Hotele ibis znów ze Złotym godłem jakości

Marka ibis po raz trzeci uzyskała Złote Godło QI Services w VIII edycji Programu Najwyższa Jakość Quality International. Podczas uroczystej gali w hotelu Sofitel Warsaw Victoria, Jean-Marc Vendioux dyrektor zarządzający ds. operacyjnych w Orbis S.A. odebrał nagrodę dla sieci hoteli ekonomicznych w kategorii „Usługi, Podmioty zatrudniające 100-500 pracowników”.
Marka ibis dąży do doskonałości, czego przykładem może być uzyskanie certyfikatu ISO 9001* (833 hotele, w 35 krajach – 86 proc. sieci; plan na 2015 rok – 100 proc.) oraz szeroka gama usług dostępnych w większości hoteli przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu (czynna całą dobę recepcja, bar, kącik internetowy oraz Wi-Fi). Ponadto we wszystkich obiektach marki obowiązuje zasada „satysfakcji w 15 minut”, w której pracownicy hoteli mają 15 minut na znalezienie rozwiązania problemu zgłoszonego przez gościa. Jeżeli nie są w stanie rozwiązać go w tym czasie, nie płaci on za swój pobyt.
Joanna Świerkosz, deputy director of the sales, distribution and marketing department w Polsce i krajach bałtyckich w Grupie Hotelowej Orbis, powiedziała: „Konsekwentnie podnosimy standard oferowanych usług w hotelach ibis, dlatego cieszę się, że po raz trzeci doceniono naszą pracę. Złote Godło Najwyższej Jakości w kategorii QI Services to jedna z najbardziej prestiżowych nagród, którą mogliśmy otrzymać. Chciałabym podziękować każdemu z pracowników
za zaangażowanie i profesjonalizm wkładany w codzienną pracę.”
Celem organizowanego od 8 lat konkursu jest promowanie w firmach i instytucjach działających w Polsce, skutecznych metod zarządzania. Ponadto plebiscyt wskazuje te podmioty, które gwarantują klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi, spełniających ich wszelkie oczekiwania. Laureatów wybiera Kapituła, której członkami podczas tegorocznej edycji byli m.in.: prof. dr hab. Tadeusz Sikora – kierownik katedry zarządzania jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przedstawiciele Klubu Polskie Forum ISO 9000: Grażyna Żarlicka – przewodnicząca sekcji małych i średnich przedsiębiorstw oraz sekcji organizacji publicznych, Jadwiga Majcher – sekretarz Klubu Polskie Forum ISO 9000.
POWIĄZANE WPISY
17 lutego 2025
Coral Group Hotels otwiera nowy hotel w Egipcie
Seven Seas Jolie Bay, hotel położony na półwyspie Abu Soma w Egipcie od 1 marca 2025…
0 Komentarzy1 Minuty
17 lutego 2025
Nocowanie.pl: krótsze wyjazdy i niższe ceny na ostatnie dwa tygodnie ferii
Po obiecującym początku, ferie zimowe nieco zwolniły tempo. Moment z wiosenną aurą…
0 Komentarzy5 Minuty
13 lutego 2025
a&o otwiera kolejny hostel we Włoszech
A&o Firenze Campo di Marte, położony w samym sercu Florencji, jest oficjalnie otwarty dla…
0 Komentarzy1 Minuty
13 lutego 2025
Arche rewitalizuje zabytkowe koszary w Białymstoku
Firma Władysława Grochowskiego zrewitalizuje mieszczące się w stolicy Podlasia, budynki,…
0 Komentarzy4 Minuty
13 lutego 2025
Przychody PHH wzrosły o 4,7 proc.
Polski Holding Hotelowy (PHH) podsumował wyniki finansowe za ubiegły rok, notując wzrosty…
0 Komentarzy2 Minuty
12 lutego 2025
Profitroom: hotele zyskują na walentynkowych wyjazdach. Wzrost rezerwacji o 65 proc.
Tegoroczne Walentynki przypadają w piątek, co sprzyja przedłużonym, weekendowym wyjazdom.…
0 Komentarzy4 Minuty
11 lutego 2025
PHH z pierwszymi certyfikatami Green Key
Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH) zdobyła pierwsze certyfikaty Green…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lutego 2025
Mövenpick otwiera swój pierwszy hotel w Polsce
Marka Mövenpick, należąca do Accor, oficjalnie otworzyła swój pierwszy hotel w Polsce.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 lutego 2025
Rekordowe zyski Arche. Inwestorzy zarobili 56 mln zł w 2024 roku
Grupa Arche dysponuje największą w kraju prywatną siecią hoteli z rodzimym kapitałem,…
0 Komentarzy6 Minuty