Emirates podpisały nową umowę z Amadeusem

fot. Emirates

Linie Emirates podpisały rozszerzoną umowę z firmą Amadeus, aby zapewnić społeczności branży turystycznej większą elastyczność, wybór i przyszłe możliwości. Od 1 lutego 2022 r. wszyscy partnerzy handlowi Amadeus będą mieli bezpłatny dostęp do treści Emirates.

Nowa umowa pozwoli również zintegrować treści Emirates NDC (New Distribution Capability) z platformą Amadeus Travel Platform, a treści NDC zostaną udostępnione sprzedawcom usług turystycznych w 2022 r.

Cieszymy się, że możemy odnowić naszą współpracę z firmą Amadeus. To kolejny krok w realizacji naszego celu, jakim jest umożliwienie naszym partnerom handlowym dostarczania jeszcze lepszych doświadczeń klientom. W dzisiejszym środowisku, a zwłaszcza w momencie, gdy branża odbudowuje się po pandemii, wszyscy w łańcuchu usług turystycznych skorzystają z elastycznych modeli zaangażowania, wielu sposobów dostępu do dynamicznych, bogatych treści oraz możliwości oferowania zróżnicowanych produktów i usług – powiedział Adnan Kazim, dyrektor handlowy Emirates.

Ta umowa stanowi kolejny kamień milowy w naszej strategii dystrybucji i nieustającej podróży w obszar sprzedaży detalicznej. Dzięki nowej współpracy z Emirates, rok 2022 rozpoczynamy wykorzystując dynamikę działań podjętych na przestrzeni lat w celu wspierania nowoczesnego handlu detalicznego. Po raz kolejny pokazujemy nasze zaangażowanie w oferowanie większej ilości treści turystycznych na całym świecie za pośrednictwem platformy Amadeus Travel Platform – powiedział Decius Valmorbida, prezes ds. podróży w firmie Amadeus.

Działając na dynamicznie zmieniającym się rynku, Emirates starają się zapewnić swoim partnerom handlowym wybór opcji połączeń oraz zróżnicowane produkty i korzyści poprzez różne kanały, w tym za pośrednictwem własnej platformy bezpośrednich połączeń z obsługą NDC – Emirates Gateway.

Emirates przywracają wszystkie połączenia do USA