Exim Tours zadowolony ze szkoleń agentów

archiwum Exim Tour

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, Exim stawia na szkolenia swojej sieci agencyjnej za pośrednictwem wszystkich dostępnych kanałów. Nowa formuła szkoleń pozwoliła podczas czterogodzinnych spotkań przedstawić 79 hoteli z oferty touroperatora, podzielonych na bloki tematyczne.

Marcin Małysz, dyrektor produktu Exim SA, powiedział: „W roku 2019 zorganizowaliśmy 15 wyjazdów studyjnych na które zabraliśmy 290 agentów, zorganizowaliśmy 7 szkoleń online, które obejrzało ponad 2450 biur i które są cały czas dostępne na naszym kanale na YouTube. Odwiedziliśmy 10 miast w Polsce organizując szkolenia z naszej oferty na sezon Lato 2020 podczas których uczestniczyło ponad 1050 biur agencyjnych z całej Polski.
Stawiamy duży nacisk na jakość obsługi klienta, więc szkolenia naszych pracowników jak i agentów są dla nas priorytetem ”.

Exim Tours szykuje również zupełnie inną formułę katalogu na przyszły rok.