Hotele smartline w ofercie Neckemanna

Z myślą o klientach szukających wakacji w atrakcyjnej cenie, grupa Thomas Cook do którego należy Neckermann, wprowadziła w 2013 roku markę hotelową smartline. Jest to pierwsza niskobudżetowa marka hotelowa oferowana w segmencie wypoczynku „Sun & Beach”.
Smart shopping (z ang. sprytne, inteligentne zakupy) czyli umiejętność kupowania produktów dobrej jakości w niskiej cenie to trend widoczny także w turystyce. Neckermann notuje ponad dwukrotny wzrost liczby klientów w hotelach smartline.
Sprawdzony standard, przystępna cena, bliskość plaży i koncentracja na głównych usługach hotelowych takich jak restauracja czy basen to główne atrybuty obiektów dostępnych na wszystkich rynkach działających w ramach grupy Thomas Cook, w tym również dla polskich klientów. Hotele smartline wyróżnia też modny, kolorowy design. Marka objęła sieć hoteli z segmentu od trzech do pięciu gwiazdek. To zarówno hotele rodzinne, jak i oferta dla klientów podróżujących indywidualnie, w tym singli. Obecnie marka smartline liczy 50 hoteli, do lata 2015 r. grupa Thomas Cook chce powiększyć ich liczbę do 70.
W sezonie Lato 2014 Neckermann Polska oferuje 35 hoteli smartline dostępnych na najpopularniejszych wakacyjnych kierunkach takich jak Turcja, Grecja, Bułgaria, Hiszpania, Egipt, Tunezja, Chorwacja i Cypr. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku biuro podróży odnotowuje ponad dwukrotny wzrost klientów w obiektach smartline.
Magda Plutecka-Dydoń, PR manager Neckermann Polska powiedziała: “Rozwój koncepcji hoteli smartline to istotny punkt naszej strategii w ramach grupy Thomas Cook będący odpowiedzią na zmieniające się trendy turystyczne. Wyniki sprzedaży letniej oferty wskazują, że Polacy podobnie jak turyści z innych krajów szukają hoteli w dobrej cenie nie chcąc rezygnować z jakości. Korzystna cena, nowoczesny design i przyjazna atmosfera to najczęściej wymieniane atuty hoteli smartline.”
W hotelach smartline touroperator prowadzi regularnie badania konsumenckie. Według ostatniej ankiety przeprowadzonej wśród klientów przebywających w hotelach smartline, aż 86 proc. z nich poleciłoby te obiekty na wakacje. 64 proc. opisując pierwsze wrażenia określiło hotele smartline jako „nowoczesne i kolorowe z przyjazną wakacyjną atmosferą”. Aż 92 proc. gości było zadowolonych z relacji ceny do jakości a 90 proc. podobał się design. Zapytani o to co jest najsilniejszą stroną smartline, wskazali na pomocny, kompetentny i przyjazny personel.
Hasło marki smartline „Kolorowe wakacje za nieduże pieniądze” jest już znane coraz większej ilości klientów. Tygodniowy pobyt w Turcji w hotelu o standardzie 4 gwiazdki smartline Tayyarbey z all inclusive to koszt od 1674 zł/os. Za 7-dniowe wakacje w Bułgarii w hotelu 4-gwiazdkowym smartline Meridian z dwoma posiłkami zapłacimy 1756 zł/os, natomiast na greckiej wyspie Kos w hotelu smartline Philippion 1738 zł/os. Neckermann oferuje także atrakcyjne ceny w Hiszpanii: tygodniowy urlop w hotelu smartline JS Ca’n Picafort na Majorce z dwoma posiłkami to koszt od 1696 zł/os, natomiast na Fuerteventurze w hotelu Castilo Antigua od 2167/os.
POWIĄZANE WPISY
30 listopada 2023
Grupa Accorinvest kontynuuje ekspansję w Polsce. Powstaje nowy hotel w Krakowie
Grupa AccorInvest, będąca właścicielem Orbis S.A. oraz inwestorem, operatorem i…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
25 lat Polskiego Holdingu Hotelowego. Wartość spółki wzrosła do 2,2 mld zł
Historia Polskiego Holdingu Hotelowego liczy 25 lat. W 1998 roku Przedsiębiorstwo…
0 Komentarzy5 Minuty
22 listopada 2023
Szymon Wąsowski nowym dyrektorem hotelu Stradom House w Krakowie
Szymon Wąsowski został nowym dyrektorem operacyjnym pięciogwiazdkowego hotelu Stradom…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Czarna Góra Resort dołącza do portfolio Sun & Snow
Sun & Snow, operator zarządzający wynajmem ponad 2,5 tys. apartamentów, za sprawą…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
IGHP: październik w hotelach słabszy niż rok temu
Wyniki hoteli w październiku były na satysfakcjonującym poziomie, ale wyraźnie słabsze od…
0 Komentarzy5 Minuty
16 listopada 2023
Hotelarze w obliczu podwyżek. Wzrost podatku VAT i droższe wyjazdy
Branża hotelarska w Polsce stoi przed kolejnym wyzwaniem. Po okresie pandemii, który…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2023
Travelist.pl: 60 proc. podróżnych wybiera świąteczny pobyt nad Bałtykiem
Niespełna kilka tygodni dzieli nas od tegorocznych świąt Bożego Narodzenia oraz…
0 Komentarzy4 Minuty
26 października 2023
Nocowanie.pl: wzrost rezerwacji na święta i sylwestra poza domem
Bożonarodzeniowe i sylwestrowe rezerwacje rosną z dnia na dzień. W październiku portal…
0 Komentarzy2 Minuty