Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel

Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do Warszawy ponad 60 przedstawicieli czołowych firm z branży podróży biznesowych.
7 kwietnia br. BCD Travel Poland zorganizowało Forum Liderów Business Travel. Do warszawskiego hotelu PURO przybyli przedstawiciele ponad 60 firm, które priorytetowo traktują politykę podróży służbowych i spotkań biznesowych oraz liderów tego rynku.
W programie znalazły się wystąpienia i panele z udziałem praktyków i ekspertów rynku. Jednym z najbardziej oczekiwanych punktów wydarzenia była rozmowa z Michałem Fijołem, prezesem PLL LOT. Przedstawił on strategię rozwoju narodowego przewoźnika w kontekście zmieniających się potrzeb klientów biznesowych.
,,Klientów biznesowych identyfikujemy głównie dzięki temu, kto kupuje im bilety – mówi Michał Fijoł – Agenci specjalizujący się w podróżach służbowych odpowiadają za sprzedaż, w zależności od kierunku, od 40 do 60 proc.”
Duże zainteresowanie wzbudził także inspirujący wykład generała Romana Polko, byłego dowódcy jednostki GROM. Generał mówił o przywództwie i budowaniu strategii w czasach niepewności. Wśród innych poruszanych tematów znalazły się m.in. nowe technologie w podróżach służbowych, podejście do zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw oraz ewolucja roli Travel Managera w organizacjach.
Wymiana doświadczeń
Niezwykle wartościową rozmowę przeprowadzili przedstawiciele dwóch kluczowych graczy na rynku lotniczym – narodowego przewoźnika PLL LOT oraz globalnego dostawcy technologii GDS – Amadeus. Rozmowa dotyczyła kierunków rozwoju NDC (New Distribution Capability) zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych. Uczestnicy dyskusji zwrócili uwagę na zmieniający się model dystrybucji ofert lotniczych i jego wpływ na ekosystem podróży służbowych.
„Celem forum było nie tylko przekazanie wiedzy. Przed przede wszystkim chcieliśmy stworzyć przestrzeń do rozmowy i wymiany doświadczeń między liderami rynku branży podróży i spotkań służbowych. – powiedział Adam Kuna, dyrektor zarządzający BCD Travel Poland – Ogromna frekwencja i aktywny udział uczestników pokazują, że potrzeba takich spotkań branżowych jest dziś większa niż kiedykolwiek”
Forum odbyło się w formule jednodniowej i zakończyło się koktajlem.
POWIĄZANE WPISY
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Itaka wprowadza własną markę lotniczą. Air 001 wchodzi na rynek
Air 001 to nowy projekt Itaka Holdings. W odpowiedzi na potrzebę większej kontroli nad…
0 Komentarzy4 Minuty
24 kwietnia 2025
Tysiące skarg na eDreams. Ryanair wzywa hiszpańskie władze do interwencji
Ryanair wezwał hiszpańskie władze i organizacje konsumenckie do podjęcia działań w…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2025
Abu Dhabi gościło najlepszych sprzedawców Itaki
Blisko 200 najlepszych partnerów sprzedażowych Itaki spotkało się w dniach 10–17 kwietnia…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2025
Rainbow Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Pozostało już kilka dni do kolejnej edycji Forum Promocji Turystycznej organizowanego…
0 Komentarzy2 Minuty