Grupa PHH z wakacyjną ofertą dla gości z Kartą Dużej Rodziny
Grupa PHH przygotowała specjalne zniżki w swoich obiektach na wakacje. Goście mogą uzyskać nawet 15 proc. na noclegi i gastronomię. Oferta skierowana została dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny.
„Polski Holding Hotelowy jest partnerem programu Karta Dużej Rodziny. Dlatego, zwłaszcza w okresie wakacyjnym, przypominamy i zachęcamy wszystkie rodziny, posiadających KDR do wypoczywania w naszych hotelach, gdzie honorowana jest karta. Dzięki temu programowi rodzice trojga lub więcej dzieci mogą korzystać ze specjalnych zniżek w naszych obiektach nad morzem, w górach, a także w innych turystycznych lokalizacjach” – podkreśla Magdalena Szefernaker, rzecznik prasowy Polskiego Holdingu Hotelowego.
„Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego programu i w ten sposób wspieramy rodziny. Zachęcamy do zwiedzania pięknych zakątków Polski i korzystania z naszych usług” – dodaje.
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mogą korzystać nawet do 15 proc. zniżki na noclegi oraz na gastronomię w hotelach i obiektach grupy PHH. Zniżki obowiązują wyłącznie w przypadku dokonania rezerwacji poprzez bezpośrednie kanały obiektu, czyli telefonicznie lub mailowo. Możliwa jest również rezerwacja na miejscu. Nie obejmują rezerwacji dokonanych za pośrednictwem innych podmiotów lub stron internetowych pośredników oraz nie łączą się z innymi promocjami. Zniżki zostaną naliczone przy meldowaniu po okazaniu Karty Dużej Rodziny.
Ogólnopolska Karta Dużej Rodziny to system zniżek dla rodzin wielodzietnych. Przysługuje niezależnie od dochodu rodzinom z przynajmniej trójką dzieci. Przystąpienie do programu jest bezpłatne. Karta Dużej Rodziny oferuje system zniżek oraz dodatkowych uprawnień. Jej posiadacze mają możliwość korzystania z katalogu oferty kulturalnej, rekreacyjnej czy transportowej na terenie całego kraju. Zniżki mogą oferować zarówno instytucje publiczne, jak i przedsiębiorcy prywatni. Przystępując do programu zyskują prawo do posługiwania się znakiem „Tu honorujemy Kartę Dużej Rodziny”.
Magdalena Orchowicz nową dyrektor sprzedaży i marketingu w dwóch hotelach PHH
POWIĄZANE WPISY
18 lutego 2025
Hydropolis wprowadza ciche godziny
Hydropolis we Wrocławiu dąży do pełnej dostępności, oferując szereg udogodnień dla osób z…
0 Komentarzy6 Minuty
18 lutego 2025
Polacy coraz chętniej podróżują. Blisko 9 mln turystów pod ochroną TFG
W 2024 roku na zorganizowany wyjazd z biurem podróży wyjechało ponad 8 mln 750 tys. osób.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 lutego 2025
Rekordowa liczba polskich turystów w Hiszpanii. Ponad 2,4 mln osób w 2024 roku
W 2024 roku Hiszpania pobiła kolejny rekord pod względem liczby polskich turystów – kraj…
0 Komentarzy2 Minuty
18 lutego 2025
Polskie miasta i obiekty kongresowe na Instagramie
Poland Convention Bureau (POT) promuje nową kolekcję interaktywnych grafik do…
0 Komentarzy3 Minuty
17 lutego 2025
Coral Group Hotels otwiera nowy hotel w Egipcie
Seven Seas Jolie Bay, hotel położony na półwyspie Abu Soma w Egipcie od 1 marca 2025…
0 Komentarzy1 Minuty
17 lutego 2025
Nocowanie.pl: krótsze wyjazdy i niższe ceny na ostatnie dwa tygodnie ferii
Po obiecującym początku, ferie zimowe nieco zwolniły tempo. Moment z wiosenną aurą…
0 Komentarzy5 Minuty
13 lutego 2025
a&o otwiera kolejny hostel we Włoszech
A&o Firenze Campo di Marte, położony w samym sercu Florencji, jest oficjalnie otwarty dla…
0 Komentarzy1 Minuty
13 lutego 2025
Arche rewitalizuje zabytkowe koszary w Białymstoku
Firma Władysława Grochowskiego zrewitalizuje mieszczące się w stolicy Podlasia, budynki,…
0 Komentarzy4 Minuty
13 lutego 2025
Przychody PHH wzrosły o 4,7 proc.
Polski Holding Hotelowy (PHH) podsumował wyniki finansowe za ubiegły rok, notując wzrosty…
0 Komentarzy2 Minuty