HanseMerkur Złotym Partnerem VIII Forum Promocji Turystycznej
Specjalizująca się w ubezpieczeniach turystycznych spółka HanseMerkur jest Złotym Partnerem VIII Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie 22 października w Kamienicy Artystycznej w Warszawie.
Już za 22 dni w warszawskiej Kamienicy Artystycznej, przy ulicy Białostoskiej 22, odbędzie się 8. edycja Forum Promocji Turystycznej organizowanego przez redakcję portalu WaszaTurystyka.pl
Tym razem poruszymy następujące tematy: zdrowie i bezpieczeństwo podczas podróży i wypoczynku, przyszłość turystyki grupowej oraz grup zawodowych, które się w niej specjalizują, sytuację w sektorze MICE, przyszłość promocji turystyki po koronawirusie, skuteczność bonu turystycznego.
Jak zwykle zaprosiliśmy ekspertów w sprawach promocji turystycznej, zarówno z kraju, jak i zagranicy.
Złotym Partnerem VIII Forum Promocji Turystycznej jest HanseMerkur.
Firma wyspecjalizowana w ubezpieczeniach turystycznych działa na polskim rynku od pięciu lat. Oferuje ubezpieczenia indywidualne: Ubezpieczenie kosztów leczenia i transportu, ubezpieczenie następstw i nieszczęśliwych wypadków w podróży, ubezpieczenie pomocy w podróży (Assistance), bagażu podróżnego, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Można je kupić w pakietach bez kosztów odwołania podróż i pakietach z kosztami odwołania podróży.
HanseMerkur oferuje również pakiety sportowo-narciarskie.
Firmę podczas VIII Forum Promocji Turystycznej jest HanseMerkur będzie reprezentowała Renata Łątka, Head of Sales, która wygłosi prezentację: „Bezobjawowy klient z COVID-19 na kwarantannie – kto za to wszystko zapłaci?”
Renata Łątka współpracuje z biurami podróży oraz touroperatorami. Doradza w zakresie optymalnej ochrony ubezpieczeniowej, dbając o komfort i bezpieczeństwo podróży ich klientów. Dzięki temu tak naprawdę nigdy nie rozstała się z ukochaną turystyką, gdzie ponad dwadzieścia lat temu zaczęła swoją karierę. Renata zawsze powtarza, że podróże dają jej wolność, co dzisiaj nabiera szczególnego znaczenia. Od lat angażuje się na rzecz zrównoważonego rozwoju najbliższego otoczenia. O ile wykracza to poza obszar biznesu, to pozwala świadomie kształtować świat.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Powstał Polski Klaster Enoturystyczny. Rośnie popularność polskich winnic
Razem z rosnącą liczbą polskich winnic, rozwija się u nas także enoturystyka. W kraju…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
19 kwietnia 2024
Manifest Krakowski: branża turystyczna Krakowa przedstawia plany zmian dla nowego Prezydenta Miasta
Stowarzyszenie Organizacja Turystyczna Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa, działając…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Ponad 4 mln turystów odwiedziło Poznań w 2023 roku
Nieco ponad 4 mln osób przyjechało do Poznania w 2023 roku. Blisko milion z nich…
0 Komentarzy2 Minuty
18 kwietnia 2024
Grupa Polskiego Holdignu Hotelowego wprowadza Kodeks Hotelarza
Kodeks Hotelarza w Grupie Polskiego Holdignu Hotelowego powstał w odpowiedzi na potrzebę…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Barometr Providenta: Polacy wybiorą majówkę w plenerze
Niemal co trzeci Polak nie ma jeszcze planów na majówkę – wynika z najnowszej edycji…
0 Komentarzy3 Minuty