Hotele Mercure stawiają na jakość
Ponad 80 proc. hoteli Mercure w Polsce zrealizuje światową strategię „Gwarancja Jakości Mercure”, opierającą się na 96 punktach kontroli.
Mercure to pierwsza sieć hoteli kategorii średniej oferująca gościom gwarancję jakości na międzynarodowym poziomie.
Gwarancja Jakości Mercure” stawia na wysoki standard usług i reagowanie na wszelkie potrzeby gości.
System opiera się na trzech zobowiązaniach:
1. Dostępność: czynna całą dobę infolinia (2424), dostępna jest w całej sieci Mercure
i umożliwia gościom kontakt z osobą odpowiedzialną za jakość w hotelu, która w razie potrzeby udzieli im pomocy i informacji.
2. Reagowanie na potrzeby gości: zespoły zobowiązują się niezwłocznie znaleźć rozwiązanie odpowiadające oczekiwaniom gości.
3. Dbałość: hotelarze zapewniają, że nieustannie podwyższają standard świadczonych przez nich usług poprzez analizę ponad 10 000 ankiet miesięcznie.
System oparty jest na 96 punktach kontroli jakości, obejmujących cały pobyt gościa, m.in.:
• Jeżeli w terminie 24 godzin od dokonania rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej gość znajdzie porównywalną ofertę tego samego hotelu (te same dni pobytu, rodzaj pokoju, identyczne warunki sprzedaży) po niższej cenie, płaci on tę stawkę z 10 proc. zniżką.
• Osoba odpowiedzialna za jakość po stronie hotelu jest osiągalna przez cały czas. Telefon na infolinię 2424 musi zostać odebrany po nie więcej niż 5 dzwonkach.
Joanna Świerkosz, dyrektor sprzedaży, marketingu i dystrybucji w Grupie Hotelowej Orbis powiedziała: „Gwarancja Jakości Mercure ma bezpośredni wpływ na poziom satysfakcji gości. Dzięki eksploracji nowych obszarów w zakresie jakości usług hotelarskich, Mercure wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnego klienta, tym samym wyznaczając kolejne standardy w branży. Program z pewnością umocni naszą pozycję na rynku oraz zaproponuje nowatorskie rozwiązania w obszarze client service.”
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Każdy człowiek ma prawo do godnego życia – działania na rzecz uchodźców z inicjatywy Leny i Władysława Grochowskich
26 marca z inicjatywy Leny i Władysława Grochowskich – laureatów nagrody Nansena i…
0 Komentarzy8 Minuty
26 marca 2024
Kiwi.com: nie Dubaj, a Abu Zabi przyciąga turystów z Polski
Jak wskazuje Kiwi.com, najtańsze bilety do Zjednoczonych Emiratów Arabskich są z Warszawy…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Drezno i Kraina Łaby: 5,5 mln noclegów i 2,5 mln przyjazdów w 2023 roku
W roku 2023 Drezno i Kraina Łaby odnotowały rekordowe wyniki – 5,5 mln noclegów i…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Szkolenia Grupy PHH w Hotelu Halo Szczyrk
W minioną środę, 20 marca, odbyły się szkolenia zorganizowane przez Pion Handlowy…
0 Komentarzy1 Minuty
22 marca 2024
Accor: nowe hotele wzmocnią portfolio premium, midscale i economy
Accor kontynuuje rozbudowę portfolio hoteli Premium, Midscale i Economy. Do blisko 3 tys.…
0 Komentarzy2 Minuty
19 marca 2024
Esky.pl: czerwcówka za granicą od 244 zł za osobę. Tanio do Włoch, Paryża i Dubrownika
Marzec to ostatni moment, by z wyprzedzeniem zaplanować zagraniczny city break na długi…
0 Komentarzy4 Minuty
19 marca 2024
Nocowanie.pl: święta Wielkanocne poza domem – tradycyjnie albo w spa
Polacy coraz chętniej spędzają święta poza domem, a właściciele obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
18 marca 2024
IGHP: wyniki hoteli poprawiają się
Wyniki hoteli w lutym były na lepszym poziomie niż w styczniu, ale jednak słabszym od…
0 Komentarzy6 Minuty