Hotele Mercure stawiają na jakość

Ponad 80 proc. hoteli Mercure w Polsce zrealizuje światową strategię „Gwarancja Jakości Mercure”, opierającą się na 96 punktach kontroli.
Mercure to pierwsza sieć hoteli kategorii średniej oferująca gościom gwarancję jakości na międzynarodowym poziomie.
Gwarancja Jakości Mercure” stawia na wysoki standard usług i reagowanie na wszelkie potrzeby gości.
System opiera się na trzech zobowiązaniach:
1. Dostępność: czynna całą dobę infolinia (2424), dostępna jest w całej sieci Mercure
i umożliwia gościom kontakt z osobą odpowiedzialną za jakość w hotelu, która w razie potrzeby udzieli im pomocy i informacji.
2. Reagowanie na potrzeby gości: zespoły zobowiązują się niezwłocznie znaleźć rozwiązanie odpowiadające oczekiwaniom gości.
3. Dbałość: hotelarze zapewniają, że nieustannie podwyższają standard świadczonych przez nich usług poprzez analizę ponad 10 000 ankiet miesięcznie.
System oparty jest na 96 punktach kontroli jakości, obejmujących cały pobyt gościa, m.in.:
• Jeżeli w terminie 24 godzin od dokonania rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej gość znajdzie porównywalną ofertę tego samego hotelu (te same dni pobytu, rodzaj pokoju, identyczne warunki sprzedaży) po niższej cenie, płaci on tę stawkę z 10 proc. zniżką.
• Osoba odpowiedzialna za jakość po stronie hotelu jest osiągalna przez cały czas. Telefon na infolinię 2424 musi zostać odebrany po nie więcej niż 5 dzwonkach.
Joanna Świerkosz, dyrektor sprzedaży, marketingu i dystrybucji w Grupie Hotelowej Orbis powiedziała: „Gwarancja Jakości Mercure ma bezpośredni wpływ na poziom satysfakcji gości. Dzięki eksploracji nowych obszarów w zakresie jakości usług hotelarskich, Mercure wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnego klienta, tym samym wyznaczając kolejne standardy w branży. Program z pewnością umocni naszą pozycję na rynku oraz zaproponuje nowatorskie rozwiązania w obszarze client service.”
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
IGHP: poprawa wyników hoteli w maju
Wyniki osiągnięte przez hotele w maju były zdecydowanie lepsze niż w kwietniu i…
0 Komentarzy6 Minuty
17 czerwca 2025
Branża hotelarska o kategoryzacji obiektów na dwudniowej konferencji IGHP
„Wpływ trendów rynkowych na ewolucję polskiej i europejskiej kategoryzacji obiektów…
0 Komentarzy7 Minuty
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
11 czerwca 2025
Letnie okazje od a&o Hostels: noclegi od 12 euro i rabaty dla klubowiczów
Sieć a&o Hostels ogłasza nowe promocje na lato. Zgodnie z mottem „Każdy może podróżować”,…
0 Komentarzy3 Minuty
10 czerwca 2025
Nocowanie.pl: wakacyjne rezerwacje ruszyły. Największym zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg
Za niespełna trzy tygodnie rozpoczną się wakacje. To czas, w którym większość turystów…
0 Komentarzy5 Minuty
5 czerwca 2025
B&B Hotels Polska wspiera bioróżnorodność
Choć ważą zaledwie kilka miligramów, ich rola w ekosystemie ma ogromne znaczenie. Owady…
0 Komentarzy3 Minuty
3 czerwca 2025
Błyskawiczna II faza Podlaskiego Bonu Turystycznego
1,5 mln złotych przeznaczonych na II fazę Podlaskiego Bonu Turystycznego rozdysponowano w…
0 Komentarzy2 Minuty
30 maja 2025
Mercure Warszawa Centrum zakończył dwuletnią modernizację
Hotel Mercure Warszawa Centrum zakończył dwuletni proces kompleksowej modernizacji…
0 Komentarzy2 Minuty
28 maja 2025
Druga faza Podlaskiego Bonu Turystycznego
Od pierwszego czerwca br. będzie można wygenerować Podlaski Bon Turystyczny ważny do…
0 Komentarzy2 Minuty