Grupa PHH z wakacyjną ofertą dla gości z Kartą Dużej Rodziny
Grupa PHH przygotowała specjalne zniżki w swoich obiektach na wakacje. Goście mogą uzyskać nawet 15 proc. na noclegi i gastronomię. Oferta skierowana została dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny.
“Polski Holding Hotelowy jest partnerem programu Karta Dużej Rodziny. Dlatego, zwłaszcza w okresie wakacyjnym, przypominamy i zachęcamy wszystkie rodziny, posiadających KDR do wypoczywania w naszych hotelach, gdzie honorowana jest karta. Dzięki temu programowi rodzice trojga lub więcej dzieci mogą korzystać ze specjalnych zniżek w naszych obiektach nad morzem, w górach, a także w innych turystycznych lokalizacjach” – podkreśla Magdalena Szefernaker, rzecznik prasowy Polskiego Holdingu Hotelowego.
“Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego programu i w ten sposób wspieramy rodziny. Zachęcamy do zwiedzania pięknych zakątków Polski i korzystania z naszych usług” – dodaje.
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mogą korzystać nawet do 15 proc. zniżki na noclegi oraz na gastronomię w hotelach i obiektach grupy PHH. Zniżki obowiązują wyłącznie w przypadku dokonania rezerwacji poprzez bezpośrednie kanały obiektu, czyli telefonicznie lub mailowo. Możliwa jest również rezerwacja na miejscu. Nie obejmują rezerwacji dokonanych za pośrednictwem innych podmiotów lub stron internetowych pośredników oraz nie łączą się z innymi promocjami. Zniżki zostaną naliczone przy meldowaniu po okazaniu Karty Dużej Rodziny.
Ogólnopolska Karta Dużej Rodziny to system zniżek dla rodzin wielodzietnych. Przysługuje niezależnie od dochodu rodzinom z przynajmniej trójką dzieci. Przystąpienie do programu jest bezpłatne. Karta Dużej Rodziny oferuje system zniżek oraz dodatkowych uprawnień. Jej posiadacze mają możliwość korzystania z katalogu oferty kulturalnej, rekreacyjnej czy transportowej na terenie całego kraju. Zniżki mogą oferować zarówno instytucje publiczne, jak i przedsiębiorcy prywatni. Przystępując do programu zyskują prawo do posługiwania się znakiem „Tu honorujemy Kartę Dużej Rodziny”.
Magdalena Orchowicz nową dyrektor sprzedaży i marketingu w dwóch hotelach PHH
POWIĄZANE WPISY
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta