Golden Tulip świętuje 60. urodziny ponownym otwarciem flagowego hotelu w Warszawie

Golden Tulip już od sześćdziesięciu lat zaprasza do odkrywania doświadczenia premium hospitality opartego na radości czerpanej z życia, pracy i podróżowania. W Polsce z okazji jubileuszu marka przygotowała prezent – wielkie otwarcie zrewitalizowanego hotelu Golden Tulip Warsaw Centre.
Historia marki Golden Tulip rozpoczęła się w 1962 roku. Pierwszy hotel pod jej szyldem wyrósł na holenderskiej ziemi, w kraju słynącym z niezliczonych odmian tulipanów i kultury, w której wszystkie sfery życia łączy beztroskie podejście wyrażone w słowie: „gezellig!”. Nie sposób zwięźle przetłumaczyć tego określenia na język polski, ale łatwo pojąć jego sens w praktyce – wystarczy do tego kilka chwil spędzonych w jednym z hoteli Golden Tulip, gdzie praca i zabawa zawsze spotykają się w harmonii.
Spontaniczność i otwartość
Marka Golden Tulip rozkwitła i rozprzestrzeniła się po świecie. W trakcie tej ekspansji ewoluowała wraz ze zmieniającymi się trendami w biznesie i wypoczynku, ustawicznie adaptując się do ciągłych transformacji w stylach życia swoich gości. Wspomagała swój wzrost poprzez przyjmowanie najlepszych międzynarodowych standardów i dostosowywanie się do niezliczonych miejscowych kultur. Przez cały ten czas marka Golden Tulip pozostała wierna swym korzeniom. Inspirowane niderlandzkim światopoglądem spontaniczność i otwartość pozwoliły jej zyskać zaufanie gości, którzy oczekują czegoś więcej niż tylko komercyjnych usług hospitality.
Dziś Golden Tulip to 160 hoteli rozsianych po świecie. Łączy je wspólne dziedzictwo, przywiązanie do filozofii beztroski i utrzymywanie wspólnych standardów właściwych dla międzynarodowej marki premium. Każdy z nich ma w sobie również coś unikalnego, a to dzięki ludziom, którzy zamieniają budynek hotelowy w miejsce pełne życia. Zarówno goście, jak i pracownicy współtworzą każdy hotel Golden Tulip, nadając mu niepowtarzalną osobowość i lokalny koloryt.
Nad Wisłę marka Golden Tulip zawitała w 2004 roku wraz z pierwszym otwarciem hotelu Golden Tulip Warsaw Centre, który po ostatniej modernizacji jest flagowym obiektem Louvre Hotels Group w Polsce. Nowa odsłona Golden Tulip Warsaw Centre – zaprezentowana oficjalnie 18 sierpnia 2022 roku – to 143 pokoje ze strefą sypialno-wypoczynkową, w których sfery pracy i zabawy tworzą zharmonizowaną całość. To przestrzenie publiczne sprzyjające zawiązywaniu pozytywnych relacji międzyludzkich. To centrum konferencyjne, na które składa się osiem sal inspirowanych nazwami warszawskich ulic, w których każde spotkanie wyzwoli z uczestników nieprzebrane pokłady kreatywności. To strefa coworkingowa sprzyjająca burzom mózgów i twórczemu rozwiązywaniu problemów.
Cztery koncepty kulinarne
To obszar rekreacyjny z sauną i siłownią – wizyta w nich pozytywnie nastroi do pracy, a po pracy pozwoli przygotować się na popołudnie i wieczór pełne wrażeń. Tych zaś nie zabraknie w przestrzeni kulinarno-rozrywkowej The Complex, gdzie tętni życie oraz miksują się smaki, ludzie i doświadczenia. Współtworzą ją cztery koncepty kulinarne, w tym slow foodowa restauracja Tulipe oraz zlokalizowany pod przeszklonym sufitem koktajlbar Patio Mixology, gdzie na gości czekają autorskie koktajle i przekąski rodem z najróżniejszych zakątków świata, którymi można się dzielić z przyjaciółmi w samym sercu Warszawy. Golden Tulip Warsaw Centre to hotel, w którym świetna zabawa jest zawsze w programie.
Pod szyldem marki Golden Tulip w Polsce działają również liczne obiekty franczyzowe, by wymienić Golden Tulip Gdańsk Residence, Golden Tulip Kraków City Center, Golden Tulip Kraków Kazimierz, Golden Tulip Międzyzdroje Residence i Golden Tulip Warsaw Airport. Każdy z nich to wspaniały wybór dla gości, którzy poszukują ekscytujących, młodych duchem i inspirujących miejsc, gzie praca i zabawa zawsze idą ręka w rękę ze sobą nawzajem i z usługami premium, a wszystko to – w najmodniejszych destynacjach.
POWIĄZANE WPISY
7 lutego 2025
Mövenpick otwiera swój pierwszy hotel w Polsce
Marka Mövenpick, należąca do Accor, oficjalnie otworzyła swój pierwszy hotel w Polsce.…
0 Komentarzy1 Minuty
6 lutego 2025
Restauracje ważniejsze niż zabytki? Młodzi podróżni zmieniają priorytety
Ponad 70 proc. młodych podróżnych uważa, że kulinarne doświadczenia to kluczowy element…
0 Komentarzy5 Minuty
5 lutego 2025
Rekordowe zyski Arche. Inwestorzy zarobili 56 mln zł w 2024 roku
Grupa Arche dysponuje największą w kraju prywatną siecią hoteli z rodzimym kapitałem,…
0 Komentarzy6 Minuty
5 lutego 2025
Więcej turystów nad Bałtykiem w ferie. Hotele notują wzrost rezerwacji
Coraz więcej turystów wybiera nadmorskie kurorty na ferie zimowe. Pomorze Zachodnie staje…
0 Komentarzy5 Minuty
4 lutego 2025
II edycja Responsible Incentive Travel Day już w kwietniu
Stowarzyszenie Site Poland organizuje drugą edycję wydarzenia Responsible Incentive…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lutego 2025
Rekordowy rok dla Turcji: 62,2 mln turystów i 61,1 mld dolarów przychodu
W 2024 roku Türkiye (Turcja) odnotowała rekordowy wzrost liczby odwiedzających, goszcząc…
0 Komentarzy1 Minuty
3 lutego 2025
Arche rusza z rewitalizacją Królewskiej Papierni w Konstancinie
Kolejny zabytek na mapie Polski odzyska swój blask, a wszystko za sprawą rewitalizacji…
0 Komentarzy4 Minuty
31 stycznia 2025
Compensa: co trzeci turysta korzysta z polisy podczas zimowego urlopu
Złamana noga na stoku, zgubiony bagaż czy nagła choroba – 37 proc. Polaków przyznaje, że…
0 Komentarzy4 Minuty
30 stycznia 2025
100 tys. zwiedzających w Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel
29 stycznia próg Fabryki Czekolady E.Wedel przekroczył stutysięczny gość. Muzeum otwarte…
0 Komentarzy2 Minuty