Hello! Poland – będzie rewolucja cyfrowa w turystyce krajowej?
Hello! Poland to polski start-up działający w obszarze turystyki. Platforma nie tylko agreguje atrakcje turystyczne, ale umożliwia użytkownikowi zakup online biletów do wielu różnych obiektów za pomocą pojedynczej transakcji.
Po 8 miesiącach funkcjonowania, portal dowiódł, że jest istotnym graczem na polu promocji atrakcji turystycznych w naszym kraju – baza atrakcji rośnie z tygodnia na tydzień, przybywa użytkowników i generowanych transakcji, a na początku października premierę miała nowa, funkcjonalna i atrakcyjna strona internetowa.
Choć portal www.hello-poland.pl wystartował dopiero w marcu bieżącego roku, może już pochwalić się katalogiem niemal 100 ofert turystycznych, w wielu różnych kategoriach. Coś dla siebie znajdą tu zarówno miłośnicy zabytków i muzeów, jak i pasjonaci ekstremalnych wypraw, takich jak loty balonem. Można wybierać spośród rozmaitych usług przewodnickich, zaplanować wyprawę kajakową albo rejs motorówką. Dużą popularnością cieszą się nietypowe atrakcje jak np. fińska wioska położona w sercu Karkonoszy czy symulator lotu boeingiem.
Kamil Pakosz, współzałożyciel Hello! Poland, podkreślił: “Aktualnie koncentrujemy się przede wszystkim na macierzystym Dolnym Śląsku. Prezentujemy całkiem sporą ofertę atrakcji z Wrocławia, Jeleniej Góry, Szklarskiej Poręby, Karpacza, Barda oraz innych ważnych dla naszego regionu centrów turystycznych. Powoli rozbudowujemy także bazę ofert z innych ośrodków – mamy propozycje dla turystów odwiedzających Warszawę, Gdańsk czy Kołobrzeg.”
Tym, co wyróżnia Hello! Poland spośród wielu platform prezentujących oferty turystyczne jest możliwość dokonywania zakupów online w oparciu o autorski system sprzedaży i walidacji biletów.
Rozwiązanie to jest szczególnie atrakcyjne dla obiektów, które do tej pory nie zainwestowały w we własną infrastrukturę e-commerce.
Użytkownicy dokonujący zakupu poprzez Hello! Poland otrzymują elektroniczny bilet w postaci kodu QR, do którego walidacji wystarcza smartphone wyposażony w aplikację Hello! Ticket. W ten sposób z nowego kanału sprzedaży korzystać mogą również mniejsze atrakcje turystyczne, takie jak meleksy, kajaki, mniejsze muzea czy lokalni przewodnicy.
Krzysztof Sachs, wiceprezes Hello!Poland Sp. z o.o., skomentował: “Oczywiście dbamy także o „rekiny” naszej branży–z myślą o największych obiektach, posiadających własne moduły e-commerce, wdrażamy aktualnie integrację z najpopularniejszym polskim systemem sprzedażowym. Dzięki temu uprościmy operatorom obiektów zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach, a jednocześnie zapewnimy wszystkim naszym partnerom synergiczną dźwignię marketingową.”
Do tej pory spółka zajmowała się przede wszystkim budową infrastruktury internetowej oraz pozyskiwaniem sieci partnerskiej. Pomimo, że nie prowadzono jeszcze szeroko zakrojonych działań promocyjnych, klienci chętnie korzystają z nowego rozwiązania – od początku działania platformy sprzedano za jej pomocą bilety za łączną kwotę ponad 100.000 PLN.
Kamil Pakosz skomentował: “Zakończyliśmy aktualnie fazę konfrontacji modelu biznesowego z potrzebami rynku. Wiemy już, że dla wielu podmiotów branży turystycznej stanowimy rozwiązanie problemów i przepustkę do świata sprzedaży online. W kolejnej fazie będziemy się koncentrować na dotarciu do klienta indywidualnego, co oznacza intensywną kampanię marketingową. Pierwszym krokiem na tej drodze jest premiera nowej strony internatowej do której odwiedzenia serdecznie zapraszamy.”
Materiał powstał we współpracy z Hello! Poland: www.hello-poland.pl
POWIĄZANE WPISY
13 czerwca 2025
Prezes Grupy Arche apeluje o zmiany w prawie dotyczącym zabytków
W trakcie III Forum Rewitalizacji, które odbywa się 13 czerwca w Łodzi, prezes Grupy…
0 Komentarzy3 Minuty
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
12 czerwca 2025
Tribe: nowy hotel w Budapeszcie, zapowiedź w Słowenii i debiut w Krakowie
Tribe, designerska marka lifestyle’owa należąca do grupy Accor, ogłasza kolejne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 czerwca 2025
Przewodnik Michelin 2025: Wrocław debiutuje, Warszawa z nowym wyróżnieniem
Michelin zaprezentował nową selekcję restauracji ujętych w Przewodniku Michelin Polska…
0 Komentarzy11 Minuty
6 czerwca 2025
Rozpoczęto prace nad Strategią Rozwoju Turystyki Zorganizowanej w Polsce na lata 2026–2035
Przedstawiciele branży turystycznej rozpoczynają prace nad Strategią Rozwoju Turystyki…
0 Komentarzy1 Minuty
6 czerwca 2025
Smaki sprzed tysiąca lat w nowoczesnym wydaniu. Gniezno uruchomiło nowy produkt kulinarny turystyki sieciowej
W ramach obchodów 1000-lecia koronacji Bolesława Chrobrego miasto zaprasza na „Ucztę…
0 Komentarzy3 Minuty
4 czerwca 2025
ESPT i ZUS zapraszają branżę turystyczną na webinar
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych (ESPT) zaprasza właścicieli biur…
0 Komentarzy3 Minuty
4 czerwca 2025
DOT świętuje 25-lecie. Region przyciąga miliony turystów
Stowarzyszenie założyło pięć podmiotów, po roku było ich trzydzieści. Dziś Dolnośląską…
0 Komentarzy5 Minuty
3 czerwca 2025
Mazowsze otwiera sezon turystyczny 2025
2 czerwca na pokładzie statku Fisherman odbyła się konferencja prasowa inaugurująca letni…
0 Komentarzy4 Minuty