Hotele z Polski w ofercie Voyage Privé

W ofercie Voyage Privé, największego w Europie internetowego klubu podróży, pojawiają się kolejne hotele z Polski. W ostatnim kwartale ich liczba wzrosła o ponad 100 proc.
Voyage Privé oferuje klubowiczom dostęp do wyselekcjonowanych 4 i 5-gwiazdkowych hoteli, które świadczą usługi najwyższej jakości. W wysyłanym dwa razy w tygodniu polskim newsletterze większość propozycji stanowią hotele zagraniczne, systematycznie jednak wzrasta liczba obiektów z Polski.
Specyfika oferty dostępnej w klubie Voyage Privé zakłada, że prezentowane są tylko te hotele, które spełniają najwyższe wymagania co do jakości i standardu. Do tej pory były to głównie obiekty w dużych miastach, jednak coraz częściej pojawiają się także inne lokalizacje.
Jakub Puchałka, dyrektor zarządzający Voyage Privé Polska, powiedział: “Celem jest zaproponowanie klientom szerszej palety ekskluzywnych usług. W naszym portfolio jest coraz więcej atrakcyjnych obiektów w Polsce. Chcemy proponować hotele w różnych miastach i regionach, dywersyfikujemy nasze propozycje pod względem lokalizacji oraz charakteru oferty. Zależy nam, aby zarówno klient poszukujący miejskiego wyjazdu, jak i zainteresowany wypoczynkiem bliżej natury znalazł ciekawą ofertę. Przybywa obiektów z bogatym pakietem spa i ukierunkowanych na klientów, którzy chcą wypoczywać aktywnie.”
W polskiej ofercie klubu znajdują się hotele sieciowe zlokalizowane w centrach dużych miast, jak np. Westin w Warszawie, Sheraton w Warszawie i Poznaniu czy eleganckie aparthotele i obiekty mieszczące się w zabytkowych dworach i pałacach. Przykładami mogą być Quadrille Conference & Spa w Gdyni, Platinum Palace Hotel we Wrocławiu czy Yarden Aparthotel w Krakowie. Polskiego klienta interesuje również możliwość wypoczynku z dala od miejskiego zgiełku. W tym obszarze Voyage Privé współpracuje m.in. z podwarszawskim Hotelem BoniFaCio Spa & Sport Resort, Talaria Ladies Spa w Trojanowie, luksusowym hotelem nadmorskim Havet Hotel Resort & Spa, a także położonym wśród lasów i jezior hotelem Aubrecht Country Spa Resort na Kaszubach.
Niektóre z ofert polskich hoteli pojawiają się także na zagranicznych stronach Voyage Privé. Obecnie są to przede wszystkim obiekty znajdujące się w miastach, do których są bezpośrednie połączenia lotnicze. Przykładem udanego debiutu na rynku francuskim, hiszpańskim i brytyjskim jest wrocławski Platinum Palace, butikowy hotel urządzony w XIX-wiecznej zabytkowej posiadłości.
Marzena Celej, dyrektor hotelu, skomentowała: “Jestem zadowolona ze współpracy z Voyage Privé i nie kryję zaskoczenia, że pierwsza emisja oferty okazała się tak udana. Mamy szansę skutecznie docierać do indywidualnych klientów, którzy szukają wyjątkowych miejsc. Dzięki temu, że nasza oferta znalazła się w zagranicznych newsletterach zyskaliśmy rezerwacje z rynków, na których do tej pory nie działaliśmy i dodatkowo w segmencie, który staramy się pozyskać. Szykujemy się do kolejnej prezentacji naszej oferty za granicą. Zdajemy sobie też sprawę, że zadowolenie klientów pozwoli poprzez rekomendację przyciągnąć następnych. Na naszym przykładzie widać, że nawet nieduży obiekt, którego usługi są na najwyższym poziomie, może konkurować z najlepszymi hotelami sieciowymi.”
POWIĄZANE WPISY
30 listopada 2023
Grupa Accorinvest kontynuuje ekspansję w Polsce. Powstaje nowy hotel w Krakowie
Grupa AccorInvest, będąca właścicielem Orbis S.A. oraz inwestorem, operatorem i…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
25 lat Polskiego Holdingu Hotelowego. Wartość spółki wzrosła do 2,2 mld zł
Historia Polskiego Holdingu Hotelowego liczy 25 lat. W 1998 roku Przedsiębiorstwo…
0 Komentarzy5 Minuty
22 listopada 2023
Szymon Wąsowski nowym dyrektorem hotelu Stradom House w Krakowie
Szymon Wąsowski został nowym dyrektorem operacyjnym pięciogwiazdkowego hotelu Stradom…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Czarna Góra Resort dołącza do portfolio Sun & Snow
Sun & Snow, operator zarządzający wynajmem ponad 2,5 tys. apartamentów, za sprawą…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
IGHP: październik w hotelach słabszy niż rok temu
Wyniki hoteli w październiku były na satysfakcjonującym poziomie, ale wyraźnie słabsze od…
0 Komentarzy5 Minuty
16 listopada 2023
Hotelarze w obliczu podwyżek. Wzrost podatku VAT i droższe wyjazdy
Branża hotelarska w Polsce stoi przed kolejnym wyzwaniem. Po okresie pandemii, który…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2023
Travelist.pl: 60 proc. podróżnych wybiera świąteczny pobyt nad Bałtykiem
Niespełna kilka tygodni dzieli nas od tegorocznych świąt Bożego Narodzenia oraz…
0 Komentarzy4 Minuty
26 października 2023
Nocowanie.pl: wzrost rezerwacji na święta i sylwestra poza domem
Bożonarodzeniowe i sylwestrowe rezerwacje rosną z dnia na dzień. W październiku portal…
0 Komentarzy2 Minuty