GK PHH: jakość podstawą hotelarstwa

W dniach 18 – 19 stycznia w Regent Warsaw Hotel odbyło się szkolenie z systemu zarządzania jakością HACCP oraz Procedur Kontroli Operacyjnej dla pracowników całej Grupy Kapitałowej PHH. Było to pierwsze duże wydarzenie organizowane przez Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej Polskiego Holdingu Hotelowego od czasów pandemii.

Celem szkolenia była przede wszystkim realizacja jednego z elementów strategii jakim jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelarskimi poprzez świadome zarządzanie ryzykiem na każdym szczeblu. Szkolenia i warsztaty prowadzone przez audytorów przy czynnym udziale słuchaczy zaktywizowały wszystkich uczestników.

Tradycyjna formuła szkolenia zmieniła się w spotkanie hotelarzy Grupy PHH, którzy chętnie dyskutowali o wyzwaniach i dzielili się swoimi doświadczeniami z kolegami i koleżankami z innych Spółek. Były to dwa dni pracy, wymiany wiedzy i ogromna satysfakcja z uzyskanej synergii. Uczestnicy docenili przyjętą formułę szkolenia.

„Zgodnie z wizją „Polski kapitał, światowa jakość” to właśnie jakość jest dla nas najważniejsza. Pracownicy całej Grupy wierzą, że szeroko pojęta jakość jest podstawą hotelarstwa. Już na etapie deklaracji chętnych do udziału w szkoleniach było znacznie więcej niż przewidzianych miejsc. Zainteresowanie uczestnictwem w szkoleniach przeszło nasze najśmielsze oczekiwania” – poinformowała Barbara Podwysocka, dyrektor pionu jakości i bezpieczeństwa, organizator i prelegent szkolenia.

„Sposób przeprowadzenia szkolenia zasługuje na wielkie uznanie, gdyż angażował każdego uczestnika do czynnego udziału” – oceniła Anna Kostrzewska, kierownik działu operacyjnego spółki Elbest.

„Przykłady z życia wzięte pokazywały na co szczególnie zwracać uwagę i nie powielać błędów innych, czy nawet swoich. Części praktyczne jak dla mnie zawsze są najciekawsze i również ich nie zabrakło. Bardzo podobało mi się to, iż mogliśmy pojechać do innego hotelu, spotkać się z pracownikami z innych hoteli i wymienić doświadczeniami” – podsumowała Alicja Hemlich, kierownik gastronomii z obiektu spółki PHH Best Western Hotel Jurata.

Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej zaczyna organizować kolejne szkolenie z tej samej tematyki, a w planach są również szkolenia z pozostałych zakresów Procedur Kontroli Operacyjnej.