Hotele Mercure stawiają na jakość

archiwum Mercure

Ponad 80 proc. hoteli Mercure w Polsce zrealizuje światową strategię „Gwarancja Jakości Mercure”, opierającą się na 96 punktach kontroli.

Mercure to pierwsza sieć hoteli kategorii średniej oferująca gościom gwarancję jakości na międzynarodowym poziomie.
Gwarancja Jakości Mercure” stawia na wysoki standard usług i reagowanie na wszelkie potrzeby gości.

System opiera się na trzech zobowiązaniach:
1. Dostępność: czynna całą dobę infolinia (2424), dostępna jest w całej sieci Mercure
i umożliwia gościom kontakt z osobą odpowiedzialną za jakość w hotelu, która w razie potrzeby udzieli im pomocy i informacji.
2. Reagowanie na potrzeby gości: zespoły zobowiązują się niezwłocznie znaleźć rozwiązanie odpowiadające oczekiwaniom gości.
3. Dbałość: hotelarze zapewniają, że nieustannie podwyższają standard świadczonych przez nich usług poprzez analizę ponad 10 000 ankiet miesięcznie.

System oparty jest na 96 punktach kontroli jakości, obejmujących cały pobyt gościa, m.in.:
• Jeżeli w terminie 24 godzin od dokonania rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej gość znajdzie porównywalną ofertę tego samego hotelu (te same dni pobytu, rodzaj pokoju, identyczne warunki sprzedaży) po niższej cenie, płaci on tę stawkę z 10 proc. zniżką.
• Osoba odpowiedzialna za jakość po stronie hotelu jest osiągalna przez cały czas. Telefon na infolinię 2424 musi zostać odebrany po nie więcej niż 5 dzwonkach.

Joanna Świerkosz, dyrektor sprzedaży, marketingu i dystrybucji w Grupie Hotelowej Orbis powiedziała: „Gwarancja Jakości Mercure ma bezpośredni wpływ na poziom satysfakcji gości. Dzięki eksploracji nowych obszarów w zakresie jakości usług hotelarskich, Mercure wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnego klienta, tym samym wyznaczając kolejne standardy w branży. Program z pewnością umocni naszą pozycję na rynku oraz zaproponuje nowatorskie rozwiązania w obszarze client service.”