Emirates zwróciły klientom ponad 1,4 mld dolarów

Emirates zwracają pieniądze za niewykorzystane loty
Samoloty w barwach Emirates/fot. archiwum Emirates

Linie Emirates ogłosiły, że do tej pory przekazały klientom już ponad 1,4 miliarda dolarów w ramach zwrotów kosztów podróży, które wynikały z sytuacji epidemicznej COVID-19.

Od marca przetworzono ponad 1,4 miliona próśb dotyczących zwrotu kosztów, co stanowi 90 proc. wszystkich wniosków, jakie otrzymały linie lotnicze. Co więcej, obejmuje to niemal wszystkie przypadki zgłoszone przez klientów z całego świata do końca czerwca.
Od czasu wybuchu pandemii linie Emirates zainwestowały dodatkowe środki, aby zwiększyć swoje możliwości związane z przetwarzaniem zapytań od klientów. Przewoźnik kontynuuje również współpracę z partnerami biznesowymi, aby ułatwić zwroty kosztów osobom, które zarezerwowały loty za pośrednictwem biur podróży czy globalnych systemów rezerwacji (GDS).

Tim Clark, prezes Linii Emiratem, powiedział: „Rozumiemy, że z punktu widzenia naszych klientów każda oczekująca prośba o zwrot pieniędzy jest bardzo ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby sprawnie uregulować wszelkie koszty spowodowane przez pandemię. Większość przypadków jest prostych i szybko je rozpatrzymy. Są jednak wnioski, które wymagają weryfikacji i ich rozwiązanie zajmie naszym zespołom nieco więcej czasu. Jesteśmy wdzięczni naszym klientom za cierpliwość i zrozumienie.”

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center