GK PHH: jakość podstawą hotelarstwa
W dniach 18 – 19 stycznia w Regent Warsaw Hotel odbyło się szkolenie z systemu zarządzania jakością HACCP oraz Procedur Kontroli Operacyjnej dla pracowników całej Grupy Kapitałowej PHH. Było to pierwsze duże wydarzenie organizowane przez Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej Polskiego Holdingu Hotelowego od czasów pandemii.
Celem szkolenia była przede wszystkim realizacja jednego z elementów strategii jakim jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelarskimi poprzez świadome zarządzanie ryzykiem na każdym szczeblu. Szkolenia i warsztaty prowadzone przez audytorów przy czynnym udziale słuchaczy zaktywizowały wszystkich uczestników.
Tradycyjna formuła szkolenia zmieniła się w spotkanie hotelarzy Grupy PHH, którzy chętnie dyskutowali o wyzwaniach i dzielili się swoimi doświadczeniami z kolegami i koleżankami z innych Spółek. Były to dwa dni pracy, wymiany wiedzy i ogromna satysfakcja z uzyskanej synergii. Uczestnicy docenili przyjętą formułę szkolenia.
„Zgodnie z wizją „Polski kapitał, światowa jakość” to właśnie jakość jest dla nas najważniejsza. Pracownicy całej Grupy wierzą, że szeroko pojęta jakość jest podstawą hotelarstwa. Już na etapie deklaracji chętnych do udziału w szkoleniach było znacznie więcej niż przewidzianych miejsc. Zainteresowanie uczestnictwem w szkoleniach przeszło nasze najśmielsze oczekiwania” – poinformowała Barbara Podwysocka, dyrektor pionu jakości i bezpieczeństwa, organizator i prelegent szkolenia.
„Sposób przeprowadzenia szkolenia zasługuje na wielkie uznanie, gdyż angażował każdego uczestnika do czynnego udziału” – oceniła Anna Kostrzewska, kierownik działu operacyjnego spółki Elbest.
„Przykłady z życia wzięte pokazywały na co szczególnie zwracać uwagę i nie powielać błędów innych, czy nawet swoich. Części praktyczne jak dla mnie zawsze są najciekawsze i również ich nie zabrakło. Bardzo podobało mi się to, iż mogliśmy pojechać do innego hotelu, spotkać się z pracownikami z innych hoteli i wymienić doświadczeniami” – podsumowała Alicja Hemlich, kierownik gastronomii z obiektu spółki PHH Best Western Hotel Jurata.
Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej zaczyna organizować kolejne szkolenie z tej samej tematyki, a w planach są również szkolenia z pozostałych zakresów Procedur Kontroli Operacyjnej.
POWIĄZANE WPISY
14 maja 2025
Airbnb z usługami, doświadczeniami i nową aplikacją
Airbnb ogłasza największe zmiany od czasu swojego powstania. W ramach edycji Lato 2025…
0 Komentarzy7 Minuty
14 maja 2025
Nocowanie.pl: rezerwacje na ostatnią chwilę i cięcie kosztów. Turyści zmieniają nawyki
Mimo sprzyjającej pogody i korzystnego układu kalendarza, majówka 2025 nie spełniła…
0 Komentarzy4 Minuty
12 maja 2025
Polski design w europejskim wydaniu. Nowe wnętrza hotelu Mercure Tallinn
Hotel Mercure Tallinn zyskał nowe wnętrza, zaprojektowane przez warszawskie Aure Studio…
0 Komentarzy2 Minuty
8 maja 2025
Campanile Warszawa Północ: hotel miejski jako przestrzeń społeczna i funkcjonalna
Hotel Campanile Warszawa Północ redefiniuje rolę miejskiego hotelu, łącząc funkcję…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2025
Podlaski Bon Turystyczny rusza od Wielkanocy
Ponad 500 przedsiębiorców bierze udział w Programie Podlaski Bon Turystyczny. Od…
0 Komentarzy2 Minuty
24 marca 2025
Nowa odsłona B&B Hotel Wrocław Centrum. Zakończono modernizację obiektu
B&B Hotel Wrocław Centrum przeszedł kompleksową modernizację. Prace objęły zarówno…
0 Komentarzy2 Minuty
24 marca 2025
Ruszył Podlaski Bon Turystyczny
Dziś wystartowała strona Podlaskiego Bonu Turystycznego, programu mającego ożywić ruch…
0 Komentarzy3 Minuty
20 marca 2025
Tribe Krakow Old Town otwiera drzwi dla nowych talentów
Wraz z nadchodzącym otwarciem Tribe Krakow Old Town rozpoczyna się rekrutacja personelu…
0 Komentarzy2 Minuty
19 marca 2025
Sun & Snow: inwestowanie w apartamenty rekreacyjne w Polsce wciąż się opłaca
Wzrost kosztów budowy, zmieniające się preferencje klientów oraz procesy…
0 Komentarzy7 Minuty