Hilton wprowadza nowe standardy sanitarne

Pieczętowanie pokoju po jego sprzątnięciu, dezynfekowanie dziesięciu kluczowych obszarów w pokojach, bezkontaktowy check-in i częstsze zamykanie centrów fitness w celu dezynfekcji – to nowy program sanitarny wprowadzany przez sieć Hilton.
O tym, jak hotele sieci będą dbały o czystość obiektów, poinformowało biuro prasowe Hilton. Nowe standardy mają obowiązywały w Ameryce Północnej. Marka Hilton nawiązała współpracę z firmą RB, produkującą środki czystości i skonsultowała nowe standardy czystości z amerykańską siecią szpitali Mayo Clinic. Wdroży też szkolenia dla personelu.
Przełamać opór klientów
„Hilton CleanStay” ma być rygorystycznym systemem czyszczenia powierzchni. Protokoły pilnowania skuteczności opracowali eksperci ds. zapobiegania infekcjom. Nowe standardy mają obowiązywać przy sprzątaniu pokojów, restauracji, sali gimnastycznych i innych publicznie dostępnych powierzchni. Hilton zapowiada, że partnerstwo z RB będzie miało zasięg globalny, a co za tym idzie, program będzie rozszerzony na wszystkie kraje.
Jak podkreśla prezes Hiltona Christopher J. Nassetta, nowe standardy mają przede wszystkim wzbudzić zaufanie klientów i zwiększyć ich poczucie bezpieczeństwa. Uporanie się z obawami dotyczącymi kwestii sanitarnych to kluczowe zadanie dla branży. Ich przełamanie będzie miało największe znaczenie dla wznowienia ruchu turystycznego.
Na standardy czystości ma składać się kilka elementów. Po zakończeniu sprzątania drzwi do pokoju mają być pieczętowane, a w pokoju wyznaczono dziesięć obszarów dezynfekcji. Chodzi o najczęściej dotykane powierzchnie: włączniki światła, klamki, pilot od telewizora, termostaty, wyposażenie łazienki, itd (patrz: ilustracja). Z pokojów będą usunięte długopisy i papeteria, będą one dostarczane na życzenie klientów. Wyznaczono też nowe standardy czyszczenia centrów fitness, które będą w tym celu kilka razy dziennie zamykane. Na salach będzie mogła przebywać jednocześnie ograniczona liczba osób.

Standardy nie tylko w pokojach
Publiczne strefy w hotelach mają być częściej czyszczone, w kluczowych miejscach, takich jak drzwi wejściowe czy winda, zostaną umieszczone akcesoria do dezynfekcji i nasączane chusteczki do wycierania powierzchni, np. guzików w windzie. Do odkażania powierzchni mają być używane środki opracowane na bazie nowych technologii, na przykład spraye elektrostatyczne czy naświetlanie UV.
Jednym z elementów programu ma być bezkontaktowy check-in, możliwy dzięki zastosowaniu elektronicznego klucza. Dzięki niemu goście mogą zameldować się w hotelu przy pomocy smartfona i uniknąć kontaktu z personelem. Hilton ma zamiar rozszerzać sieć obiektów korzystających z tego rozwiązania, czyli z aplikacji mobilnej Hilton Honors. Jej możliwości mają być rozszerzane o kolejne funkcje, np. otwierania drzwi do pomieszczeń wspólnych, do których dostęp mają goście.
Zabezpieczony ma być również personel, który zostanie wyposażony w środki ochrony osobistej.

POWIĄZANE WPISY
22 stycznia 2021
Test przed przylotem do Polski zamiast kwarantanny po przylocie
Dzisiejsze Rozporządzenie Rady Ministrów sprawie ustanowienia określonych ograniczeń,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 stycznia 2021
Rozporządzenie rozszerzające „tarczę 6.0”. Co przysługuje firmom turystycznym?
Ukazało się rozporządzenie rozszerzające zakres tzw. tarczy antykryzysowej 6.0. Przyznaje…
0 Komentarzy6 Minuty
22 stycznia 2021
Na jakie funkcje warto zwrócić uwagę wybierając plecak miejski?
Plecak miejski to nie tylko sportowa alternatywa dla teczki, neseseru, torby. Ze stylowym…
0 Komentarzy4 Minuty
22 stycznia 2021
Hotelarze liczą na otwarcie w lutym. Lockdown to utrata nie tylko pieniędzy, ale i zdrowia
Konsekwencje społeczne i zdrowotne zamknięcia gospodarki i aktywności – to według dr…
0 Komentarzy16 Minuty
22 stycznia 2021
Singapore Airlines wchodzi z NDC do Polski i Europy Centralnej już od lata 2021
0 Komentarzy6 Minuty
21 stycznia 2021
Część wniosków firm do PFR odrzucana. Przyczyna to najprawdopodobniej błąd w systemie
Prawidłowe PKD kwalifikujące do złożenia wniosku w programie „tarcza finansowa 2.0” dla…
0 Komentarzy5 Minuty
21 stycznia 2021
Sprzedaż biletów lotniczych w I połowie stycznia – 84 proc. Zunifikowane ferie wstrzymały poprawę
Bez przełomu w sprzedaży biletów lotniczych w 1 poł. stycznia. Broni się tylko egzotyka…
0 Komentarzy4 Minuty
21 stycznia 2021
Sun & Snow przedłuża promocyjne warunki
Firma Sun & Snow zarządzająca dwoma tysiącami apartamentów zdecydowała o przedłużeniu…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2021
Cypr – spadek liczby turystów w 2020 roku o 84,1 proc.
Liczba turystów odwiedzających Cypr wyniosła w 2020 roku 631 609, o 84,1 proc. mnie niż w…
0 Komentarzy1 Minuty