Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami
Grupa eSky wprowadza nową ofertę dynamicznego pakietowania i rozwiązania typowe dla touroperatorów, takie jak lokalne transfery realizowane przez partnerów. Narzędzie ma dać klientom możliwość samodzielnego dobrania elementów składowych podróży.
W ramach oferty pakietów – city breaków oraz wakacji – grupa eSky łączy dynamiczne pakietowanie z rozwiązaniami znanymi z oferty touroperatorów, takimi jak transfery realizowane przez lokalnych partnerów. Firma wprowadza rozwiązanie, które umożliwia pakietowanie lotu i noclegu w jednej cenie. Dzięki tej ofercie, klienci będą mogli dowolnie łączyć te elementy podczas jednej rezerwacji.
„Pakiety city breaków i wakacji nie tylko pozwalają wybierać loty o dogodnej porze dnia, ale także otwierają Polakom dostęp do hoteli wcześniej oferowanych klientom zagranicznych biur podróży. Dzięki ofercie pakietowania w zasięgu ręki pojawiają się bowiem Portugalia, Cypr, Malta, Włochy, Lazurowe Wybrzeże we Francji czy Albania, czy też dowolny kierunek, gdzie realizowane są loty” – podkreśla Łukasz Neska, wiceprezes ds. rozwoju w Grupie eSky.
W Polsce grupa eSky posiada wpis do rejestru organizatorów turystyki, a jej oferta pakietowa jest objęta Turystycznym Funduszem Gwarancyjnym. Oznacza to, że firma bierze na siebie pełną odpowiedzialność za organizację i realizację urlopu klienta.
Praktyki z Wielkiej Brytanii dzięki zagranicznemu dyrektorowi
Nicholas Smith, specjalista z brytyjskich firm turystycznych, takich jak loveholidays i lastminute.com, dołączył do grupy eSky jako nowy dynamic packaging director. Jego zadaniem będzie wprowadzenie i rozwój popularnych na Zachodzie pakietów dynamicznych. Współpracując z Jarosławem Grabczakiem, leisure and accommodations managerem w eSky, Smith połączy praktyki z Zachodu z oczekiwaniami podróżników w Europie Środkowo-Wschodniej, tworząc nowy model pakietów dynamicznych.
Oferta pakietowa o 200 proc. w górę
Elementem strategii grupy eSky jest zwiększenie przychodów ze sprzedaży pakietów city breaków i wakacji. W pierwszym kwartale sprzedaż dynamicznych pakietów wzrosła o 200 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku.
POWIĄZANE WPISY
19 marca 2024
Andrzej Ilków nowym prezesem PPL S.A.
Andrzej Ilków został powołany przez Radę Nadzorczą Spółki Polskie Porty Lotnicze na…
0 Komentarzy4 Minuty
18 marca 2024
Analiza cinkciarz.pl: efekty przystąpienia Rumunii i Bułgarii do Strefy Schengen na ceny, turystykę i e-commerce
Cinkciarz przedstawił analizę wpływu przystąpienia Rumunii i Bułgarii do strefy Schengen…
0 Komentarzy3 Minuty
18 marca 2024
Wakacje.pl startuje z nową kampanią rekrutacyjną kreowaną przez sztuczną inteligencję
Wakacje.pl stworzyły nową kampanię rekrutacyjną, a jej przygotowanie „zleciły” sztucznej…
0 Komentarzy3 Minuty
18 marca 2024
Biura podróży – znaczący spadek cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
18 marca 2024
Cypr i Nekera wspólnie zadbają o ekosystem i zrównoważoną turystykę
Nekera kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, wybierając destynacje priorytetowo…
0 Komentarzy4 Minuty
14 marca 2024
Rekordowa liczba noclegów Polaków w Dreźnie
Drezno i Kraina Łaby odbudowują turystykę do poziomu sprzed pandemii. Polacy liderem…
0 Komentarzy2 Minuty
14 marca 2024
Dubaj Gov Games 2024 zabrała zawodników na szczyt Burdż Chalifa
W tym roku piąta edycja Gov Games osiągnęła nowy poziom dzięki nowej, dodatkowej rundzie…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2024
DER Touristik zmienia się w Dertour i prognozuje wzrost obrotów o 30 proc. w 2024
W 2023 roku grupa DER Touristik osiągnęła 23 proc. wzrost obrotów i patrzy z optymizmem…
0 Komentarzy5 Minuty
13 marca 2024
Ras Al Khaimah i Oman zachęcają do odwiedzenia obu miejsc podczas jednej podróży
Visit Ras Al Khaimah oraz Ministerstwo Turystyki Omanu stworzyły letnią kampanię…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami […]