Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami

fot. materiały prasowe

Grupa eSky wprowadza nową ofertę dynamicznego pakietowania i rozwiązania typowe dla touroperatorów, takie jak lokalne transfery realizowane przez partnerów. Narzędzie ma dać klientom możliwość samodzielnego dobrania elementów składowych podróży.

W ramach oferty pakietów – city breaków oraz wakacji – grupa eSky łączy dynamiczne pakietowanie z rozwiązaniami znanymi z oferty touroperatorów, takimi jak transfery realizowane przez lokalnych partnerów. Firma wprowadza rozwiązanie, które umożliwia pakietowanie lotu i noclegu w jednej cenie. Dzięki tej ofercie, klienci będą mogli dowolnie łączyć te elementy podczas jednej rezerwacji.

„Pakiety city breaków i wakacji nie tylko pozwalają wybierać loty o dogodnej porze dnia, ale także otwierają Polakom dostęp do hoteli wcześniej oferowanych klientom zagranicznych biur podróży. Dzięki ofercie pakietowania w zasięgu ręki pojawiają się bowiem Portugalia, Cypr, Malta, Włochy, Lazurowe Wybrzeże we Francji czy Albania, czy też dowolny kierunek, gdzie realizowane są loty” – podkreśla Łukasz Neska, wiceprezes ds. rozwoju w Grupie eSky.

W Polsce grupa eSky posiada wpis do rejestru organizatorów turystyki, a jej oferta pakietowa jest objęta Turystycznym Funduszem Gwarancyjnym. Oznacza to, że firma bierze na siebie pełną odpowiedzialność za organizację i realizację urlopu klienta.

Praktyki z Wielkiej Brytanii dzięki zagranicznemu dyrektorowi

Nicholas Smith, specjalista z brytyjskich firm turystycznych, takich jak loveholidays i lastminute.com, dołączył do grupy eSky jako nowy dynamic packaging director. Jego zadaniem będzie wprowadzenie i rozwój popularnych na Zachodzie pakietów dynamicznych. Współpracując z Jarosławem Grabczakiem, leisure and accommodations managerem w eSky, Smith połączy praktyki z Zachodu z oczekiwaniami podróżników w Europie Środkowo-Wschodniej, tworząc nowy model pakietów dynamicznych.

Oferta pakietowa o 200 proc. w górę

Elementem strategii grupy eSky jest zwiększenie przychodów ze sprzedaży pakietów city breaków i wakacji. W pierwszym kwartale sprzedaż dynamicznych pakietów wzrosła o 200 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku.

Weronika Szabelewska

Zastępczyni Redaktorki Naczelnej


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center