Hotele i Gastronomia PLUS – start autorskiego programu lojalnościowego
Firma Hotele i Gastronomia PLUS rusza z autorskim programem lojalnościowym Moje Hotele. Nowy produkt adresowany jest przede wszystkim do niezależnych hoteli, mniejszych obiektów noclegowych i restauracji.
Program Moje Hotele jest tak opracowany, by zyskiwali na nim zarówno goście, jak i hotelarze. Zebrane przez gościa punkty można wymienić na atrakcyjne nagrody. Co ważne, punkty naliczane są wyłącznie za zrealizowane transakcje, a rezerwacje muszą zostać dokonane w kanale direct booking. Pakiet korzyści to także licytacje noclegów.
Piotr Tabor, prezes firmy Hotele i Gastronomia Plus , pomysłodawca projektu, powiedział: „Największe marki hotelowe mają odpowiednią infrastrukturę, budżet, wreszcie bogatą listę własnych obiektów i usług dodatkowych, by stworzyć rozbudowany program lojalnościowy. Dlatego nasza oferta skierowana jest do niezależnych hoteli i restauracji. Samo kolekcjonowanie punktów to za mało, by przyciągnąć coraz bardziej wymagających gości. Zwłaszcza że atrakcyjne rabaty z powodzeniem oferują porównywarki (metasearch) oraz pośrednicy typu OTA. A hotelarzom przecież zależy na rezerwacjach bezpośrednich.”
Dodatkowo goście mogą w wygodny sposób dokonać rezerwacji, ocenić hotel czy restaurację. Każdy użytkownik programu po pobycie w hotelu otrzymuje przy wyjeździe drobny upominek w postaci wody mineralnej na drogę oraz w przypadku pobytu z dziećmi pyszne lizaki lub owoce.
Wdrożenie programu lojalnościowego nie wiąże się z żadnymi kosztami i opłatami aktywacyjnymi, a rozliczenie dotyczy jedynie zrealizowanych transakcji. Każdy obiekt, przystępując do Moich Hoteli, może dodatkowo liczyć na wsparcie pracowników recepcji w zakresie korzystania z programu oraz bogaty pakiet materiałów promocyjnych.
Pomysłodawcy projektu w nagrodach i materiałach promocyjnych wykorzystują postaci ze znanego polskiego komiksu „Kajko i Kokosz” autorstwa Janusza Christy.
Piotr Tabor dodał: „Mamy nadzieję, że będzie to firmowy znak rozpoznawczy programu Moje Hotele, który z powodzeniem dotrze do tysięcy rodzin w naszym kraju.”
By przystąpić do programu, wystarczy się zarejestrować w dedykowanej aplikacji mobilnej lub na stronie mojehotele.pl.
POWIĄZANE WPISY
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lipca 2024
Trendy w hotelarstwie: goście chcą spersonalizowanych wrażeń oraz instagramowych momentów
Właściciele hoteli stale poszukują sposobów na poprawę obsługi gości, by sprostać ich…
0 Komentarzy6 Minuty
17 lipca 2024
Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie – nowa miejscówka na mapie MICE
Rok po otwarciu Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie udostępnia nową przestrzeń…
0 Komentarzy8 Minuty
11 lipca 2024
IGHP: czerwcowe obłożenie w hotelach niższe niż rok temu
W czerwcu hotele odnotowały gorsze obłożenie w porównaniu do zeszłego roku – wynika z…
0 Komentarzy6 Minuty
11 lipca 2024
Nowy hotel Campanile otwarty na warszawskim Żeraniu
Campanile Warszawa Północ to obiekt zlokalizowany przy ul. Modlińskiej 15a w Warszawie, w…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2024
Rafał Kincer nowym prezesem zarządu PHH
W dniu 15 lipca 2024 roku funkcję prezesa zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego sp. z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 lipca 2024
Nocowanie.pl: muzyczne gwiazdy przyciągają tłumy i podnoszą ceny noclegów
Im większe gwiazdy, tym droższe noclegi. Sezon festiwalowy w pełni, a wraz z nim rosną…
0 Komentarzy5 Minuty
1 lipca 2024
Nocowanie.pl: Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów
Polacy tłumnie ruszyli na wakacje. Zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg, Jastarnia i…
0 Komentarzy4 Minuty