Emirates z pięcioma gwiazdkami za najlepszą rozrywkę
Linie Emirates po raz drugi z rzędu zdobyły nagrodę za najlepszą rozrywkę pokładową w plebiscycie Global Passenger Choice Awards 2019 zorganizowanym podczas targów APEX EXPO w Bostonie w ostatni poniedziałek.
Przewoźnik otrzymał także pięć gwiazdek w systemie Global Airline Official Airline Rating, tj. najwyższą ocenę w pierwszej klasyfikacji linii lotniczych opartej wyłącznie na potwierdzonych opiniach pasażerów.
Linie Emirates nieustannie inwestują w system rozrywki pokładowej ice jako nieodłączny element najwyższej jakości oferty dla pasażerów we wszystkich klasach. Niedawno przewoźnik dodał do systemu ice własne kanały Food Channel i Wine Channel, na których przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Oprócz autorskich produkcji ice oferuje do 3,5 tys. kanałów z rozrywką – w tym najnowsze filmy z całego świata w przeszło 40 językach, liczne kompilacje uznanych seriali telewizyjnych, ogromną kolekcję muzyki i ponad 100 gier.
W ostatnim roku w systemie pojawiło się ponad tysiąc nowych kanałów, które jeszcze bardziej urozmaiciły ofertę rozrywkową na pokładzie.
W systemie ice znajdują się także prowadzone przez ekspertów kursy LinkedIn Learning z zakresu m.in. przywództwa czy zarządzania i marketingu, a także kursy językowe uTalk dla początkujących.
Na pokładzie ponad 170 samolotów można oglądać telewizję na żywo, w tym turnieje sportowe i najnowsze wiadomości. Sieć Wi-Fi znajduje się na pokładzie ponad 99% samolotów Emirates, a we wszystkich klasach pasażerowie mogą skorzystać z bezpłatnego pakietu 20 MB danych. Członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards mają nieograniczony dostęp do bezpłatnego Internetu bezprzewodowego lub mogą skorzystać z promocyjnych pakietów danych w zależności od poziomu członkostwa i klasy podróży. Każdego miesiąca z pokładowego Wi-Fi korzysta ponad milion pasażerów Emirates.
Wyróżnienia APEX Passenger Choice Awards przyznawane są na podstawie opinii pasażerów gromadzonych przez APEX za pośrednictwem najlepiej ocenianej aplikacji ułatwiającej organizację podróży – TripIt® from Concur®. Stosując pięciogwiazdkową skalę, pasażerowie ocenili ponad milion lotów zrealizowanych przez blisko 500 linii lotniczych w okresie od 1 lipca 2017 do 31 czerwca 2018 r.
POWIĄZANE WPISY
27 stycznia 2023
Nowa inwestycja Air France-KLM – cztery samoloty transportowe i trzy pasażerskie
Grupa Air France-KLM inwestuje w nowe samoloty. Proces odmładzania floty ma istotny…
0 Komentarzy3 Minuty
27 stycznia 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
26 stycznia 2023
Wizz Air – 10 samolot na Lotnisku Chopina w Warszawie i 6 nowych tras latem
Linia lotnicza Wizz Air planuje na maj dodanie 10. samolotu na Lotnisku Chopina oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
26 stycznia 2023
Wizz Air połączy Katowice z Erywaniem
Linia lotnicza Wizz Air uruchomi do 29 kwietnia nowe połączenie z Katowice Airport do…
0 Komentarzy2 Minuty
25 stycznia 2023
Ryanair wraca na Lotnisko Chopina. Pięć letnich tras
Ryanair ogłosił dziś (25 stycznia), że po czterech latach wraca na lotnisko Warszawa…
0 Komentarzy2 Minuty
25 stycznia 2023
Polska Akademia Lotnicza otworzyła Centrum Symulatorowe dla Załóg Pokładowych
We wtorek 24 stycznia odbyło się oficjalne otwarcie Centrum Symulatorowego dla Załóg…
0 Komentarzy5 Minuty
24 stycznia 2023
Emirates: program Skywards ma już 30 mln członków
Emirates Skywards pobił rekord, rejestrując ponad 30 milionów członków na całym świecie.…
0 Komentarzy5 Minuty
24 stycznia 2023
Emirates testuje samoloty zasilane w 100 proc. zrównoważonym paliwem lotniczym
Linie Emirates pomyślnie zakończyły naziemne testy jednego ze swoich silników GE90 w…
0 Komentarzy2 Minuty
23 stycznia 2023
Ryanair obniża emisję dwutlenku węgla o 165 tys. ton
Zgodnie z umową z Aviation Partners Boeing (APB), Ryanair, zainstalował dzisiaj (23…
0 Komentarzy1 Minuty