Fly.pl: Turcja, Egipt i Grecja biorą 2/3 rynku

Logo Fly.pl
Logo Fly.pl

W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący imprezy do Turcji, Egiptu i Grecji stanowili ponad 67 proc. wszystkich klientów.

Sprzedaż oferty tureckiej stanowiła 28,78 proc., egipskiej – 28,4 proc., zaś greckiej – 10,08 proc.

Pierwszą piątkę uzupełniają Tunezja – 6,39 proc. oraz Hiszpania – 5,62 proc.

Tydzień wcześniej (17-23 lutego) pierwsza piątka wyglądała następująco: Turcja – 25,15 proc., Egipt – 20,93 proc., Grecja – 18,05 proc., Hiszpania – 5,55 proc., Zjednoczone Emiraty Arabskie – 3,82 proc.

Jeśli chodzi o porównanie sprzedaży sezonu zimowego (wyloty do końca marca) i letniego, to w ostatnim tygodniu sprzedaż zimy stanowiła 23,98 proc. sprzedaży, zaś sprzedaż lata – 73,66