę Thomas Cook i będzie pod nią działała w Wielkiej Brytanii. Zmieni profil firmy na sprzedaż pakietów dynamicznych
Polska grupa eSky podpisała z chińską spółką Fosun umowę sprzedaży marki Thomas Cook,…
0 Komentarzy5 Minuty
4 września 2024
Handwritten Collection – butikowa marka Accor otwiera nowe hotele
Handwritten Collection, butikowa marka grupy hotelarskiej Accor otwiera hotele na…
0 Komentarzy1 Minuty
4 września 2024
Exim tours z promocyjną ofertą na lato 2025
Exim tours rozpoczęło promocyjną sprzedaż na lato 2025. Oferta zawiera wyjazdy do prawie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 września 2024
Itaka wprowadza ofertę rejsów wycieczkowych na sezon zima 24/25 i lato 25
Biuro Podróży Itaka informuje o wprowadzeniu do sprzedaży oferty rejsów wycieczkowych na…
0 Komentarzy5 Minuty
[…] Itaka rozpoczyna sprzedaż sezonu lato 2024. W ofercie 177 tras wycieczek objazdowych i 548 hoteli […]