Esky: prawie wszystkie bilety Lufthansa Group sprzedajemy przez system NDC

Technologia New Distribution Capability (NDC) pozwala liniom lotniczym bezpośrednio dostarczać swoje oferty platformom do organizacji podróży. Dzięki temu rozwiązaniu podróżni samodzielnie organizujący swoje podróże mogą korzystać z cen i informacji identycznych do tych prezentowanych przez linie lotnicze. Wdrożenie NDC przyniosło Grupie esky wzrost sprzedaży biletów na loty Lufthansy oraz zwiększenie jej udziału w strukturze sprzedaży linii regularnych.
Technologia New Distribution Capability (NDC) pozwala liniom lotniczym bezpośrednio dostarczać swoje oferty platformom do organizacji podróży. Dzięki temu rozwiązaniu podróżni samodzielnie organizujący swoje podróże mogą korzystać z cen i informacji identycznych do tych prezentowanych przez linie lotnicze. Wdrożenie NDC przyniosło Grupie eSky wzrost sprzedaży biletów na loty Lufthansy oraz zwiększenie jej udziału w strukturze sprzedaży linii regularnych.
Współpraca między Grupą Esky a przewoźnikami zrzeszonymi w Lufthansa Group to kolejny etap zacieśniania relacji partnerskich między firmami. W 2020 roku Grupa Esky zdecydowała się na uzupełnienie dotychczasowych źródeł pozyskiwania ofert lotniczych o system NDC Lufthansa Group. Po jego wdrożeniu potroiła sprzedaż biletów na rejsy realizowane liniami niemieckiego potentata branży lotniczej. Natomiast ich udział w strukturze sprzedaży linii regularnych wzrósł z blisko 5 proc. w 2019 roku do prawie 14 proc. w 2022.
„Koncentrujemy się na rozwiązaniach przyszłości, które transformują branżę turystyczną i stawiają klienta na pierwszym miejscu. Model dystrybucji NDC jest jednym z elementów tej zmiany, a ścisła współpraca z Lufthansa Group to idealny przykład wspólnych działań na rzecz klientów linii lotniczych i internetowych biur podróży. Pokazujemy innym graczom na rynku, że współpraca na partnerskich zasadach oznacza wymierne korzyści dla wszystkich stron – podkreśla Jakub Bajorski, chief product officer w Grupie esky.
W wyniku współpracy technologicznej i produktowej Grupa Esky przeszła na model sprzedaży biletów oferowanych przez Lufthansa Group wyłącznie za pośrednictwem technologii NDC. Dzięki temu klienci zyskują dostęp nie tylko do bezpośrednich cen w kanałach przewoźnika, ale też do usług dodatkowych z portfolio takich linii jak Air Dolomiti, Austian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings Discover, Lufthansa i SWISS. Chodzi m.in. o możliwość wykupienia bagażu rejestrowanego, dokładny wybór miejsc w samolocie i posiłków, a także wstęp do saloników biznesowych na lotnisku. Otwiera to też nowe możliwości w zakresie współpracy firm na innych obszarach.
„Niezwykle cieszymy się z faktu, że Grupa Esky osiągnęła wyjątkowy poziom adopcji technologii NDC, sprzedając prawie wszystkie oferty linii lotniczych Lufthansa Group poprzez ten kanał. To kolejny kamień milowy w naszej współpracy. Grupa esky wdrożyła zaawansowaną technologię dystrybucji i staje się pionierem w dostarczaniu klientom szerokiej gamy lotów i produktów dodatkowych linii zrzeszonych w Lufthansa Group” – podkreśla Johannes Walter, head of channel partners w Lufthansa Group.
W tej chwili Esky dystrybuuje oferty 35 linii lotniczych za pomocą NDC. Natomiast do końca 2023 technologia ta będzie odpowiadać za ok. połowę sprzedaży w segmencie regularnych linii lotniczych w serwisach grupy.
Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami
POWIĄZANE WPISY
29 września 2023
WOT prezentuje nową publikację. Poznaj Warszawę „Nad dachami”
Warszawska Organizacja Turystyczna zaprezentowała swoją najnowszą publikację, "Nad…
0 Komentarzy1 Minuty
28 września 2023
Ryanair zapowiada jesienno-zimowe cięcia w rozkładzie lotów. Dostawy Boeingów opóźnione
Ryanair, poinformował dziś (czwartek, 28 września) o cięciach w rozkładzie lotów na zimę…
0 Komentarzy2 Minuty
27 września 2023
B&B Hotels planuje nowe inwestycje przy centrach handlowych
Sieć B&B Hotels, planuje ekspansję na polskim rynku, koncentrując się na projektach typu…
0 Komentarzy3 Minuty
26 września 2023
Analiza Kiwi.com: millenialsi najchętniej wybierają city breaki
Kiwi.com, firma zajmująca się technologią turystyczną oraz wyszukiwarka tanich lotów,…
0 Komentarzy2 Minuty
26 września 2023
Wakacje 2024: Polacy planują wypoczynek z dużym wyprzedzeniem
Oferty na lato 2024 dostępne są od ponad dwóch miesięcy, a zainteresowanie nimi rośnie z…
0 Komentarzy9 Minuty
26 września 2023
Flix ogłasza rekordowe wyniki za pierwsze półrocze 2023. Wzrost przychodów o 54 proc.
Flix ogłosił wyniki za pierwsze półrocze 2023 roku. Ponad 36 mln pasażerów na całym…
0 Komentarzy4 Minuty
26 września 2023
Grupa PHH wraz z inteliRobots inwestują w sztuczną inteligencję. Ma to usprawnić funkcjonowanie usług hotelowych
Grupa PHH ogłosiła nawiązanie partnerstwa z inteliRobots w celu wprowadzenia nowych…
0 Komentarzy2 Minuty
25 września 2023
Premiera utworu Moje Mazowsze. Powstała piosenka z okazji 25-lecia samorządu województwa mazowieckiego
25 września w Basenie Artystycznym Warszawskiej Opery Kameralnej odbyła się premiera…
0 Komentarzy2 Minuty
21 września 2023
Analiza SEO serwisów turystycznych w Google. Najlepsze Wakacje.pl, za nimi Itaka
Sezon urlopowy jeszcze trwa, ale już teraz warto myśleć o przyszłorocznych wakacjach.…
0 Komentarzy9 Minuty