Hotel Mercure powstał w Białymstoku
Nowy hotel Mercure zaprasza gości do wypoczynku w klimacie malowniczego Podlasia, To pierwszy w Białymstoku obiekt marki Mercure, centralnym elementem hotelu jest żubr – symbol regionu.
Mercure Białystok to drugi w mieście hotel Grupy Accor. Goście odwiedzający nowy obiekt mogą skorzystać z 92 nowoczesnych i przestrzennych pokoi z bogatym wyborem standardów. Zainspirowany okoliczną fauną i florą design hotelowych wnętrz w pełni czerpie z sąsiedztwa urokliwej Puszczy Białowieskiej i okolicznych rezerwatów przyrody. Wystrój nawiązuje do zieleni lasów widocznych w dekoracjach i na fototapetach ukazujących puszczę i rzekę Biebrzę. Jednak głównym elementem hotelowego wnętrza, który przykuje uwagę każdego gościa, jest figura żubra umieszczona nad stołem restauracyjnym – znak rozpoznawczy i symbol Podlasia.
Sebastian Pruchniak, dyrektor generalny Mercure Białystok, powiedział: „Mercure Białystok to nowoczesne wnętrza, które nawiązując do natury województwa Podlaskiego, pobudzają zmysły i wyobraźnię. Profesjonalna obsługa, unikalność wnętrz oraz doskonała kuchnia sprawią, że każdy poczuje się tu wyjątkowo. Dzięki elementom nawiązującym do piękna regionu, pobyt w naszym obiekcie będzie dla gości niezapomnianym doświadczeniem.”
Czterogwiazdkowy hotel Mercure Białystok zlokalizowany jest przy ulicy Hetmańskiej 46, zaledwie 8 minut od ścisłego centrum, z wygodnym dojazdem do głównych szlaków komunikacyjnych regionu. Poza 92 pokojami inspirowanymi podlaską naturą, hotel oferuje restaurację z wybitnymi daniami kuchni włoskiej, uzupełnionych selekcją lokalnych smaków Podlasia i akcentów regionalnej sztuki kulinarnej. Nie zabrakło także stylowego baru, strefy fitness oraz zewnętrznego i podziemnego parkingu. Znakiem rozpoznawczym hotelu jest bufet śniadaniowy przepełniony lokalnymi produktami i specjałami regionu. Goście mogą skorzystać także z przestrzeni biznesowej i bankietowej wyposażonej w nowoczesną i wygodną salę konferencyjną o całkowitej pojemności do 160 osób i powierzchni blisko 200m2.
Za design hotelu odpowiada studio projektowe MIXD oraz Pracownia Projektowa Imagine. Katarzyna Wigda. Inwestorem nowego obiektu jest firma City Interhotels.
Marek Piotrowski prezes City Interhotels podkreślił: „Znana ze swojego zamiłowania do lokalnej tradycji i kultury marka Mercure idealnie wpisuje się w charakter hotelu. Zielone sąsiedztwo rezerwatów przyrody i nawiązania do naturalnej roślinności, w jaką obfituje okolica, sprawiają, że Mercure Białystok jest miejscem, w którym każdy znajdzie upragnioną ciszę i spokój. Podlasie to kolebka wielu zróżnicowanych etnicznie kultur, więc wizyta w nowym hotelu to dobry punkt startowy do odkrycia wszystkich tajemnic regionu.”
Dyrektorem generalnym hotelu Mercure Białystok został Sebastian Pruchniak z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął od pracy w hotelu Bristol Forte w Warszawie, następnie kilkukrotnie obejmował stanowiska kierownika recepcji w hotelach o wysokim standardzie. Z Białymstokiem związany od 2014 roku, gdzie obejmował stanowisko dyrektora w dwóch hotelach w mieście.
POWIĄZANE WPISY
8 października 2024
Costa Cruises z nową ofertą gastronomiczną. Innowacje kulinarne na morzu
Costa Cruises wprowadza nową ofertę gastronomiczną. Dzięki współpracy z szefami kuchni,…
0 Komentarzy1 Minuty
7 października 2024
Fly.pl: Turcja najchętniej wybieranym kierunkiem we wrześniu. Egipt i Tunezja tuż za nią
We wrześniu największą popularnością wśród klientów biura podróży Fly.pl cieszyły się…
0 Komentarzy2 Minuty
3 października 2024
Turystyczna Marka Kraszczady promuje powiat krasnostawski
W Krasnostawskim Domu Kultury odbyła się konferencja inaugurująca projekt Turystyczna…
0 Komentarzy1 Minuty
3 października 2024
Zmiany w Turystycznym Funduszu Pomocowym. Pożyczki będą zastąpione bezpośrednimi wypłatami
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) czeka istotna zmiana. Nowelizacja ustawy zakłada, że…
0 Komentarzy5 Minuty
1 października 2024
Karpacz walczy o odbudowę ruchu turystycznego
Po powodzi w południowej Polsce turystyka w regionie stanęła przed dużym wyzwaniem.…
0 Komentarzy3 Minuty
1 października 2024
Ras Al Khaimah promuje swoje atrakcje turystyczne w Polsce. Spotkania branżowe w Poznaniu, Katowicach i Warszawie
Biuro Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah (RAKTDA) zorganizowało we wrześniu…
0 Komentarzy1 Minuty
30 września 2024
LOT wraca do Lyonu – sześć lotów tygodniowo z Warszawy
Polskie Linie Lotnicze LOT wznowiły połączenia na trasie Warszawa – Lyon. Od dziś polski…
0 Komentarzy1 Minuty
27 września 2024
Mercure Katowice Centrum świętuje trzecie urodziny
Hotel Mercure Katowice Centrum obchodzi trzecią rocznicę działalności podkreślając swoje…
0 Komentarzy3 Minuty
26 września 2024
Ryanair: Włochy i Hiszpania na czele wakacyjnych kierunków Polaków
Ryanair podsumował najpopularniejsze kierunki wakacyjne z Polski. Z danych przewoźnika za…
0 Komentarzy2 Minuty