Hotele i Gastronomia PLUS – start autorskiego programu lojalnościowego
Firma Hotele i Gastronomia PLUS rusza z autorskim programem lojalnościowym Moje Hotele. Nowy produkt adresowany jest przede wszystkim do niezależnych hoteli, mniejszych obiektów noclegowych i restauracji.
Program Moje Hotele jest tak opracowany, by zyskiwali na nim zarówno goście, jak i hotelarze. Zebrane przez gościa punkty można wymienić na atrakcyjne nagrody. Co ważne, punkty naliczane są wyłącznie za zrealizowane transakcje, a rezerwacje muszą zostać dokonane w kanale direct booking. Pakiet korzyści to także licytacje noclegów.
Piotr Tabor, prezes firmy Hotele i Gastronomia Plus , pomysłodawca projektu, powiedział: „Największe marki hotelowe mają odpowiednią infrastrukturę, budżet, wreszcie bogatą listę własnych obiektów i usług dodatkowych, by stworzyć rozbudowany program lojalnościowy. Dlatego nasza oferta skierowana jest do niezależnych hoteli i restauracji. Samo kolekcjonowanie punktów to za mało, by przyciągnąć coraz bardziej wymagających gości. Zwłaszcza że atrakcyjne rabaty z powodzeniem oferują porównywarki (metasearch) oraz pośrednicy typu OTA. A hotelarzom przecież zależy na rezerwacjach bezpośrednich.”
Dodatkowo goście mogą w wygodny sposób dokonać rezerwacji, ocenić hotel czy restaurację. Każdy użytkownik programu po pobycie w hotelu otrzymuje przy wyjeździe drobny upominek w postaci wody mineralnej na drogę oraz w przypadku pobytu z dziećmi pyszne lizaki lub owoce.
Wdrożenie programu lojalnościowego nie wiąże się z żadnymi kosztami i opłatami aktywacyjnymi, a rozliczenie dotyczy jedynie zrealizowanych transakcji. Każdy obiekt, przystępując do Moich Hoteli, może dodatkowo liczyć na wsparcie pracowników recepcji w zakresie korzystania z programu oraz bogaty pakiet materiałów promocyjnych.
Pomysłodawcy projektu w nagrodach i materiałach promocyjnych wykorzystują postaci ze znanego polskiego komiksu „Kajko i Kokosz” autorstwa Janusza Christy.
Piotr Tabor dodał: „Mamy nadzieję, że będzie to firmowy znak rozpoznawczy programu Moje Hotele, który z powodzeniem dotrze do tysięcy rodzin w naszym kraju.”
By przystąpić do programu, wystarczy się zarejestrować w dedykowanej aplikacji mobilnej lub na stronie mojehotele.pl.
POWIĄZANE WPISY
29 maja 2023
Torsten Loos nowym dyrektorem operacyjnym A&O hostels
Torsten Loos został powołany na stanowisko dyrektora operacyjnego w grupie A&O hostels.…
0 Komentarzy1 Minuty
29 maja 2023
Nocowanie.pl: w czerwcowy długi weekend Polacy stawiają na krótsze i bliższe podróże
Jak wynika z danych serwisu Nocowanie.pl Polacy zamiast planować dalekie wyjazdy, coraz…
0 Komentarzy3 Minuty
25 maja 2023
Accor i Grupa PHH nawiązują współpracę. Nowy Mövenpick Hotel powstanie w Świnoujściu
Accor i Grupa Polski Holding Hotelowy ogłaszają rozpoczęcie współpracy, w ramach której…
0 Komentarzy2 Minuty
24 maja 2023
B&B Hotels inwestuje w rozwój na polskim rynku hotelowym. „Wzmocnimy struktury i ulepszymy oferty dla gości”
Grupa B&B Hotels wprowadza nową strategię na polskim rynku, skupiając się na koncepcji…
0 Komentarzy2 Minuty
17 maja 2023
Federico J. González nowym dyrektorem generalnym w Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group ogłosił, że Federico J. González został mianowany na nowego CEO oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2023
PHH chwali frekwencję nad Bałtykiem. Nadmorskie hotele spółki z 83 proc. obłożeniem w majówkę
Spółka Polski Holding Hotelowy (PHH) podsumowała wyniki ostatniego długiego weekendu…
1 Komentarz1 Minuty
11 maja 2023
Atlantis the Royal od lutego przyjmuje gości. Jak wygląda na żywo? [ZDJĘCIA]
Głośny projekt, mający ambicje być nowym wyznacznikiem luksusu w usługach hospitality,…
0 Komentarzy18 Minuty
9 maja 2023
Accor rozszerza portfolio marek w Estonii o Mövenpick i ibis Styles
Accor stale rozbudowuje portfolio marek w krajach bałtyckich i podpisuje umowy na…
0 Komentarzy2 Minuty
26 kwietnia 2023
IGHP: marzec przyniósł poprawę wyników w hotelach
Według ankiety IGHP wyniki hoteli w Polsce poprawiają się z miesiąca na miesiąc.…
0 Komentarzy10 Minuty