Green Buzzg – letnia kampania promująca atrakcje Zagrzebia

Letnia kampania promująca atrakcje kulturalne Zagrzebia, pod nazwą Buzzg, obfituje w szereg wydarzeń takich jak np. koncerty, wystawy, przedstawienia teatralne czy festiwale kulinarne. Wspólnota Turystyczna Miasta Zagrzebia uzupełniła ją o specjalną cześć dedykowaną zielonemu i zrównoważonemu segmentowi oferty turystycznej miasta.
Pod nazwą Green Buzzg przygotowano kampanię skierowaną w stronę slow travel, którego głównym założeniem jest poznanie Zagrzebia poprzez lokalne historie, interakcję z przyrodą, relaks oraz zrównoważony sposób podróżowania.
“Od kilku lat zrównoważona i zielona turystyka jest w centrum naszych działań, dlatego umieściliśmy kampanię właśnie wyłącznie w kanałach cyfrowych. Poprzez Green Buzzg chcemy pokazać Zagrzeb, który obfituje w tereny zielone i pomimo szybkiego, miejskiego stylu życia oferuje swego rodzaju detoks w licznych parkach, lasach, jeziorach, rzece Sawie i zielonych płucach naszego miasta na górze Medvednica” – powiedziała Martina Bienenfeld, dyrektor Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia.
“Kampanię kierujemy na 11 rynków europejskim, w tym Polskę. Biorąc pod uwagę wszystko, przez co przeszedł Zagrzeb w ciągu ostatnich dwóch lat (dwa trzęsienia ziemi i pandemia), jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników w turystyce, które przerosły nawet nasze oczekiwania” – dodaje.
Kampania Green Buzzg będzie aktywna przez cały rok, a informacje o zielonej i zrównoważonej ofercie Zagrzebia są szeroko dostępne dla wszystkich na specjalnie stworzonej podstronie: www.infozagreb.hr/green-buzzg
„Od początku tego roku Zagrzeb odwiedziło już ponad 15 tysięcy Gości z Polski. Dzięki akcjom promocyjnym podejmowanym na polskim rynku, ale również dzięki całorocznym bezpośrednim połączeniom lotniczym, Polacy coraz częściej odwiedzają stolicę Chorwacji. Zagrzeb jest idealny na city break przez cały rok” – powiedziała Agnieszka Puszczewicz, dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce.
Chorwacja: otwarcie mostu Pelješac. Podróż z i do Dubrownika będzie znacznie łatwiejsza
POWIĄZANE WPISY
8 lutego 2023
TT-Line dodaje szwedzki port Karlshamn do swojej siatki połączeń promowych
TT-Line dodaje do oferty połączeń promowych dodatkowy port w Szwecji. Od kwietnia 2023 r.…
0 Komentarzy2 Minuty
8 lutego 2023
Niemiecka Centrala Turystyki po raz trzeci nagrodzona tytułem Top Innovator
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) dzięki cyfrowym rozwiązaniom dla średnich i małych…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lutego 2023
Ósmy cykl szkoleń dla biur podróży Merigo Meeting Tour już 17 lutego w Warszawie
System rezerwacyjny Merigo/Go Global Travel zaprasza na bezpłatne szkolenie podczas…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lutego 2023
eSky.pl: liczba styczniowych rezerwacji wzrosła o 81 proc. w porównaniu do 2022
Polacy masowo rozpoczęli planowanie tegorocznych podróży – zainteresowanie wyrażone…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
A&o Hostels: już za dwa lata będziemy pierwszą w Europie bezemisyjną siecią hosteli
W 2025 roku a&o chce być pierwszą siecią hosteli o zerowej emisji CO2 w Europie – dzięki…
0 Komentarzy2 Minuty
6 lutego 2023
W 2022 Hiszpanię odwiedziło ponad 1,5 mln turystów z Polski
W 2022 padł rekord w liczbie Polaków odwiedzających Hiszpanię, który wyniósł dokładnie 1…
0 Komentarzy2 Minuty
6 lutego 2023
IMTM 2023: spodziewamy się około 20 tys. odwiedzających
W dniach 14-15 lutego 2023 roku odbędą się w Tel Awiwie po raz 29. Międzynarodowe Targi…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
POT ogłasza konkurs na nowych dyrektorów ZOPOT w Budapeszcie i Tokio
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na stanowisko Dyrektora Zagranicznego…
0 Komentarzy4 Minuty
2 lutego 2023
Alfred Wagner prezesem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej
31 stycznia Agnieszka Szymerowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu…
0 Komentarzy3 Minuty