Emirates rozszerza usługę zamawiania posiłków przed lotem na trasach europejskich

fot. archiwum Emirates

Linie lotnicze Emirates wprowadzają usługę zamawiania posiłków przed lotem na europejskich trasach, w tym Warszawie, Rzymie, Wenecji i innych popularnych miejscach. Pasażerowie klasie biznes będą mogli wybrać swoje ulubione danie 14 dni przed planowanym odlotem, co ma przyczynić się do ograniczenia marnowania żywności.

Po przeprowadzonym pilotażu usługi zamawiania posiłku przed lotem na trasach Emirates w Wielkiej Brytanii, linie wprowadzają ją także dla kolejnych połączeń. Oferta jest już dostępna dla podróżnych korzystających z rejsów obejmujących takie europejskie kierunki, jak Warszawa, Wenecja, Rzym, Bolonia, Praga, Wiedeń, Stambuł, Dublin, Hamburg, Bruksela oraz Madryt. Z opcji spersonalizowanych posiłków jako jedni z pierwszych skorzystają także pasażerowie podróżujący na popularnych trasach do i z Seszeli oraz Mauritiusa.

W ciągu najbliższych miesięcy przewoźnik planuje wprowadzenie usługi na trasach na całym świecie. Pozwoli ona pasażerom podróżującym w klasie biznes na wybór głównego dania od 14 dni do 24 godzin przed planowanym odlotem. Dzięki temu pasażerowie będą mieć pewność, że za każdym razem otrzymają swoje ulubione danie. Usługa wyboru preferowanych przez podróżnych posiłków przyczyni się także do ograniczenia marnowania żywności.

Ograniczenie marnowania żywności i ulubione dania inspirowane regionalnymi smakami

Klienci mają możliwość przeglądania menu pokładowego na stronie przewoźnika oraz w aplikacji Emirates. W menu znajdują się dania przygotowane przez szefa kuchni Emirates, inspirowane regionalnymi smakami i bazujące na świeżych, lokalnych produktach. W przykładowym menu znajdują się m.in. naleśniki z czekoladą, orzechami laskowymi i serem ricotta oraz kompot z moreli serwowane na śniadanie, polędwica wołowa z sosem tymiankowym, pieczonymi ziemniakami i gotowanymi warzywami podawane w ramach lunchu lub lekka kolacja w postaci smażonego na patelni pstrąga łososiowego z sosem szafranowym, blanszowaną zieloną fasolką, duszonymi buraczkami i polentą z dymką.

Personel pokładowy będzie miał dostęp do wcześniej zamówionego przez pasażerów menu dzięki urządzeniom elektronicznym, wyposażonym w funkcje, które w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji i raporty personelu, analizują preferencje klientów, ułatwiają optymalne planowanie menu i dostarczanie żywności na pokład oraz pomagają minimalizować marnotrawienie żywności.

Emirates rekrutuje załogę pokładową w Warszawie i Poznaniu