Hello! Poland – będzie rewolucja cyfrowa w turystyce krajowej?
Hello! Poland to polski start-up działający w obszarze turystyki. Platforma nie tylko agreguje atrakcje turystyczne, ale umożliwia użytkownikowi zakup online biletów do wielu różnych obiektów za pomocą pojedynczej transakcji.
Po 8 miesiącach funkcjonowania, portal dowiódł, że jest istotnym graczem na polu promocji atrakcji turystycznych w naszym kraju – baza atrakcji rośnie z tygodnia na tydzień, przybywa użytkowników i generowanych transakcji, a na początku października premierę miała nowa, funkcjonalna i atrakcyjna strona internetowa.
Choć portal www.hello-poland.pl wystartował dopiero w marcu bieżącego roku, może już pochwalić się katalogiem niemal 100 ofert turystycznych, w wielu różnych kategoriach. Coś dla siebie znajdą tu zarówno miłośnicy zabytków i muzeów, jak i pasjonaci ekstremalnych wypraw, takich jak loty balonem. Można wybierać spośród rozmaitych usług przewodnickich, zaplanować wyprawę kajakową albo rejs motorówką. Dużą popularnością cieszą się nietypowe atrakcje jak np. fińska wioska położona w sercu Karkonoszy czy symulator lotu boeingiem.
Kamil Pakosz, współzałożyciel Hello! Poland, podkreślił: “Aktualnie koncentrujemy się przede wszystkim na macierzystym Dolnym Śląsku. Prezentujemy całkiem sporą ofertę atrakcji z Wrocławia, Jeleniej Góry, Szklarskiej Poręby, Karpacza, Barda oraz innych ważnych dla naszego regionu centrów turystycznych. Powoli rozbudowujemy także bazę ofert z innych ośrodków – mamy propozycje dla turystów odwiedzających Warszawę, Gdańsk czy Kołobrzeg.”
Tym, co wyróżnia Hello! Poland spośród wielu platform prezentujących oferty turystyczne jest możliwość dokonywania zakupów online w oparciu o autorski system sprzedaży i walidacji biletów.
Rozwiązanie to jest szczególnie atrakcyjne dla obiektów, które do tej pory nie zainwestowały w we własną infrastrukturę e-commerce.
Użytkownicy dokonujący zakupu poprzez Hello! Poland otrzymują elektroniczny bilet w postaci kodu QR, do którego walidacji wystarcza smartphone wyposażony w aplikację Hello! Ticket. W ten sposób z nowego kanału sprzedaży korzystać mogą również mniejsze atrakcje turystyczne, takie jak meleksy, kajaki, mniejsze muzea czy lokalni przewodnicy.
Krzysztof Sachs, wiceprezes Hello!Poland Sp. z o.o., skomentował: “Oczywiście dbamy także o „rekiny” naszej branży–z myślą o największych obiektach, posiadających własne moduły e-commerce, wdrażamy aktualnie integrację z najpopularniejszym polskim systemem sprzedażowym. Dzięki temu uprościmy operatorom obiektów zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach, a jednocześnie zapewnimy wszystkim naszym partnerom synergiczną dźwignię marketingową.”
Do tej pory spółka zajmowała się przede wszystkim budową infrastruktury internetowej oraz pozyskiwaniem sieci partnerskiej. Pomimo, że nie prowadzono jeszcze szeroko zakrojonych działań promocyjnych, klienci chętnie korzystają z nowego rozwiązania – od początku działania platformy sprzedano za jej pomocą bilety za łączną kwotę ponad 100.000 PLN.
Kamil Pakosz skomentował: “Zakończyliśmy aktualnie fazę konfrontacji modelu biznesowego z potrzebami rynku. Wiemy już, że dla wielu podmiotów branży turystycznej stanowimy rozwiązanie problemów i przepustkę do świata sprzedaży online. W kolejnej fazie będziemy się koncentrować na dotarciu do klienta indywidualnego, co oznacza intensywną kampanię marketingową. Pierwszym krokiem na tej drodze jest premiera nowej strony internatowej do której odwiedzenia serdecznie zapraszamy.”
Materiał powstał we współpracy z Hello! Poland: www.hello-poland.pl
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
Historyczny rok dla Portu Lotniczego Poznań-Ławica. 18,9 mln zł zysku i nowy prezes zarządu
Port Lotniczy Poznań-Ławica odnotował przełomowe wyniki finansowe za rok 2023, osiągając…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
Odkrywaj Wrocław na rowerze
Wrocław odkrywać można na wiele sposobów. Jedną z opcji jest… rower. W ramach akcji…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty
18 lipca 2024
Rekordowa frekwencja na Zamku Książ. 220 tys. gości w pierwszym półroczu 2024
Zamek Książ przyciągnął rekordową liczbę 220 tys. turystów w pierwszej połowie 2024 roku.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 lipca 2024
PKL podpisuje kontrakt na nowe koleje linowe w Szczawniku. W planach reaktywacja ośrodka narciarskiego w Muszynie
Grupa PKL wraz z Gminą Muszyna planuje reaktywację ośrodka narciarskiego w Szczawniku.…
0 Komentarzy3 Minuty
17 lipca 2024
Hydropolis zorganizuje półkolonie w drugiej połowie sierpnia. Uczestnicy poznają ciekawostki ze świata wody
Centrum wiedzy o wodzie Hydropolis zaprasza najmłodszych na półkolonie, których motywem…
0 Komentarzy3 Minuty
17 lipca 2024
Startuje proces E-Certyfikacji Informacji Turystycznej w Polsce
Polska Organizacja Turystyczna, odpowiedzialna za promocję polskiej turystyki i rozwój…
0 Komentarzy2 Minuty
15 lipca 2024
Nocny bieg po płycie lotniska tym razem w Lublinie. Skywayrun 2024 zaplanowany na połowę października
Bieg Skywayrun Lublin Airport 2024 będzie 19-tym biegiem po pasie startowym lotniska…
0 Komentarzy2 Minuty