Egipt – jesteśmy lojalni wobec polskich touroperatorów i klientów

Ważne, żeby touroperatorzy czuli, że także podczas kryzysy nie są sami, że jesteśmy wobec nich lojalni, że szanujemy ich i klientów, którzy przecież nas nie opuszczają – powiedział Tamer Marzouk, dyrektor Biura ds. Turystyki przy ambasadzie Egiptu w Berlinie, w rozmowie z WasząTurystyką.pl.
Tamer Marzouk udzielił dwa tygodnie temu WaszejTurystyce.pl pierwszego wywiadu w polskich mediach (patrz: Egipt jest bezpieczny i czeka na Polaków). Zapowiedział w nim m.in., że będzie często przyjeżdżał do Polski i kontaktował się z branżą turystyczną. Dotrzymał słowa i kontynuuje serię spotkań. Tym razem spotkał się również dziennikarzami. Wiele wątków rozmów powtarzało się z poprzedniego wywiadu. Marzouk m.in. powtórzył: „Będziemy inwestować na rynku polskim tak jak było to wcześniej. Proszę pamiętać, że biuro to nie budynek, a ludzie, którzy wykonują swoje zadania. W dobie internetu komunikowanie się nie jest żadnym problemem, a pieniądze zaoszczędzona na biurze warszawskim, można wydać choćby na marketing…”
Dwie ostatni wizyty dyrektora Marzouka były intensywne. Spotkał się podczas nich z przedstawicielami najważniejszych touroperatorów oraz turystycznych organizacji.
Jak podkreślił Marzouk: „Chcę z całą mocą podkreślić, że ministerstwo turystyki Egiptu nie zostawi polskich biur bez pomocy. Jesteśmy wobec nich i będziemy lojalni. Tak samo, jak lojalni będziemy wobec turystów polskich, którzy zawsze lubili i lubią wypoczywać w naszym kraju.”
Pytany o działania w celu zapewnienia bezpieczeństwa, Marzouk powiedział: „W tym roku zainwestowaliśmy 23 mln dolarów w unowocześnienie systemów ostrzegawczych, monitorujących. O szczegółach nie mogę z oczywistych względów powiedzieć, ale warto podkreślić, że we wszystkich ważnych miejscach turystycznych oraz w resortach a także w centrach miast, znacznie zwiększyliśmy liczbę kamer. Zwiększone zostały także środki bezpieczeństwa na lotniskach. Jednak jesteśmy otwarci na uwagi z innych stron. Chcemy zapraszać fachowców od bezpieczeństwa i walki z terroryzmem, żeby ocenili nasze działania, ocenili co zrobiliśmy źle, co jest do poprawy.”
Jeśli chodzi no działania marketingowe, to akcja wizerunkowa, promująca Egipt rozpocznie się już za dwa miesiące. Marzouk: „Pojawią się m.in. billboardy, reklama w internecie, prasie, na kanałach telewizyjnych i w stacjach radiowych. Dopłacimy również do akcji reklamowych Alfa Star i Itaki. Rozmawiamy także z innymi touroperatorami na temat dopłat do druku katalogów, broszur, do innych działań marketingowych. Oczywiście weźmiemy udział w targach TT Warsaw. Rozmawiałem również z przedstawicielami Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych, chcemy wypracować sposoby współpracy i naszej pomocy dla nich. Oczywiście będziemy organizować wyjazdy studyjne dla agentów i dla dziennikarzy.”
POWIĄZANE WPISY
16 czerwca 2025
Lato w Korei Południowej: 6 plaż, które musisz odwiedzić w 2025 roku
Korea Południowa to kraj, który latem przyciąga turystów swoją różnorodnością plaż i…
0 Komentarzy5 Minuty
16 czerwca 2025
Avinash Kanti Teelock nowym dyrektorem Mauritius Tourism Promotion Authority
Avinash Kanti Teelock został nowym dyrektorem Mauritius Tourism Promotion Authority. Do…
0 Komentarzy1 Minuty
13 czerwca 2025
Meklemburgia na dwóch kółkach: rowerowe lato 2025 pełne nowości
Meklemburgia-Pomorze Przednie to raj dla wszystkich rowerzystów. Region ma ponad 2 000 km…
0 Komentarzy5 Minuty
13 czerwca 2025
Rekordowy sezon zimowy w Austrii. Polacy w czołówce zagranicznych turystów
Austria podsumowuje sezon zimowy 2024/2025 z pozytywnym wynikiem. W okresie od listopada…
0 Komentarzy1 Minuty
12 czerwca 2025
Madera przyciąga cyfrowych nomadów
Coraz więcej osób decyduje się łączyć pracę z wypoczynkiem, a tzw. workation, czyli praca…
0 Komentarzy1 Minuty
12 czerwca 2025
Sounds of the Dolomites 2025 już od sierpnia w Trentino
Sound of Dolomites, festiwal muzyki na świeżym powietrzu, odbywa się co roku w Trentino.…
0 Komentarzy1 Minuty
11 czerwca 2025
Trzecia edycja Faster than a Train: 350 kolarzy zmierzy się z pociągiem na Orawie
W najbliższą sobotę, 14 czerwca, Orawa stanie się areną niecodziennego wyścigu: trzecia…
0 Komentarzy2 Minuty
11 czerwca 2025
Costa uruchamia globalny program „Guardians of the Sea”
Fundacja Costa Crociere zainaugurowała międzynarodowy program edukacyjny „Guardians of…
0 Komentarzy4 Minuty
5 czerwca 2025
Blisko 40 litewskich restauracji w Przewodniku Michelin 2025
Gala Culinary Stars Night Lithuania w Wilnie była okazją do prezentacji przewodnika…
0 Komentarzy3 Minuty