Emirates i CNN rozpoczynają globalną kampanię dla podróżujących służbowo

Emirates i CNN nawiązują współpracę w celu uruchomienia globalnej kampanii, której głównym celem jest dotarcie do osób podróżujących służbowo. Kampania ma skupiać się na dostarczaniu treści biznesowych i rynkowych, a także na sponsorowanym segmencie biznesowym emitowanym na antenie CNN International.

10 lipca na antenie CNN ruszyła nowa kampania reklamowa i sponsoringowa Emirates skierowana do grup docelowych przewoźnika – globalnych decydentów biznesowych, entuzjastów technologii, inwestorów i ekspertów finansowych. Żeby dotrzeć do tej publiczności, CNN International Commercial opracowało wieloplatformową kampanię, która łączy markę linii lotniczych z treściami biznesowymi i rynkowymi dostępnymi w ofercie stacji. Głównym elementem kampanii jest nowy segment biznesowy nadawany w dni powszednie na całym świecie podczas wybranych flagowych programów CNN International.

Aby przyciągnąć uwagę odbiorców treści CNN w digitalu, przewoźnik jest również wyłącznym sponsorem sekcji CNN Markets, z uwzględnieniem contentu Emirates Business Briefing. W telewizji i na platformach cyfrowych można zobaczyć też spoty telewizyjne i reklamy displayowe skierowane do odbiorców podróżujących służbowo.

„Dzięki dostępnym na wszystkich platformach istotnym i angażującym treściom biznesowym, a także jako marka numer jeden pod względem dotarcia do podróżnych klasy premium, CNN jest doskonałym partnerem dla marek takich jak Emirates, pozwalającym na nawiązanie kontaktu i dotarcie do odbiorców biznesowych wysokiego szczebla” – mówi Cathy Ibal, starsza wiceprezes CNN International Commercial.

Emirates i Kenya Airways nawiązały partnerstwo interline. Będą oferować więcej połączeń między Afryką a Bliskim Wschodem

Weronika Szabelewska

Zastępczyni Redaktorki Naczelnej


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center