Fly.pl: rekordowa sprzedaż w czerwcu i niższe ceny wakacyjnych podróży
![](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2022/10/starostel2.jpg)
Czerwiec tego roku okazał się kolejnym rekordowym miesiącem w sezonie 2023 dla Fly.pl. Według danych, liczba dokonanych rezerwacji wzrosła o 37 proc. w porównaniu do czerwca 2022. Co ciekawe, mimo zwiększonej aktywności, średnia cena rezerwacji spadła o tysiąc złotych. Korzystny wskaźnik cenowy przyczynił się do wzrostu obrotu o 19 proc.
Czerwiec wyraźnie wyłonił się jako miesiąc sprzedaży wycieczek last minute, z dużą dostępnością ofert w przystępnych cenach, sięgających nawet poniżej 900 zł za osobę. W rezultacie aż 45 proc. rezerwacji dotyczyło wyjazdów planowanych w czerwcu. Najpopularniejszym kierunkiem podróży okazała się Turcja, która zajęła pierwsze miejsce z udziałem 34 proc. w całkowitej sprzedaży. Następne pozycje zajęły Grecja, Egipt, Bułgaria i Tunezja, które cieszyły się udziałem 7,7 proc. w liczbie dokonanych rezerwacji.
Tradycyjnie, wakacje all inclusive cieszyły się największą popularnością, stanowiąc aż 79 proc. w sprzedaży. Co więcej, hotele czterogwiazdkowe przyciągały uwagę większości podróżujących, stanowiąc 52 proc. udziału w preferowanych miejscach zakwaterowania.
„Czerwiec we Fly.pl był kolejnym miesiącem sezonu 2023, który odnotował rekordowe wyniki sprzedaży. Liczba dokonanych rezerwacji wzrosła o 37 proc. w stosunku do czerwca 2022, jednak ze względu na spadek średniej ceny rezerwacji aż o tysiąc złotych wzrost obrotu miał wskaźnik 19 proc. Obserwując sprzedaż w pierwszych dniach lipca, prognozujemy, że trend obniżania cen w stosunku do 2022 utrzyma się również w tym miesiącu, ale nie będzie to tak duża różnica jak w czerwcu” – powiedziała Katarzyna Papis, dyrektor sprzedaży e-commerce.
Fly.pl odnotowuje rekordową sprzedaż w maju. Polacy wybierają wycieczki do Turcji, Egiptu i Grecji
POWIĄZANE WPISY
23 lipca 2024
Nowa atrakcja turystyczna w Zagrzebiu. Muzeum Krawatów już otwarte
Od niedawna Zagrzeb może pochwalić się jedynym w swoim rodzaju muzeum dedykowanym…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 lipca 2024
Badanie Avis: Polacy coraz chętniej wybierają spontaniczne podróże
Blisko 75 proc. Polaków zdecydowałoby się na spontaniczną podróż, wynika z najnowszego…
0 Komentarzy2 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
18 lipca 2024
PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja…
0 Komentarzy2 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
15 lipca 2024
Sun & Snow: miejsc na wakacje nie zabraknie, ale tańsze oferty szybko znikają
Jak zapewnia firma Sun & Snow miejsc dla turystów nie zabraknie – choć wiele ofert…
0 Komentarzy2 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty