Hilton wprowadza program Hilton EventReady oraz CleanStay
![Hilton wprowadza program Hilton EventReady oraz CleanStay Nowe zasady higieny w hotelach Hilton](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2020/05/certyfikacja-hoteli-pot.jpg)
Hilton ogłosił dziś start nowego globalnego programu poświęconego spotkaniom i wydarzeniom, wyznaczającego standardy w obszarze czystości i obsługi klienta.
Przygotowany na podstawie szczegółowych badań oraz informacji zwrotnej od klientów, Hilton EventReady oraz CleanStay to kolejna faza niedawno uruchomionego programu Hilton CleanStay.
Chris Nassetta, prezes i CEO w Hilton, powiedział:. „W Hiltonie zawsze wierzyliśmy w siłę kontaktów osobistych i jesteśmy dumni z wyjątkowych doświadczeń, jakie nasi pracownicy tworzą wraz z organizatorami spotkań. W dzisiejszych czasach zdajemy sobie sprawę, że dla osób organizujących spotkania oraz ich uczestników ważne jest zdrowie i bezpieczeństwo. Hilton EventReady dostarcza innowacyjne rozwiązania dla kompleksowej organizacji eventów – od elastyczności w ich planowaniu, poprzez protokoły dotyczące zachowania dystansu, aż do przejrzystości zasad dotyczących czystości i ciekawych opcji cateringowych.”
Główne założenia programu Hilton EventReady oraz CleanStay to:
• Protokoły czystości: Program jest rozszerzeniem wcześniej obowiązujących podwyższonych standardów sanitarnych spod znaku niedawno uruchomionego programu Hilton CleanStay wychodzących naprzeciw potrzebom związanym z organizacją spotkań. Obejmuje wykorzystanie pieczęci bezpieczeństwa na drzwiach pokoi gościnnych oraz konferencyjnych, stacje sanitarne we wspólnych częściach hotelu oraz miejscach spotkań, jak również checklistę EventReady dla pomieszczeń.
• Elastyczność procesu rezerwacji oraz płatności: Zdając sobie sprawę z wagi elastyczności w dzisiejszych czasach, personel Hilton będzie współpracował z naszymi klientami w celu osiągnięcia wspólnych w celów za pomocą:
o Elastycznej oferty cenowej oraz elastycznych opcji wynajmu powierzchni i warunków umów;
o Ofert odpowiadających potrzebom Klientów, tj. uproszczonych umów przy organizacji małych spotkań;
o Hilton EventReady Playbook, w której przedstawiono profesjonalne wskazówki oraz rozwiązania, tj. Hybrid Meetings płynnie łączące spotkania zorganizowane na miejscu z wideokonferencjami, Room Sets oraz Creative Networking.
• Bezpieczne i społecznie odpowiedzialne rozwiązania: W celu organizacji spotkań i eventów w sposób odpowiedzialny, personel Hiltona współpracować będzie z Klientami w celu osiągnięcia celów zaplanowanych wydarzeń z zachowaniem bezpieczeństwa zdrowotnego uczestników oraz z poszanowaniem środowiska naturalnego.
Aby tego dokonać, wykorzystamy kreatywne rozplanowanie powierzchni eventowych oraz obsługi gastronomicznej gwarantujące zachowanie bezpiecznego dystansu, wprowadzimy ciekawe menu, jak również podzielimy się rozwiązaniami w obszarze dbałości o środowisko zgodnie z zasadami LightStay – nagrodzonej platformy Hiltona mierzącej odpowiedzialność społeczną biznesu.
Organizacja każdego spotkania i eventu otrzyma wsparcie ze strony dedykowanego personelu, który zawsze stara się aby każde z wydarzeń mających miejsce w naszych hotelach przeszło najśmielsze oczekiwania zarówno jego organizatorów, jak i uczestników – od chwili rezerwacji to momentu płatności.
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
Turystyka w kolorze silver. Najlepsze miejsca na wypoczynek dla aktywnych seniorów
Wyjazdy przynoszą wiele korzyści, takich jak poprawa nastroju i zdrowia, poszerzanie…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
PLL LOT i Viasat podpisują umowę na dostawę internetu na pokłady Dreamlinerów
Polskie Linie Lotnicze LOT, w ramach modernizacji kabin samolotów Boeing 787 Dreamliner,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2024
Na lotnisku Charlesa de Gaulle’a powstały prywatne apartamenty lotniskowe i nowe lobby dla pasażerów pierwszej klasy
Air France udostępnił prywatne apartamenty lotniskowe dla pasażerów klasy pierwszej,…
0 Komentarzy5 Minuty
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Coolcationing – rośnie popularność chłodniejszych destynacji na wakacje
Firma kiwi.com sprawdziła, które z chłodniejszych krajów w tym roku najczęściej wybierają…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Nocowanie.pl: właściciele obiektów noclegowych są zdezorientowani przed wdrożeniem „Lex Kamilek”
Choć miejscowości wypoczynkowe wypełniły się dziećmi na wakacjach, to gospodarze nie…
0 Komentarzy6 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty