FlixBus i Shopee promują się razem i oferują przejazdy

W ostatni miesiąc wakacji FlixBus rozpoczął współpracę z Shopee, przygotowując specjalną ofertę zniżkową. Dzięki kampanii obu marek klienci mogą zaoszczędzić zarówno na podróżach, jak i zakupach na platformie Shopee. Letnia promocja jest już aktywna i potrwa do 9 września.
Okres wakacyjny sprzyja planowaniu bliższych i dalszych podróży, które wiążą się często z wieloma nieprzewidzianymi kosztami. Ze względu na rosnące ceny produktów i usług, obecny sezon może być dla wielu osób szczególnie wymagający. Dlatego też FlixBus wraz z Shopee postanowiły uruchomić wspólną kampanię, która może pomóc ograniczyć wakacyjne wydatki.
W ramach partnerstwa użytkownicy Shopee mogą korzystać ze zniżek na letnie przejazdy po całej Polsce i Europie, a pasażerowie FlixBusa mogą dokonać pierwszych zakupów na Shopee z rabatem.
Shopee wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom użytkowników, nie tylko zapewnia dostęp do milionów produktów w przystępnych cenach na swojej platformie, ale także dba o szeroki wybór dodatkowych zniżek – w tym wypadku zniżki wakacyjnej pozwalającej na podróże.
Szczegóły promocji
Nowi użytkownicy, którzy dokonają pierwszych zakupów na stronie www.shopee.pl bądź w aplikacji Shopee z użyciem kodu FlixBus, otrzymają rabat -15zł na pierwsze zakupy w Shopee (od wartości minimalnej 16zł), z darmową dostawą.
Po potwierdzeniu otrzymania zamówienia użytkownicy otrzymają z kolei indywidualny kod rabatowy na zniżkę 15 proc. do wykorzystania na dowolne połączenie z siatki FlixBusa. Warto zaznaczyć, że rabat obowiązuje na cały koszyk zakupowy, co oznacza, że można go wykorzystać, kupując za jednym razem kilka biletów na przejazdy FlixBusem – nie jest on przypisany do jednego biletu.
Promocja trwa do 9 września 2022 roku lub do wyczerpania puli kodów promocyjnych.
FlixBus świętuje dwa lata w krajach bałtyckich i otwiera nową linię
POWIĄZANE WPISY
8 lutego 2023
Lotnisko w Rzeszowie: najlepszy styczeń w historii. Odprawiono 57,5 tys. pasażerów
Padł kolejny rekord na lotnisku w Jasionce. W styczniu odprawiło 57,5 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy1 Minuty
8 lutego 2023
TT-Line dodaje szwedzki port Karlshamn do swojej siatki połączeń promowych
TT-Line dodaje do oferty połączeń promowych dodatkowy port w Szwecji. Od kwietnia 2023 r.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lutego 2023
Ryanair ogłasza nowe trasy i planuje przewieźć ok. 300 tys. pasażerów z Lotniska Chopina
Podczas wtorkowej konferencji prasowej (7 lutego) prezes irlandzkiego Ryanaira…
0 Komentarzy3 Minuty
7 lutego 2023
Ósmy cykl szkoleń dla biur podróży Merigo Meeting Tour już 17 lutego w Warszawie
System rezerwacyjny Merigo/Go Global Travel zaprasza na bezpłatne szkolenie podczas…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lutego 2023
eSky.pl: liczba styczniowych rezerwacji wzrosła o 81 proc. w porównaniu do 2022
Polacy masowo rozpoczęli planowanie tegorocznych podróży – zainteresowanie wyrażone…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
A&o Hostels: już za dwa lata będziemy pierwszą w Europie bezemisyjną siecią hosteli
W 2025 roku a&o chce być pierwszą siecią hosteli o zerowej emisji CO2 w Europie – dzięki…
0 Komentarzy2 Minuty
6 lutego 2023
IMTM 2023: spodziewamy się około 20 tys. odwiedzających
W dniach 14-15 lutego 2023 roku odbędą się w Tel Awiwie po raz 29. Międzynarodowe Targi…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
Polskie lotniska regionalne obsłużyły prawie 27 mln pasażerów w 2022
Związek Regionalnych Portów Lotniczych opublikował statystyki dotyczące ruchu…
0 Komentarzy3 Minuty
2 lutego 2023
TT-Line zwiększa potencjał przewozowy z drugą jednostką Green Ship Peter Pan
Zawinięcie drugiego promu GreenShip Peter Pan do Terminala Promowego w Świnoujściu jest…
0 Komentarzy4 Minuty