Hotele Satoria gotowe na Chińczyków
Grupa hotelowa Satoria, uzyskała, jako pierwsza polska grupa hotelowa, certyfikaty Chinese Tourist Welcome.
Aby uczcić Rok Turystyki EU- China 2018, Grupa Satoria zaoferowała swoim pracownikom program szkoleniowy, którego celem jest właściwe zrozumienie potrzeb chińskiego kienta. Dzięki temu personel hoteli będzie mógł lepiej spełniać oczekiwania swoich gości z Chin.
Rafał Burski, dyrektor ds e-commerce w Grupie Satoria powiedział: „Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsza grupa hotelowa w Polsce uzyskaliśmy certyfikaty Chinese Tourist Welcome. Obserwujemy dynamiczny wzrost liczby chińskich gości przebywających w naszych hotelach, dlatego uważamy, że ważne jest, abyśmy dobrze rozumieli ich potrzeby. Chcielibyśmy dołożyć wszelkich starań, żeby poczuli się mile widziani i aby zapewnić im przyjemny pobyt podczas wizyty w Polsce.“
Szkolenie zostało przeprowadzone przez firmę Chinese Outbound Travel, która jest wyłącznym partnerem COTRI ( China Outbound Travel Research Institute) w Polsce.
Tomasz Janczak, prezez Chinese Outbound Travel, dodał: „Cieszę się, że polskie firmy z branży turystycznej zaczynają dostrzegać potencjał chińskiego rynku turystyki wyjazdowej. Biorąc pod uwagę dynamiczne wzrosty przyjazdów do Polski oraz plany reaktywacji Jedwabnego Szlaku, który również będzie przebiegał przez nasz kraj, musimy być gotowi na przyjęcie większej liczby turystów z Chin. Pamiętajmy, że siła zakupowa tej grupy jest największa na świecie i przekracza już 230 miliardów dolarów rocznie. Jeżeli chcemy część tego „tortu“ dla siebie, musimy zadbać o to, żeby chiński turysta móg te pieniądze u nas wydać, oferując im chociażby odpowiednie metody płatności czy elastyczność w dostępie do towarów, których szukają.“
Następne, otwarte szkolenie Chinese Tourist Welcome jest planowane na koniec lutego w Warszawie.
Polska coraz częściej pojawia się w planach podróży chińskich turystów do Europy. Według ostatních statystyk POT, liczba Chińczyków, którzy w pierwszych 11 miesiącach 2017 roku odwiedzili Polskę przekroczyła 124 tys., co stanowi ponad 50 proc. przyrost w porównaniu do roku poprzedniego.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Bezpłatny wyjazd z Airbnb. „Szukamy elfów do pracy na Poczcie Głównej Świętego Mikołaja“
W okolicach nadchodzących świąt Bożego Narodzenia Poczta Główna Świętego Mikołaja w…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Grupa Accorinvest kontynuuje ekspansję w Polsce. Powstaje nowy hotel w Krakowie
Grupa AccorInvest, będąca właścicielem Orbis S.A. oraz inwestorem, operatorem i…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
25 lat Polskiego Holdingu Hotelowego. Wartość spółki wzrosła do 2,2 mld zł
Historia Polskiego Holdingu Hotelowego liczy 25 lat. W 1998 roku Przedsiębiorstwo…
0 Komentarzy5 Minuty
22 listopada 2023
Szymon Wąsowski nowym dyrektorem hotelu Stradom House w Krakowie
Szymon Wąsowski został nowym dyrektorem operacyjnym pięciogwiazdkowego hotelu Stradom…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Czarna Góra Resort dołącza do portfolio Sun & Snow
Sun & Snow, operator zarządzający wynajmem ponad 2,5 tys. apartamentów, za sprawą…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
IGHP: październik w hotelach słabszy niż rok temu
Wyniki hoteli w październiku były na satysfakcjonującym poziomie, ale wyraźnie słabsze od…
0 Komentarzy5 Minuty
16 listopada 2023
Hotelarze w obliczu podwyżek. Wzrost podatku VAT i droższe wyjazdy
Branża hotelarska w Polsce stoi przed kolejnym wyzwaniem. Po okresie pandemii, który…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2023
Travelist.pl: 60 proc. podróżnych wybiera świąteczny pobyt nad Bałtykiem
Niespełna kilka tygodni dzieli nas od tegorocznych świąt Bożego Narodzenia oraz…
0 Komentarzy4 Minuty