Hotele ibis znów ze Złotym godłem jakości

Marka ibis po raz trzeci uzyskała Złote Godło QI Services w VIII edycji Programu Najwyższa Jakość Quality International. Podczas uroczystej gali w hotelu Sofitel Warsaw Victoria, Jean-Marc Vendioux dyrektor zarządzający ds. operacyjnych w Orbis S.A. odebrał nagrodę dla sieci hoteli ekonomicznych w kategorii „Usługi, Podmioty zatrudniające 100-500 pracowników”.
Marka ibis dąży do doskonałości, czego przykładem może być uzyskanie certyfikatu ISO 9001* (833 hotele, w 35 krajach – 86 proc. sieci; plan na 2015 rok – 100 proc.) oraz szeroka gama usług dostępnych w większości hoteli przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu (czynna całą dobę recepcja, bar, kącik internetowy oraz Wi-Fi). Ponadto we wszystkich obiektach marki obowiązuje zasada „satysfakcji w 15 minut”, w której pracownicy hoteli mają 15 minut na znalezienie rozwiązania problemu zgłoszonego przez gościa. Jeżeli nie są w stanie rozwiązać go w tym czasie, nie płaci on za swój pobyt.
Joanna Świerkosz, deputy director of the sales, distribution and marketing department w Polsce i krajach bałtyckich w Grupie Hotelowej Orbis, powiedziała: „Konsekwentnie podnosimy standard oferowanych usług w hotelach ibis, dlatego cieszę się, że po raz trzeci doceniono naszą pracę. Złote Godło Najwyższej Jakości w kategorii QI Services to jedna z najbardziej prestiżowych nagród, którą mogliśmy otrzymać. Chciałabym podziękować każdemu z pracowników
za zaangażowanie i profesjonalizm wkładany w codzienną pracę.”
Celem organizowanego od 8 lat konkursu jest promowanie w firmach i instytucjach działających w Polsce, skutecznych metod zarządzania. Ponadto plebiscyt wskazuje te podmioty, które gwarantują klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi, spełniających ich wszelkie oczekiwania. Laureatów wybiera Kapituła, której członkami podczas tegorocznej edycji byli m.in.: prof. dr hab. Tadeusz Sikora – kierownik katedry zarządzania jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przedstawiciele Klubu Polskie Forum ISO 9000: Grażyna Żarlicka – przewodnicząca sekcji małych i średnich przedsiębiorstw oraz sekcji organizacji publicznych, Jadwiga Majcher – sekretarz Klubu Polskie Forum ISO 9000.
POWIĄZANE WPISY
30 listopada 2023
Grupa Accorinvest kontynuuje ekspansję w Polsce. Powstaje nowy hotel w Krakowie
Grupa AccorInvest, będąca właścicielem Orbis S.A. oraz inwestorem, operatorem i…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
25 lat Polskiego Holdingu Hotelowego. Wartość spółki wzrosła do 2,2 mld zł
Historia Polskiego Holdingu Hotelowego liczy 25 lat. W 1998 roku Przedsiębiorstwo…
0 Komentarzy5 Minuty
22 listopada 2023
Szymon Wąsowski nowym dyrektorem hotelu Stradom House w Krakowie
Szymon Wąsowski został nowym dyrektorem operacyjnym pięciogwiazdkowego hotelu Stradom…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Czarna Góra Resort dołącza do portfolio Sun & Snow
Sun & Snow, operator zarządzający wynajmem ponad 2,5 tys. apartamentów, za sprawą…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
IGHP: październik w hotelach słabszy niż rok temu
Wyniki hoteli w październiku były na satysfakcjonującym poziomie, ale wyraźnie słabsze od…
0 Komentarzy5 Minuty
16 listopada 2023
Hotelarze w obliczu podwyżek. Wzrost podatku VAT i droższe wyjazdy
Branża hotelarska w Polsce stoi przed kolejnym wyzwaniem. Po okresie pandemii, który…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2023
Travelist.pl: 60 proc. podróżnych wybiera świąteczny pobyt nad Bałtykiem
Niespełna kilka tygodni dzieli nas od tegorocznych świąt Bożego Narodzenia oraz…
0 Komentarzy4 Minuty
26 października 2023
Nocowanie.pl: wzrost rezerwacji na święta i sylwestra poza domem
Bożonarodzeniowe i sylwestrowe rezerwacje rosną z dnia na dzień. W październiku portal…
0 Komentarzy2 Minuty